Muita epävakaita/dissoja?
Osaako teillä puolisot ns. käsitellä teitä? Toki vastuu käytöksestäni on minulla, mutta kunpa mieheni joskus kokeilisi rutistaa minua lujaa ja sanoisi ettei ole mitään hätää. Mutta hän vain pakenee paikalta ja lapsiminäni kokee sen saman hylkäämisen mihin on tottunut aina.
Olemme olleet kauan yhdessä ja välillä on pitkiä kausia kun en dissosioi. Mutta nyt tuntuu taas olevan hankalampaa.
Kommentit (6)
En ole saanut puolisoa ikinä, minua pidetään niin outona ja synkkänä. Olen jatkuvan hylätyksi tulemisen olossa siis. Tiedän kyllä monia joilla puoliso on huolimatta mt oireista.
Toisinaan osaa, toisinaan menee hermot.
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan osaa, toisinaan menee hermot.
Haluaisin sanoa että riitelemme sivistyneesti, mutta minä olen välillä syvällä ahdistuksen kourissa ja toisinaan puoliso kiukkuisena rikkoo omia tavaroitaan. Molemmilla on omat ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut puolisoa ikinä, minua pidetään niin outona ja synkkänä. Olen jatkuvan hylätyksi tulemisen olossa siis. Tiedän kyllä monia joilla puoliso on huolimatta mt oireista.
Olet arvokas sellaisena kuin olet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet arvokas sellaisena kuin olet <3
En ihmisten mielestä, joten minun on oltava suurin osa ajasta yksin.
Nostan vielä