Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvan käsi täristää hetken

Vierailija
22.04.2013 |

Onko muiden vauvoilla ollut vastaavaa? Pienempänä vauvana tytölläni täristi jalka tai käsi aina hetken aikaa, muutaman sekunnin nopeasti ja meni ohi. Silloin tällöin myöhemmin olen huomannut vauvan käden tekevän samaa. Vauva 10kk. Eilen nukkumaan mennessä sama käsi täristi aina muutaman sekunnin ja loppui,mutta toistui useasti. Ikäänkuin vauva säpsyisi kun olin vieressä ja luin. Kun nostin omaan sänkyyn ei enää tehnyt sitä. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväise lastenlääkärillä niin sat mielenrauhan

Vierailija
2/3 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mainita neuvolassa. Se voi olla ihan vain hermoston kehittämättömyyttä tai tosiaan vaikka säikähtämistä, mutta voi se olla muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuorimmalla oli tuota ihan pienenä, hänellä tärisi toinen jalka ja muistaakseni vaiva loppuikin jo ennen puolen vuoden ikää. Itse pidin sitä koko ajan hermoston kehittymiseen liittyvänä vaivana(niinkuin se muuten olikin...:D) mutta meillä sattui niin, että olin käyttämässä lasta neuvolassa ja hänen jalkansa tärisi siellä lääkärin nähden. Niinpä me sitten käytiin läpi kaikki mahdolliset ja mahdottomat verikokeet, aivosähkökäyrät ja muut mukavat asiat. turhaan, mutta tulipahan selvitettyä. Aina ei mee niin, serkullani ihan viaton neuvolassa huomattu oire aiheutti ylimääräisen lastenlääkärikäynnin ja hänellä löytyi aivokasvain. Joten käytä lapsi lääkärissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi