Helsinkiläinen nainen on Euroopan kokenein
Vaikka suomalainen seksienergia kohdistuukin yhä vähemmän muihin ihmisiin, pistävät suomalaiset kansainvälisissä vertailuissa silmään seksipartnereidensa suurella lukumäärällä.
Tämä pätee eritoten naisiin.
– Eurooppalaisessa vertailussa helsinkiläisillä naisilla on ollut kaikkein eniten seksipartnereita, Väestöliiton tutkimusprofessori Osmo Kontula toteaa.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/232695-helsinkilainen-nainen-on-euroopan-kokenein
Kommentit (79)
Jees, go girls. ;)
Tuohan on hieno juttu!
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 16:00"]
Mitä paha aon siinä jos nainen harrastaa seksiä sinkkuna jos vaion huolehtii ehkäisystä jne?
Niin ja sanottakoon vielä että oma seksikumppanien määrä on huikea 3, en vain tajua miksi vaikka 20 + seksiparteria tekisi naisesta huonon, etenkin jos tuo 20+ on kertynyt vaikka 10 v aikana...
[/quote]
Perusbiologiaa, mies haluaa puhtaan naisen. Toisten jo astuma on automaattisesti vähempiarvoinen, vaikka asiaa miten yrittäisi pyöritellä.
[/quote]
Näinpä. Ja harva nainen haluaa miehen, joka on jakanut moloaan ties kenelle. Hyi. Sellainen mies on auttamattoman likainen.
Notta mitä "perusbiologiaa"? Kyllä on tainnut sulla jäädä biologiantunnit nyt ihan kokonaan väliin. Kyllä luonnossa urokset paneskelee aina kun saa, ei ne mitään kumppanihistoriaa kysele. Eikä neitsyillä ole mitään erityisarvoa.
Ja mistähän miehet tietävät, kuinka monen miehen tai naisen kanssa se oma kumppani on ollut...? :D
Huh, mulla on ikää 25 ja 13 seksikumppania. Tänä iltana tulee yksi lisää.
Takana kaksi pitkää suhdetta, yhteensä 5v, et joo, kiirettä on pitänyt. Kavereihin verrattuna olen jopa keskivertoa kokemattomampi.
Kyllä on kivikautista jauhaa kuinka naiset ei edelleenkään saa päättää omasta elämästään itse. Henk. koht tykkään seksistä ja aion nussia just niin montaa miestä/naista kun huvittaa ja kellään ei ole siihen yhtään mitään sanomista.
Jos joku tulee lässyttämään kuinka olen 'helppo' tai lutka, niin nauran päin naamaa. Säälittävää.
Niin ja asun itse Skotlannissa ja täällä suomalaisilla naisilla on ns. 'helppo' maine, oma vastaukseni siihen on se, että Suomessa naisilla on täysin samat oikeudet toteuttaa seksuaalisuuttaan, kuin miehillä. Karsea ajatus, että joutuisin elämään puutteessa (niin seksin kuin läheisyyden!) vain siksi, että voi mennä maine... Parisuhde kun ei just nyt kiinnosta.
Niin kyllä ne HKIvosut käyvät säännölliset panettamassa itseänsä ItäKeskuksen mamuilla. Siksi haluavat lisää mamutusta.
Luin ensin että: "Helsinkiläinen nainen on Euroopan kaunein". Ehdin jo ajatella, että onpa kerrankin kiva aloitus.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 23:16"]
Niin kyllä ne HKIvosut käyvät säännölliset panettamassa itseänsä ItäKeskuksen mamuilla. Siksi haluavat lisää mamutusta.
[/quote]
Joo kaikki entiset on jo käyty kokeilemassa.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 23:16"]
[/quote]
Joo kaikki entiset on jo käyty kokeilemassa.
[/quote]
Onneksi me suomimiehet emme ole sovisteja ja ymmärrämme, että HKIladyien täytyy saada toteuttaa itseään ja saada isoja elämäksia.
Mä ainakaan voisi todeta tuollaista! Kuolisin pystyyn niin henkisesti kuin fyysisestikin.
t. nainen 30v jolla ollut enemmän seksikumppaneita kun se 7, mutta nykyään onnellisesti naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 00:31"]
Etkö ole koskaan kuullut naisten "päänsäryistä"? Tai miehistä, jotka valittavat kun kotona vaimo pihtaa? "Muttakun mies ei tee kotitöitä." Vaimo sanoo. Joopajoo, ei niillä kotitöillä ole mitään tekemistä seksin kanssa. Justhan täälläkin oli juttua siitä että kun tutkittiin asiaa niin ne miehet jotka tekee eniten kotitöitä saa vähiten seksiä!!
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:37"]
Jos biologiasta aletaan puhumaan, niin kyllä naiset kaipaa vaihtelua vähintään yhtä lailla kun miehetkin. Sitä puppua ollaan iät ja ajat syötetty kuinka miehillä on luontainen tarve saada levittää siementään, esim kun puhutaan miesten seksikumppaneiden määristä, jotka hyväksytysti olleet runsaampia, tai siitä kun varatut miehet pettävät vaimojaan.
Naisia sen sijaan ollaan syyllistetty kumppaneiden määrästä ja pettämisestä ihan eri tavalla. Mutta jos miettii vaikka itse aktia kumpi kestää pidempään, mies vai nainen? Nainen, hän voisi helposti tyydyttää vaikka useamman kumppanin kerralla. Entä pitkässä suhteessa kumpi kyllästyy seksiin yleensä ensin? No nainen se useimmiten on taas.
Ehkä sitä pikkuhiljaa ollaan tajuamassa jotain...
[/quote]
Mistä tällainen tieto? Koska sinä olet kyllästynyt joskus 19-vuotiaana poikaystävääsi, niin voitkin yleistää tämän koko ihmiskuntaan?
[/quote]
[/quote]
Vertailu on siinä mielessä vaikeaa, että mies ei vain voi olla ilman kovin pitkään. Jos ei pariin viikkoon harrasta seksiä tai runkkaile, niin luonto alkaa hoitaa asian itse öisin. Vaikka mies olisi lopen kyllästynyt naiseensa, niin kyllä se välillä käden voittaa. Nainen kai voi todeta, että ihan sama, mennään kokonaan ilman mitään seksuaalista.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 16:15"]
Ihmeellistä, että joku vielä suhtautuu kauhistellen naisten seksuaalisuuteen ja kumppanien määrään. Ei se järvi soutamalla kulu.
[/quote]
Ei ehkä fyysisesti kulu, mutta henkisesti kyllä. Mitä enemmän seksikumppaneita ja erilaisia kokemuksia, sitä merkityksettömämmäksi ne alkavat käydä.
Vertaa vaikkapa ulkomailla asumiseen. Vaihtovuosi lukiossa oli ihan huikean jännä juttu, ja siitä on riittänyt muisteltavaa jo 15 vuotta. Yliopistossakin vaihtovuosi oli ihan kiva ja olihan siinä uutta. Myöhemmin töiden takia ulkomaille muutot ovatkin olleen lähinnä arkea.
Sama koskee kaikenlaisia kokemuksia. Toki asioista voi nauttia aina vaan, mutta se tietty spesiaalius ja jännitys on haihtunut.
[/quote]
No eikö tämä nyt koske ihan samalla tavalla miehiä kuin naisia?
Helsinkiläisnainen on myös Euroopan pätevin, kätevin ja osaavin, ja myös tietäväisin. Tätä on jopa tutkittukin. Olisiko näillä asioilla jotain yhteistä? Suomalaisilla ei ole kovin paljon jumalauskoa ja itsenäinen ajattelu on täällä hyve. Ei siis ole mikään ihme, että suomalaisnaiset eivät kieltäydy seksistä yhtä helposti kuin muut.
Oman kenttätutkimukseni mukaan arvioisin noin nelikymppisten naisten seksikumppaneiden määrän olevan ennen naimisiinmenoa/vakituista suhdetta 10 (pihdannut seksiä paljonkin), 20 (ei pihdannut niin paljon) ja 30-50 (jo hieman kevytkenkäinen), 50-100 (kevytkenkäinen), 100 + (nymfomaani - no vitsivitsi). Jos on alle 10, niin on tn. löytänyt aviomiehen hyvin nuorena, ehkä alle 20-vuotiaana jo tai sitten ei seksi kiinnosta/ei ole seksimyönteinen ihminen.
Tuo 7 ENNEN ensimmäistä suhdetta kuulostaa paljolta, mutta eihän se luku itsessään iso ole, jos puhuttaisiin vaikka seksisuhteista koko elämän aikana. Otattehan myös huomioon, että ihmiset saattavat tapailla muutaman kuukauden ilmankin parisuhdetta, joten pitäisikö tuo 2-3kk tapailuaika olla jalat ristissä? Minulla on ollut suhteellisen monta tuollaista muutaman kuukauden tapailua, josta ei sitten kuitenkaan pysyvää parisuhdetta kehkeytynyt, ja tämän takia seksipartnereita on kertynyt. Ei, minulla ei silti ole 20+ seksipartneria, mutta kuitenkin enemmän kuin tuo uutisen 7.
Tiedän myös kaveripiiristäni monia tyttöjä/naisia (ikää noin 25), joilla on se 15-20 seksikumppania, ja uskokaa tai älkää av-mammat, osa heistä on jopa päätynyt naimisiin! Oho, löytyi siis joku joka huoli tuollaisen "lutkan" ! Haloo, mikä pakko niitä lukuja on kertoa, jos on huolehtinut ehkäisystä ja välttynyt taudeilta?
Aion edelleen harrastaa seksiä, jos mies on seksiskäs ja hänellä näyttää olevan seksitaitoja. Ainakin tähän asti olen saanut kiitosta kokeneisuudestani:-). Odotin unelmien prinssiä 20-vuotiaaksi. Ei näkynyt. Sen jälkeen annoin periksi, enkä ole katunut.
Mä ihmettelen miksi ajatellaan että paljon eri miesten kanssa seksiä harrastanut on kokeneempi kuin vakisuhteessa oleva. Jälkimmäinen saattaa harrastaa seksiä joka päivä, irtosuhteita harrastava ehkä kerran viikossa. Kummalla siis on enemmän kokemnusta seksistä? Itse en ole millään mittapuulla kokenut, mutta ihmettelen vain tätä asennetta.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 11:18"]
Oman kenttätutkimukseni mukaan arvioisin noin nelikymppisten naisten seksikumppaneiden määrän olevan ennen naimisiinmenoa/vakituista suhdetta 10 (pihdannut seksiä paljonkin), 20 (ei pihdannut niin paljon) ja 30-50 (jo hieman kevytkenkäinen), 50-100 (kevytkenkäinen), 100 + (nymfomaani - no vitsivitsi). Jos on alle 10, niin on tn. löytänyt aviomiehen hyvin nuorena, ehkä alle 20-vuotiaana jo tai sitten ei seksi kiinnosta/ei ole seksimyönteinen ihminen.
[/quote]
olen kait ainoa täällä jonka mielestä 7 kumppania kuulostaa tosi paljolta, jollekin vain 25-vuotiaalle naiselle ja ihmettelen miten joku kerkiää haalia niin nuoreen ikään meennessä tuon määrän partnereita.
Lassukka alkaa heräillä kohti perjantaita.