G: Ällöttävin asia, jota teet?
Kommentit (38)
Hmm... En osaa oikein sanoa, mutta joskus siivoan kissankakat käsin, ja joskus unohdan pestä käteni. Minäkin pissaan suihkussa, joka ei varmaan kauhean harvinaista ole. Ja kaivan nenää.
En tiedä lasketaanko, mutta puhun itsekseni.
Hyi yök! Tämä ketju vahvistaa käsitystäni palstan ihmisistä.
Melkoista... minä "vain" puren kynsiäni joskus.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 09:18"]
Syön räkä
[/quote]
Mäqin.
Julkisilla paikoilla kaivelen nenäni vessareissujen yhteydessä ja pyyhin rään vessan seinään. Kotona kaivellessani syön sen rään.
Työnnän sieraimeeni esim. kynän, hiuksia, paperinpalan tai hammastikun, jolla kutittelen sieraimen sisäpuolta saadakseni aikaan aivastuksen. Pelkään, että jokin kaunis päivä harrastan tätä vahingossa työpaikallani jossakin tärkeässä palaverissa ja kaikki näkevät.
Oon siis varmaan tosi outo, mutta...
- kusen suihkussa
- paskottuani vilkasen, millanen satsi tuli, ennen kun vedän pöntön
- jos tiputan jonkun syötävän asian lattialle, saatan syödä sen, jos siinä ei näy mitään roskaa/karvaa/pölyä
- nuolen usein sormeani itsetyydytyksen jälkeen, ja pidän mausta
- saatan käyttää samaa sidettä koko päivän
Hyi olkoon, olen tyhmä elukka!
Käsittämätöntä! Onko noi kaikki trolleja vai ootteko oikeesti tollasia?
Kuinka kenellekään voisi koskaan tulla mieleenkään syödä kuukautisverta? Tai ulostetta? ette ole tosissanne?????
Puren varpaankynsiä ja syön ne...
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 11:53"]
Waaaaat, mahtavia!
Usein kun ei kakka tule, kaivelen pökylät sormin peräsuolesta.
(En kyllä syö niitä)
[/quote]
Hyiiiii :ooo
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 11:53"]
Waaaaat, mahtavia!
(En kyllä syö niitä)
[/quote]
Hyiiiii :ooo
[/quote]
Ja mitähän yöööök tuo on? Omassa työssäni tuseeraan useinkin ihmisten peräsuolia, eikä se todellakaan ole yök, vaan helpotus sille ihmiselle jota pitää tuseerata.
En ole tuo pepunkaivaja.
syön räkää. taistelen kovasti, että pääsisin tästä tavasta eroon ja sit taas sorrun. katson myös aina millaiset kakat tuli, katson usein myös paperiin kun olen pyyhkinyt.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 11:17"]
Huhhuh, mä taidan olla todella hienoperse ja sisäsiisti kun ainoa mainituista asioista jota tulis edes mieleen tehdä on nenän kaivaminen.
Siis hyi oksennus noita juttuja. Varsinkin se kissankakkojen siivoaminen käsin ja käsien jättäminen pesemättä... mutta se nyt tuskin oli edes totta.
[/quote]
Sanopa muuta. Hyi perkele mitä juttuja! Yök.
Hyi vittu että on oksettavaa porukkaa!!!!! IU
Huhhuh, mä taidan olla todella hienoperse ja sisäsiisti kun ainoa mainituista asioista jota tulis edes mieleen tehdä on nenän kaivaminen.
Siis hyi oksennus noita juttuja. Varsinkin se kissankakkojen siivoaminen käsin ja käsien jättäminen pesemättä... mutta se nyt tuskin oli edes totta.
Waaaaat, mahtavia!
(En kyllä syö niitä)
Huhhuh! Hyvä ketju, miksette kerro LISÄÄ?! Täällä palstalla kun surffaa vaan ne penaalin terävimmät kynät.
Ylemmät paljastukset oli kyllä pahoja, mulla varmaan sitte se, että kusen suihkussa. Miehenikin kusee..ja monesti vielä käymme yhdessä suihkussa...toistemme jaloille ;)