Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläinen nainen on Euroopan kokenein

Vierailija
21.04.2013 |

Vaikka suomalainen seksienergia kohdistuukin yhä vähemmän muihin ihmisiin, pistävät suomalaiset kansainvälisissä vertailuissa silmään seksipartnereidensa suurella lukumäärällä.

Tämä pätee eritoten naisiin.

– Eurooppalaisessa vertailussa helsinkiläisillä naisilla on ollut kaikkein eniten seksipartnereita, Väestöliiton tutkimusprofessori Osmo Kontula toteaa.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/232695-helsinkilainen-nainen-on-euroopan-kokenein

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ennemminkin, että jotkut suuren luokan miestennielijät hinaavat keskiarvoa ylös kohtuuttomasti. Siis on ihan oikeasti olemassa naisia, joilla on ollut 50, 60 tai 100 seksikumppania. Ja ammattina ei ole prostituoitu.

Itse veikkaisin, että jos nuo todella kevyiden jalkineiden omistajat jätetään laskuista, on muilla varmaankin 0-3 seksisuhdetta ennen ensimmäistä vakinaista parisuhdetta. Ihan vain siis omien kenttätutkimusteni perusteella, saa olla tietysti eri mieltä.

Mutta tottahan kuitenkin on se, että monissa maissa suomalaiset ja muut skandinaavinaiset tunnetaan siitä, että ne on tosi helppoja taluttaa sänkyyn. Tutkimukset näyttävät kyllä vahvistavan tämän maineen.

Muistakaahan suojautua taudeilta, kun seuraavan kerran haette jätkän tai pari kotiin Stadin yöstä.

Vierailija
22/79 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja huom! Ennen ENSIMMÄISTÄ vakinaista parisuhdetta. Sen jälkeen ennen toista voi olla vielä vaikka kuinka monta seksisuhdetta lisää. Puhumattakaan montako niitä parisuhteita on ollut ennen ensimmäistä avioliittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kauan olenkin muuten epäillyt, että Suomessa seksitauteja levittävät ennen kaikkea ympäriinsä naivat naiset, eivät miehet.

Vierailija
24/79 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä, että tämä uutinen vaietaan kuoliaaksi palstalla.

Vierailija
25/79 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 21:03"]

Eipä yllätä, että tämä uutinen vaietaan kuoliaaksi palstalla.

[/quote]

Ai jos ei ole mitään sanottavaa aiheesta, se on "kuoliaaksi vaikenemista"?

Vierailija
26/79 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 20:21"]

Jo kauan olenkin muuten epäillyt, että Suomessa seksitauteja levittävät ennen kaikkea ympäriinsä naivat naiset, eivät miehet.

[/quote]

Olikos tuossa uutisessa mainittu suomalaisten miesten seksikumppanien määrää? Ei ollut. 

Vierailija
27/79 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas 7 kuulostaa aika vähältä, siis ylipäätään. Eri juttu toki jos kyseessä on tosiaan ennen ensimmäistä vakavaa parisuhdetta laskettavat partnerit, ei siis kaikki yhteensä. Joo ja olen horo ja mitä kaikkea, mutta kyllä minä ja monet kaverini jotka ovat olleet sinkkuina pitkään ovat ihan vaivatta "päässeet" 20+ lukuihin, eikä se tosiaan tunnu itsestäni kovin suurelta (esim viidessä vuodessahan tuo ei tekisi kuin 4/vuosi). Eri asia sitten joku sata tai yli, mutta sekin riippuu olosuhteista (lähinnä siitä kuinka kauan on ollut sinkkuna), tuomitsemaan en ala moisesta. Ja tosiaan jos on tavannut miehen nuorena ja seurustellut siitä saakka, niin tilanne on toinen.

Vierailija
28/79 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun luulin että monille se eka kerta olisi siinä ensimmäisessä parisuhteessa mutta sen jälkeen erottuaan olisi mahdollisesti vähän enemmän kertoja ennen toista parisuhdetta.

Vierailija
29/79 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 21:08"]

[/quote]

Olikos tuossa uutisessa mainittu suomalaisten miesten seksikumppanien määrää? Ei ollut. 

[/quote]

Olihan se siellä kun vaan lukisit!

Helsinkiläisten naisten kannattaisi olla ylpeitä itsestään! Ei ainoastaan, että olette Euroopan helpoimpia, mutta todennäkösyydet on, että olette koko maailman helpoimpia. Suurimmassa osassa maailmaa kun aviottomat naiset harrastaa seksiä ainoastaan veitsi kurkulla. Eikä noissa muutamassa Euroopan vanhassa siirtomaassakaan ole montaa kaupunkia, jotka kilpailisivat kanssanne.

Vierailija
30/79 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 21:53"]

[/quote]

[/quote]

Helsinkiläisten naisten kannattaisi olla ylpeitä itsestään! Ei ainoastaan, että olette Euroopan helpoimpia, mutta todennäkösyydet on, että olette koko maailman helpoimpia. Suurimmassa osassa maailmaa kun aviottomat naiset harrastaa seksiä ainoastaan veitsi kurkulla. Eikä noissa muutamassa Euroopan vanhassa siirtomaassakaan ole montaa kaupunkia, jotka kilpailisivat kanssanne.

[/quote]

Ei sanottu muuta kuin että miehet kuuluvat keskikastiin. Toki jos löysit oikein sen LUVUN sieltä, kopioi toki se tähän.

Mä en muuten ymmärrä, miksi se tekee naisesta helpon, jos hän haluaa seksiä jonkun kanssa. Mitä naisen sinusta siinä tilanteessa pitäisi sitten sinusta tehdä? Ei harrastaa ilmeisesti seksiä kuitenkaan?

Vierailija
31/79 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 21:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei sanottu muuta kuin että miehet kuuluvat keskikastiin. Toki jos löysit oikein sen LUVUN sieltä, kopioi toki se tähän.

Mä en muuten ymmärrä, miksi se tekee naisesta helpon, jos hän haluaa seksiä jonkun kanssa. Mitä naisen sinusta siinä tilanteessa pitäisi sitten sinusta tehdä? Ei harrastaa ilmeisesti seksiä kuitenkaan?

[/quote]

Seksi kuuluu ainoastaan parisuhteeseen. Vain sukupuolimoraaliltaan kyseenalaiset naiset eli lutkat harrastavat yhdenyön juttuja ja vakipanoja.

Vierailija
32/79 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämääräisesti määritelty tuo "tutkimustieto".

Seitsemän partneria ennen mitä? Ja mihin ikään mennessä? Vähän eri asia 7 seksikumppania 16-vuotiaana kuin vaikka 35-vuotiaana.

Ihmisillä on eri tavat määritellä vakinainen seurustelu, jotkut eivät minun määritelmäni mukaan seurustele ikinä vaikka koko kouluajan olivat jonkun vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Minulle vakinaisuutta merkitsee aika, 6 kk ehkä voisi olla vakinainen suhde. Itse lukeudun niihin joilla ei ollut yhtään seksisuhdetta ennen sitä ensimmäistä pitkää seurustelusuhdetta, vähän alle parikymppisenä melkein vuoden seurustelun jälkeen.

Itse en näe seitsemässä seksikumppanissa mitään pahaa miehille enkä naisille, kunhan ovat aikuisten välisiä, vapaaehtoisuuteen perustuvia ja myönteisiä kokemuksia.

Vierailija
33/79 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 21:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Seksi kuuluu ainoastaan parisuhteeseen. Vain sukupuolimoraaliltaan kyseenalaiset naiset eli lutkat harrastavat yhdenyön juttuja ja vakipanoja.

[/quote]

Kuule, jos sinä haluat harrastaa seksiä vain parisuhteessa, niin voit toki tehdä niin, mutta älä kuvittele, että muut jakaisivat sun moraalikäsityksesi. Aikuisella ihmisellä on vapaa päätösvalta omasta ruumiistaan. 

Mun mielestä tuollainen lutkittelu kertoo enemmän jostain sun omista sisäisistä ongelmistasi. Mitä ne mahtaisivat olla, sitä mua ei kiinnosta spekuloida.

Vierailija
34/79 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tällaista asennetta edelleen jonkin verran näkeekin niin vetää kyllä edelleen sanattomaksi joka kerta. Voimia sulle.

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 22:08"]

[/quote]

Vierailija
35/79 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 7 on ihan kauheasti ennen ensimmäistä suhdetta. Luulin, että lähes kaikki nuoret menettävät neitsyytensä ihan suhteessa eikä jossain yhden illan jutussa. Ilmeisesti olen väärässä. Tai sit vaan liian vanha ymmärtämään nykysysteemiä.

N30

Vierailija
36/79 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset on keskimäärin erittäin lutkia; kyllä se tiedetään jokaisessa etelän lomakohteessa.

Vierailija
37/79 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa nainen kuinka kaunis tahansa, niin en voisi rakastua lorttoon. Minussa on jostain syystä sisäänrakennettu moraalikoodi, joka kertoo sen, että älä sotkeudu jakoautomaatteihin vaikka heiltä saisikin hubaa.

Lortot ovat henkisesti niin rumia ihmisiä, ja harvoin olen nähnyt kaunista horoa.

Vierailija
38/79 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös laasaslaisten pitäisi nyt olla tyytyväisiä? Kun kerran haluavat että naiset harrastaisivat mahdollisimman paljon seksiä jotta miessukupuoli saataisiin tyydytettyä. On vaan jotenkin todella kieroontunutta että naisilta halutaan seksiä jatkuvasti, mutta parisuhteeseen kelpaa vain puhdas neitsyt..

Vierailija
39/79 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 23:58"]

Eikös laasaslaisten pitäisi nyt olla tyytyväisiä? Kun kerran haluavat että naiset harrastaisivat mahdollisimman paljon seksiä jotta miessukupuoli saataisiin tyydytettyä. On vaan jotenkin todella kieroontunutta että naisilta halutaan seksiä jatkuvasti, mutta parisuhteeseen kelpaa vain puhdas neitsyt..

[/quote]

20%/80% -sääntö pätee tähän seksin jakautumiseen. Eli naiset antavat vain suosituille miehille, eivät tasaisesti kaikille.

Vierailija
40/79 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin tutkimus perustuu siihen, että suomalaiset naiset ovat Euroopan (tai koko maailman) rehellisimpiä! Muut kaunistelee lukujaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä