Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläinen nainen on Euroopan kokenein

Vierailija
21.04.2013 |

Vaikka suomalainen seksienergia kohdistuukin yhä vähemmän muihin ihmisiin, pistävät suomalaiset kansainvälisissä vertailuissa silmään seksipartnereidensa suurella lukumäärällä.

Tämä pätee eritoten naisiin.

– Eurooppalaisessa vertailussa helsinkiläisillä naisilla on ollut kaikkein eniten seksipartnereita, Väestöliiton tutkimusprofessori Osmo Kontula toteaa.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/232695-helsinkilainen-nainen-on-euroopan-kokenein

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 00:40"]

Tämäkin tutkimus perustuu siihen, että suomalaiset naiset ovat Euroopan (tai koko maailman) rehellisimpiä! Muut kaunistelee lukujaan.

[/quote]

Ei mitenkään välttämättä. Kyllä naisten harjoittaman suhteiden ulkopuolisen seksin sosiaalinen hyväksyntä on aika lailla pohjoismainen juttu, melkein kaikkialla muualla siihen suhtaudutaan tosi paheksuvasti. Poikkeuksen saattavat tehdä britit ja jotkut USA:n osavaltiot.

Esimerkiksi eteläisessä Euroopassa naiset kyllä pitävät jalat ristissä tiukasti ennen suhteen alkamista. Joku voisi tietty heittää, että siksihän niissä maissa onkin niin paljon prostituutiota, kun paikalliset naiset eivät vaan lähde yhden yön juttuihin: siinä menee maine, sekä itseltä että suvulta.

Kaksinaismoralismihan tässä haisee ja kauas, mutta silti tilanne on tämä.

T. Italiattaren aviomies.

Vierailija
42/79 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 20:21"]

Jo kauan olenkin muuten epäillyt, että Suomessa seksitauteja levittävät ennen kaikkea ympäriinsä naivat naiset, eivät miehet.

[/quote]

Olikos tuossa uutisessa mainittu suomalaisten miesten seksikumppanien määrää? Ei ollut. 

[/quote]

Olihan se siellä kun vaan lukisit!

Helsinkiläisten naisten kannattaisi olla ylpeitä itsestään! Ei ainoastaan, että olette Euroopan helpoimpia, mutta todennäkösyydet on, että olette koko maailman helpoimpia. Suurimmassa osassa maailmaa kun aviottomat naiset harrastaa seksiä ainoastaan veitsi kurkulla. Eikä noissa muutamassa Euroopan vanhassa siirtomaassakaan ole montaa kaupunkia, jotka kilpailisivat kanssanne.

[/quote]

Ei sanottu muuta kuin että miehet kuuluvat keskikastiin. Toki jos löysit oikein sen LUVUN sieltä, kopioi toki se tähän.

Mä en muuten ymmärrä, miksi se tekee naisesta helpon, jos hän haluaa seksiä jonkun kanssa. Mitä naisen sinusta siinä tilanteessa pitäisi sitten sinusta tehdä? Ei harrastaa ilmeisesti seksiä kuitenkaan?

[/quote]

Seksi kuuluu ainoastaan parisuhteeseen. Vain sukupuolimoraaliltaan kyseenalaiset naiset eli lutkat harrastavat yhdenyön juttuja ja vakipanoja.

[/quote]

Kuule, jos sinä haluat harrastaa seksiä vain parisuhteessa, niin voit toki tehdä niin, mutta älä kuvittele, että muut jakaisivat sun moraalikäsityksesi. Aikuisella ihmisellä on vapaa päätösvalta omasta ruumiistaan. 

Mun mielestä tuollainen lutkittelu kertoo enemmän jostain sun omista sisäisistä ongelmistasi. Mitä ne mahtaisivat olla, sitä mua ei kiinnosta spekuloida.

[/quote]

Kyllä asia on niin että jos nussit tuntemattomia niin on sinussa jotain vikaa. Turha tulla valittamaan kun kukaan ei välitä. Koska miksi kukaan välittäisi ihmisestä jolla on pahoja tunneongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että suurin osa tän palstan naisista on sitä ikäluokkaa ettei tässä puhuta teistä vaan teidän tyttäristänne :-).

