Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä hoidetaan 10-12v lastenne kesäloma-aika?

Vierailija
21.04.2013 |

Jos siis te vanhemmat ette voi koko kesää lomailla eikä ole sukulaisia tms apuna?

Itse olen pois töistä heinäkuun ja osan elokuuta, mies heinäkuussa myös ja elokuussa koska matka varattuna, kesäkuussa ajateltiin että pitäisi 1vkon lomastaan ja sitten etäpäiviä jonkin verran mutta kyllä 10v ja 11,5v tulevat olemaan myös kaksinkin päivisin :/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä lomailen kesäkuu mies heinäkuun

Vierailija
2/8 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olleet keskenään vanhempien loman ylittävän ajan. Nyt lapset jo 13v 15v ja melkein 17v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä elokuu? Kouluthan alkavat vasta siinä 13pvän tienoilla..

Ja yhteinen loma-aikanne? eivätkä ole päivääkään kaksin?

ap

Vierailija
4/8 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä! Miten Suomessa ylipäänsä on aikuisikään saakka ehtineitä ihmisiä, ei kai kaikki ole voineet olla hoidettuja 15-vuotiaaksi asti. Miten itse pärjäsitte kesälomat? Kyllä kai nyt 12- ja 10-vuotiaat jo pärjäävät päivät yksinäänkin! Mitä niille sattuisi? Millaisiksi tumpeloiksi te oikein lapsenne kasvatatte?

Vierailija
5/8 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pidettiin monta vuotta vanhempien kesälomat eri aikaa, että lapset eivät joutuisi olemaan keskenään kotona ilman aikauista, tai joutui siltikkin, mutta vähemmän aikaa.

Vierailija
6/8 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 20:23"]

Siis mitä ihmettä! Miten Suomessa ylipäänsä on aikuisikään saakka ehtineitä ihmisiä, ei kai kaikki ole voineet olla hoidettuja 15-vuotiaaksi asti. Miten itse pärjäsitte kesälomat? Kyllä kai nyt 12- ja 10-vuotiaat jo pärjäävät päivät yksinäänkin! Mitä niille sattuisi? Millaisiksi tumpeloiksi te oikein lapsenne kasvatatte?

[/quote]

Monissa maissa on rikos jättää alle 12 vuotias yksin kotiin...

Vierailija
7/8 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun alussa ovat keskenään ja kavereidensa kanssa. Isä käy ruokatunnilla kotona syömässä ja tarkistaa tilanteen. Nuorempi, kohta 10v menee viikoksi tiedeleirille, muille eivät enää halua vaikka tarjolla olisi. Juhannusviikolta koulun alkuun ollaan lomalla, osan aikaa yhdessä, osan erikseen.

Vierailija
8/8 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä pärjäävät aivan hyvin keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi