Tekee niin mieli seksiä mutta mies ei anna.
Hänelle tuntuu riittävän 2 kertaa kuussa. Minä tarvitsisin vähintään 1 kerran viikossa. Pyysin häneltä seksiä perjantaina ei kuulemma jaksanut ja sunnuntaina niin sama homma. Hän aina torjuu minut.
Kommentit (11)
Juu mulla vaan tuppaa hermo kiristymään ja näen seksiunia jos en kerta viikkoon saa. On tämä jotenkin kurjaa.ap
Ihan sama juttu täällä. Mies on työnsä takia aina viikolla väsynyt eikä lainkaan kiinnostunut seksistä. Meillä onneksi ei ole ihan niin paha tilanne, että 2 krt kuussa saisi seksiä, mutta nykyään tuntuu, että kerran viikossa on ihan maksimi. Itselläni olisi haluja vaikka kuinka paljon, joten tilanne on vähän ahdistava :/
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 11:29"]
Ihan sama juttu täällä. Mies on työnsä takia aina viikolla väsynyt eikä lainkaan kiinnostunut seksistä. Meillä onneksi ei ole ihan niin paha tilanne, että 2 krt kuussa saisi seksiä, mutta nykyään tuntuu, että kerran viikossa on ihan maksimi. Itselläni olisi haluja vaikka kuinka paljon, joten tilanne on vähän ahdistava :/
[/quote]
Juu no ei meilläkään aina ole ollut näin paha tilanne. Vuosien saatossa mennyt tähän yli 7v oltu yhdessä.
Mulle tulee niin paha mieli näistä ketjuista. Ja sitten aina puhutaan että naiset pihtaa :(
Nimim. Saman kokenut
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 11:36"]
Mulle tulee niin paha mieli näistä ketjuista. Ja sitten aina puhutaan että naiset pihtaa :(
Nimim. Saman kokenut
[/quote]
Juu tätä minäkin ihmettelen että muka naiset pihtaa.Minä en ole pihdannut ikinä meillä se on mies joka pihtaa.ap
Yleensä se on nainen, joka ei anna. Kiva, että jotkut naisetkin saavat maistaa omaa lääkettään.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 11:56"]
Yleensä se on nainen, joka ei anna. Kiva, että jotkut naisetkin saavat maistaa omaa lääkettään.
[/quote]
Miten niin omaa lääkettään? minä en ole ikinä pihdannut.ap
Tasan ei käy onnenlahjat... puutteesta kärsiviä naisia vaikka kuinka ja samaan aikaan minä joudun runkkaamaan kun kotona ei saa..
T: Mies
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 12:02"]
Tasan ei käy onnenlahjat... puutteesta kärsiviä naisia vaikka kuinka ja samaan aikaan minä joudun runkkaamaan kun kotona ei saa..
T: Mies
[/quote]
Itse minäkin hoitelin äsken itseni.ap
Naiset haluaa keskimäärin 9 kertaa ja miehet 21 kertaa kuussa oli eräs tutkimus. Tosin se ei auta ap:ta, kun seksiä on vähän sen merkitys suhteessa nousee tärkeämmäksi kuin on. Ihmisten tulisi tajuta, että seksi on suhteen liima. Väsymys työtä on ymmärrettävää jos nainen on kotona ja odottelee virkeänä miestä töistä. Siivotkaa enemmän neuvottiin miehiä seksin saamiseen. Mikä olisi neuvo naisille? Antakaa miesten levätä töistä?
Mulla vähän sama juttu, mies tekee liikaa töitä. Tai ainakin itse pidän sitä työtä tärkeimpänä syynä. Mutta arvaa mitä... Mä sain seksiä eilen, yli 2 viikon odotus palkittiin. Jee!