Vierailija
44/79 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 05:04"]

Jo kauan olenkin muuten epäillyt, että Suomessa seksitauteja levittävät ennen kaikkea ympäriinsä naivat naiset, eivät miehet.

[/quote]

Olikos tuossa uutisessa mainittu suomalaisten miesten seksikumppanien määrää? Ei ollut. 

[/quote]

Helsinkiläisten naisten kannattaisi olla ylpeitä itsestään! Ei ainoastaan, että olette Euroopan helpoimpia, mutta todennäkösyydet on, että olette koko maailman helpoimpia. Suurimmassa osassa maailmaa kun aviottomat naiset harrastaa seksiä ainoastaan veitsi kurkulla. Eikä noissa muutamassa Euroopan vanhassa siirtomaassakaan ole montaa kaupunkia, jotka kilpailisivat kanssanne.

[/quote]

Ei sanottu muuta kuin että miehet kuuluvat keskikastiin. Toki jos löysit oikein sen LUVUN sieltä, kopioi toki se tähän.

Mä en muuten ymmärrä, miksi se tekee naisesta helpon, jos hän haluaa seksiä jonkun kanssa. Mitä naisen sinusta siinä tilanteessa pitäisi sitten sinusta tehdä? Ei harrastaa ilmeisesti seksiä kuitenkaan?

[/quote]

Seksi kuuluu ainoastaan parisuhteeseen. Vain sukupuolimoraaliltaan kyseenalaiset naiset eli lutkat harrastavat yhdenyön juttuja ja vakipanoja.

[/quote]

Kuule, jos sinä haluat harrastaa seksiä vain parisuhteessa, niin voit toki tehdä niin, mutta älä kuvittele, että muut jakaisivat sun moraalikäsityksesi. Aikuisella ihmisellä on vapaa päätösvalta omasta ruumiistaan. 

Mun mielestä tuollainen lutkittelu kertoo enemmän jostain sun omista sisäisistä ongelmistasi. Mitä ne mahtaisivat olla, sitä mua ei kiinnosta spekuloida.

[/quote]

Kyllä asia on niin että jos nussit tuntemattomia niin on sinussa jotain vikaa. Turha tulla valittamaan kun kukaan ei välitä. Koska miksi kukaan välittäisi ihmisestä jolla on pahoja tunneongelmia.

[/quote]

Muistahan sinäkin ottaa ne lääkkeesi, kultsi.

Vierailija
45/79 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 05:04"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuulehan, mulla on ollut elämäni aikana 3 seksikumppania, olen 33-vuotias. Yhtään tuntematonta en ole nussinut. En kuitenkaan usko, että tuntemattomien nussiminen on lähtökohtaisesti jotenkin tunnevammaisen ihmisen merkki. Sen sijaan tuo sinun aggressiosi kuulostaa oikeasti ongelmalliselta. Oletko harkinnut avun hakemista ongelmiisi?

Vierailija
46/79 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 00:40"]

Tämäkin tutkimus perustuu siihen, että suomalaiset naiset ovat Euroopan (tai koko maailman) rehellisimpiä! Muut kaunistelee lukujaan.

[/quote]

NImenomaan. Kaksinaismoralismin kehdossa eli jenkeissä yliopistosta valmistunut tyttö saatta mennä neitsyenä naimisiin vaikka on saanut melaa kakkoseen ja poskeen koko opiskeluajan. Seksipartnereita siis jenkkilortolla ei ennen aviota virallisesti ole.

Vierailija
47/79 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään ymmärrä tätä naisen seksuaalisuuden moralisointia..yöelämässä miehet vonkaa, työpaikalla miehet vonkaa, terassilla miehet vonkaa yms. Jos et anna, olet huora, jos annat olet huora. Naimisissa olevat ukot vonkaa 18-vuotiaita misuja baarissa, mutta oman vaimon täytyy olla uskollinen ja ennen seurustelua aikoinaan neitsyt (itse tietenkään ei täydy olla.) Naiset haukkuu toisiaan huoriksi kateuttaan tms. Naiset miksi alistutte tähän ja pidätte tätä kierrettä yllä? Tämä on aivan sairasta! Ei ihme kun osa naisista (vapaista sinkuista) uskalla kohta harrastaa seksiä yhtään kenenkään kanssa kun heti saa huoran maineen! (Ja tämäkö palvelee sitten niitä vapaita sinkkumiehiä?) Seksuaalisuus ei ole sukupuolesta kiinni. Mitä helvettiä se ketään haittaa jos minulla olisi tänään upeaa seksiä Luigin kanssa, huomenna Roberton ja lauantaina Ville-Petterin? Mitä helvettiä se muille kuuluu!

Vierailija
48/79 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi voi olla paljon muutakin kuin pelkkä yhdyntä: Ehkä tuossa on laskettu kaikki pienet pettingitkin? Silloin 7kpl ei kuulosta niin suurelta.

Vierailija
49/79 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 vuotias helsinkiläinen nainen ja yhteensä minulla on ollut ainakin 50 seksikumppania, saattaapi olla enemmänkin. Ja olenko ollut helppo saalis? Enpä juuri, jokaisen olen valinnut huolella. Kerran olen kyllä silkasta säälistä "antanut" :)

Jokainen kumppani on ollut omanlaisensa, toiset ovat jääneet mieleen ja toiset eivät. Pidänkö itseäni huorana, lutkana tai moraalisesti heppoisena? En lainkaan. Moraaliini sisältyy aika monia muitakin aiheita kuin seksin harrastaminen, ja niissä saatan olla hyvinkin tiukka. Huora? Maksuista ei koskaan ole ollut kyse puoli eikä toisin. Ehkäpä löyhätapainen ja kevytkenkäinen? Mahdollisesti joidenkin mielestä.

Miksipä näin on siten käynyt? Koska seksi on älyttömän kivaa!!

Nyt on vierellä aviomies nro 2, ja luulenpa, että tämä jää viimeiseksi seksipartnerikseni.

Vierailija
50/79 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 10:43"]

En edelleenkään ymmärrä tätä naisen seksuaalisuuden moralisointia..yöelämässä miehet vonkaa, työpaikalla miehet vonkaa, terassilla miehet vonkaa yms. Jos et anna, olet huora, jos annat olet huora. Naimisissa olevat ukot vonkaa 18-vuotiaita misuja baarissa, mutta oman vaimon täytyy olla uskollinen ja ennen seurustelua aikoinaan neitsyt (itse tietenkään ei täydy olla.) Naiset haukkuu toisiaan huoriksi kateuttaan tms. Naiset miksi alistutte tähän ja pidätte tätä kierrettä yllä? Tämä on aivan sairasta! Ei ihme kun osa naisista (vapaista sinkuista) uskalla kohta harrastaa seksiä yhtään kenenkään kanssa kun heti saa huoran maineen! (Ja tämäkö palvelee sitten niitä vapaita sinkkumiehiä?) Seksuaalisuus ei ole sukupuolesta kiinni. Mitä helvettiä se ketään haittaa jos minulla olisi tänään upeaa seksiä Luigin kanssa, huomenna Roberton ja lauantaina Ville-Petterin? Mitä helvettiä se muille kuuluu!

[/quote]

Kyllä se voi hyvinkin kuulua vaikkapa kaikille tulevilla partnereille jonkun kivan parantumattoman taudin muodossa. Tai mahdolliselle tulevalle miehelle. Minua ainakin kiinnostaisi jos toisella ollut kymmeniä partnereita vaikkapa 22 ikävuoteen mennessä. Onkohan vaikeaa harrastaa itsekritiikkiä ja itsetutkiskelua? Jos käyttäytyisit vaikka Italiassa kuvaamallasi tavalla niin luultavasti koko suku kääntäisi sulle selkänsä. Tuo heittämäsi "Mitä helvettiä se muille kuuluu!" kuulostaa tässä valossa aika sarkastiselta. Toivottavasti olet melko nuori etkä mikään 25-35vee. Sen verran mustavalkosta tekstiä oli. Niin vonkaa kuule miehet etelä-euroopassakin ja silti siellä on asiat paremmalla tolalla kuin täällä Suomessa. Täällä meillä on uskomattoman paljon "punaniskoja" niin miehissä kuin naisissa. Miksi sitten syytät miehiä iskuyrityksistä kun itse olet yhtä lunttumainen kertomasi perusteella? Miehistähän aina se vika löytyy. Eikös juu? *sarkastisesti*

Vierailija
51/79 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Onhan sitäkin tutkittu. Miehet taitavat auttamattomasti jäädä naisista jälkeen.

Vierailija
52/79 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kontulan mukaan Suomessa, ja etenkään Helsingissä, ei seksisuhteita keräävään naiseen enää suhtauduta välttämättä 'huonona naisena'."

Minusta tuo oli artikkelin positiivisin asia.

Seitsemän ei todellakaan ole paljon keskiarvona. Oletan, että vastaajat ovat noin nelikymppisiä "vakiintuneita". Minulla on ikätovereihini verrattuna tavallista vähemmän kumppaneita (4) ja olen 26. Noihin kuuluu yksi yhdenyön juttu, yksi kesäromanssi, yksi viikon kestänyt virhe ja yksi vakava suhde.

Vierailija
53/79 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei näitä esiaviollisia suhteita tietenkään ole. Tämän tutkimuksen voi tulkita niin, että Helsingissä on seitsemän ukkomiestä, jotka panee kaikkia naimattomia helsinkiläisnaisia.

Vierailija
54/79 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paha aon siinä jos nainen harrastaa seksiä sinkkuna jos vaion huolehtii ehkäisystä jne?

Niin ja sanottakoon vielä että oma seksikumppanien määrä on huikea 3, en vain tajua miksi vaikka 20 + seksiparteria tekisi naisesta huonon, etenkin jos tuo 20+ on kertynyt vaikka 10 v aikana...

Vierailija
55/79 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen samaa mieltä. Tosin sama pätee myös miehiin. Liian kokenut mies ei ole aviomiesainesta.

Vierailija
56/79 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 16:00"]

Mitä paha aon siinä jos nainen harrastaa seksiä sinkkuna jos vaion huolehtii ehkäisystä jne?

Niin ja sanottakoon vielä että oma seksikumppanien määrä on huikea 3, en vain tajua miksi vaikka 20 + seksiparteria tekisi naisesta huonon, etenkin jos tuo 20+ on kertynyt vaikka 10 v aikana...

[/quote]

Perusbiologiaa, mies haluaa puhtaan naisen. Toisten jo astuma on automaattisesti vähempiarvoinen, vaikka asiaa miten yrittäisi pyöritellä.

Vierailija
57/79 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 15:39"]

Miehillä ei näitä esiaviollisia suhteita tietenkään ole. Tämän tutkimuksen voi tulkita niin, että Helsingissä on seitsemän ukkomiestä, jotka panee kaikkia naimattomia helsinkiläisnaisia.

[/quote]

Miehissä taitaa olla niitä erimaista matkustavia turisteja. Vastahan täällä oli ketju, jossa lueteltiin, mitä kansallisuuksia oli pantu. Aika monta pitkää listaa tuli.

Vierailija
58/79 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 16:00"]

[/quote]

No jos se ei itseä häiritse, ei kai mitään. Kumppanille sillä voi olla jotain merkitystä. Ei ainakaan minua innostaisi sellainen kumppani, jolle seksin saralla kaikki olisi jo kokeiltu.

Vierailija
59/79 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä, että joku vielä suhtautuu kauhistellen naisten seksuaalisuuteen ja kumppanien määrään. Ei se järvi soutamalla kulu.

Vierailija
60/79 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 20:03"]

Miesasiamiehet ovat olleet oikeassa...

[/quote]

KEskimäärin seitsemän on todella VÄHÄN. Esim. jos menet naimisiin 30-vuotiaana ja aloitat seksielmän 18 vuotiaan. Väliin mahtuu monta kuivaa VUOTTA, jos on vain seitsemän partneria. Itselläni oli "pikkuisen" enemmän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi