Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen valitsetko mieluummin Jopolla pienessä takakenossa rauhallisesti pyörätiellä ajavan ja samalla musiikin tahtiin päätä rytmikkäästi keinuttelevan rennon pyöräiljijämiehen

Vierailija
03.07.2020 |

vaiko maantien reunassa hampaat irvessä muna-asennossa kiitävän sukkahousupyöräilijän joka näyttää keskisormea kaikille häntä hitaammin liikkuville kanssaliikkujille?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopomies ehdottomasti! Sen seurassa olisi mulla hauskempaa.

Vierailija
22/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jopossa vahvat kumit, että kestää vaikka kahden ihmisen painon (yhdellä) plörtsähtämättä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei sillai sytytä mutta oletan maksukykyä olevan kummallakin maksaa elarit koska kumpikin on kirurgi ja oli mainintaa purjeveneestä ym. joten kummaltakin nesteet samaan muumimukiin ja antaa arvan/sattuman/johdatuksen päättää kumman uimari voittaa. Toki tasapelikään ei olisi ennenkuulumaton.

Vierailija
24/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jopossa vahvat kumit, että kestää vaikka kahden ihmisen painon (yhdellä) plörtsähtämättä?

pyörällä kyydittäminen ei ole enää laillista

Vierailija
25/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä maantiellä menee menestyjä Stubb, ja Jopolla joku elämäntapatyötön. Kumpikohan kiinnostaa?

Vierailija
26/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tami Tamminen, Ville Niinistö ja Timo Soini ovat kuuluisia Jopon omistajia.

Vierailija
27/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sportti-versio. Jopoilojat ei osaa tai sillä pyörällä ei pysty ajaa suoraa. Menis hermo 5 minuutissa jopoiloja-mieheen. Jos ei kykene päättämään millä puolella ajaa, ei pysty isompiinkaan päätöksiin.

Vierailija
28/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa merkitsevä asia on se miten polkee minua. 

Vierailija
29/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä maantiellä menee menestyjä Stubb, ja Jopolla joku elämäntapatyötön. Kumpikohan kiinnostaa?

No kyllä ennemmin se elämäntapatyötän jos muuten mukava, kiinnostaa, eikä Stubukka kyllä ollenkaan. Ehdottomasti.

Ei mua raha kiinnosta, vaikkei sitä itelläkään ole paljoa..Tai siksei sitä rahaa mulla varmaan olekaan paljoa, kun se ei kiinnosta. Ja ei, ole elämäntapatyötön kyllä kuitenkaan itse.

Vierailija
30/30 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanoo ottavansa jopilijan mutta ottaa tosielämässä sen määrätietoisen ja agressiivisen spandex-miehen :)