Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10v itkee

Vierailija
21.04.2013 |

Viimeaikoina 10v poika ollut vähän allapäin, itkuinen ja sanoo että on huono kaikessa eikä edes arvokas. Onko muilla samantyyppistä? Onko syytä huoleen? Ei suostu kertomaan tarkemmin. Enimmäkseen on ihan hyvillä mielin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenvuotiaat alkavat olla välillä herkällä mielellä. Meillä tyttö välillä itkee, kun ei osaa mitään eikä ole ketään kavereita jne. Sitten toisena hetkenä onnellisena sanoo, kuinka on lahjakas ja taitava useissa asioissa ja kuinka koulussa moni haluaa olla hänen kanssaan!

Koita kuunnella, tukea ja kannustaa lastasi! Ja kehua niissä asioissa, missä on vahva. Koita saada keskustelua aikaiseksi ja kuullostella rivien välissä, onko jotain sattunut! Kaverit ovat välillä tosi julmia toisilleen...

Jos tilanne jatkuu surullisena, hae apua esim kouluterkalta tai koulukuraattorilta! Tsemppiä teille molemmille!

Vierailija
2/9 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu todella pahalta kun en saa mitään irti pojasta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tyyppistä epätoivoa liikkeelä. Koulu alkaa olla rankkaa ja omat odotukset vähän liian korkealla. Lisäksi alkaa nuo hormonit hyrrätä. Meillä poika on kantanut soihtua yhdelle tytölle jo kolme vuotta ja selkeästi alkaa syömään miestä kun ei saa vastakaikua..murehtii kska kasvaisi pidemmäksi ja ääni mörenisi jaa jaa jaa..

Koitetaan tsempata ja tukea parhaamme mukaan, ja hellyyttä ne pojat tarvitsevat ihan roppakaupalla:)

Vierailija
4/9 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit sen lisäksi, että juttelet pojan kanssa, kysyä opettajalta, miltä koulussa tilanne näyttää.

Vierailija
5/9 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet selväksi, että äiti on sitä varten, että voi kertoa kaiken....ihan mitä vaan.

Vierailija
6/9 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä kyllä kertoisi äidilleni ihan mitä vaan. Esim. viime öisestä hurjasta seksisessiostani kolmen miehen kanssa. Voisin mä sen äidille tietty kertoa, mutta en usko, että haluais kuulla, eikä mulla ole mitään tarvetta tai halua kertoakaan.

Vierailija
7/9 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 21:31"]

Emmä kyllä kertoisi äidilleni ihan mitä vaan. Esim. viime öisestä hurjasta seksisessiostani kolmen miehen kanssa. Voisin mä sen äidille tietty kertoa, mutta en usko, että haluais kuulla, eikä mulla ole mitään tarvetta tai halua kertoakaan.

[/quote]

Oletko siis 10-vuotias?

Vierailija
8/9 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 21:31"]

[/quote]

Oletko siis 10-vuotias?

[/quote] 

Ei jeesus, teithän jo lastensuojeluilmoituksen? :D Aivan yhtälailla lapsetkaan ei halua kertoa kaikkea äidille, eikä tarvitsekaan.

Vierailija
9/9 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on tuo idiootti narsisti (tai simassa oleva)  jonka piti tulla tahan ketjuun seksiseikkailuistaan kertomaan. Haloo? Vahan tilannetajua ei olisi pahasta!!!

Lasten nimenomaan pitaa pystya ja haluta kertoa kaikki. Jos on kiusaamisesta kysymys siita pitaa puhua. Tassa ei varmaan mistaan niin vakavasta ole kyse. Yrita olla kyselematta, han avautuu kun on valmis, mutta opettajalle puhuisin etta jos pitaa silmalla ja huomaa mitaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä