Onko muilla miestä, joka lupaa aina tehdä kaiken "huomenna"
Ei niin pientä hommaa, etteikö sitä voisi siirtää huomiseksi. Kun se huominen tulee, mies on autuaasti unohtanut homman, tai sanoo taas, että No, minä teen sen huomenna....
Kommentit (10)
Juu, esim. vessan hajulukko oli pari kuukautta tyhjentämättä, kunnes itse tein sen. Ei ollutkaan muuten niin ällöttävää kuin luulin.
No, asiat tulee tehdyksi kun tekee itse. Mua ainakin vaivaa jos joku homma odottaa, mutta ei ilmeisesti kaikkia.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 03:48"]
Juu, esim. vessan hajulukko oli pari kuukautta tyhjentämättä, kunnes itse tein sen. Ei ollutkaan muuten niin ällöttävää kuin luulin.
No, asiat tulee tehdyksi kun tekee itse. Mua ainakin vaivaa jos joku homma odottaa, mutta ei ilmeisesti kaikkia.
[/quote]
Minä en ainakaan osaa sitä hajulukkoa puhdistaa. Meillä mies käyttää vaikka puoli tuntia aikaa sen miettimiseen ja selittämiseen, mistä se viemärin haju voi tulla. Ei kuitenkaan voi myöntää, että se haju tulisi mönjäisestä viemäristä eikä suostu ryhtymään hommiin. Tai jos suostuu, niin se tapahtuu "huomenna"
Ole sä tee se itse nainen ja laskuta miestä itse.Sano että korjailet nyt vessaa ja maksama minulle putkimiehen palkka.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 03:45"]
Ei niin pientä hommaa, etteikö sitä voisi siirtää huomiseksi. Kun se huominen tulee, mies on autuaasti unohtanut homman, tai sanoo taas, että No, minä teen sen huomenna....
[/quote]
Jep. Meillä on samanlainen. Olen aikoja sitten lopettanut nalkuttamisen aiheesta. Jos sanoo tekevänsä huomenna, odotan sen huomisen ja teen sitten seuraavana päivänä itse. Yleensä se auttaa pariin seuraavaan kertaan, sen verran miestä nolottaa.
Joskus jopa valehtelee tehneensä, kun kyse on esimerkiksi puhelinasiasta, jonka hän on luvannut hoitaa. Silloin kysyn jälkeenpäin, jos asia koskee minua tai lapsia. Kummasti siellä toisessa päässä ei ole vastattu tai on ollut koko ajan varattu, kun hän on yrittänyt soittaa...
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 03:59"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 03:45"]
[/quote]
Jep. Meillä on samanlainen. Olen aikoja sitten lopettanut nalkuttamisen aiheesta. Jos sanoo tekevänsä huomenna, odotan sen huomisen ja teen sitten seuraavana päivänä itse. Yleensä se auttaa pariin seuraavaan kertaan, sen verran miestä nolottaa.
Joskus jopa valehtelee tehneensä, kun kyse on esimerkiksi puhelinasiasta, jonka hän on luvannut hoitaa. Silloin kysyn jälkeenpäin, jos asia koskee minua tai lapsia. Kummasti siellä toisessa päässä ei ole vastattu tai on ollut koko ajan varattu, kun hän on yrittänyt soittaa...
[/quote]
Meillä ihan sama juttu. Se on kumma, kun kaikki numerot, joihin mies yrittää soittaa, ovat aina varattuja...
No nyt päästiin aiheeseen. Mulla on just tommonen ukko.
Kaikki kotona kohennusta vaativat hommat, mitkä nyt on semmoisia, et mieheltä niiden tekeminen kävis paremmin, kuin multa, se lupaa aina hoitaa huomenna, tai sitte viimeistään ensi viikolla.
Meil ei ois varmaan vielä ensimmäistä lastakaan, jollen mä ois tehnyt aikoinaan yksipuolista päätöstä ehkäisyn lopettamisesta, kun siihenkin miehellä oli aina vastauksena. "No jos katsotaan ens kuussa".
Juu tiedän, ei pillereitä sais naisen yksipuolisella päätöksellä lopettaa, mutta joskus sen huomisen ja ensikuunkin on tultava ja päätökset ja huommat on saatava pulkkaan.
Netistä mäkin katsoin ohjeet hajulukon puhdistamiseen. Sanko alle, kierretään auki, kumihanskat kädessä tongitaan mönjät ulos, kierretään kiinni. Tehty. Kestää pari minuuttia.
Mieheni lempilause asiaan kuin asiaan on " kohta" tai " odota hetki".
Joo täällä, hermo menee aina välillä!
Ei enää.
Laitoin tollasen pihalle ja nyt mulla on mies joka myös tekee silloin kun lupaa.