Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokrailmoitukset kuvan kanssa

Vierailija
03.07.2020 |

Pitäisi löytää asunto ja moni laittaa ainakin Torissa kuvansa ilmoitukseen. Erottuuko sillä edukseen; mitä mieltä olette?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos kuva on asiallinen. Aika monet vuokranantajat on konservatiivisia eli kaljatölkit, juhlivat seurueet ei ehkä vakuuta, eikä ehkä ns. herutuskuvatkaan - tai mistäpä sen tietää vaikka joku sen perusteella valitseekin vuokralaisen. Tarkoitus lienee antaa itsestään kuva luotettavana vuokralaisena, joten kuva sitten sen mukaan.

Vierailija
2/4 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantajana en laita mitään erityistä lisäarvoa kuvalliselle vuokrailmoitukselle, koska nykypäivänä niistä ei oikeasti voi päätellä mitään (kaikkeen voidaan tehdä kulissit). Tärkeintä on minulle nähdä ihminen livenä. Minulla on ilmoitukset netissä ja jokainen, joka on asunnosta kiinnostunut pääsee sitä katsomaan niinkauan kun asunto on ilman vuokralaista. Mitä nopeammin toimii, sitä parammat mahdollisuudet tietenkin on saada asunto, koska vuokraan ensimmäiselle sopivalle/kunnolliselle ehdokkaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi välittäjä sanoi, että kannattaa tehdä kuvallinen CV myös asunnonhakuun.

Vierailija
4/4 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokranantajana en laita mitään erityistä lisäarvoa kuvalliselle vuokrailmoitukselle, koska nykypäivänä niistä ei oikeasti voi päätellä mitään (kaikkeen voidaan tehdä kulissit). Tärkeintä on minulle nähdä ihminen livenä. Minulla on ilmoitukset netissä ja jokainen, joka on asunnosta kiinnostunut pääsee sitä katsomaan niinkauan kun asunto on ilman vuokralaista. Mitä nopeammin toimii, sitä parammat mahdollisuudet tietenkin on saada asunto, koska vuokraan ensimmäiselle sopivalle/kunnolliselle ehdokkaalle.

Niin, kun livenä ei voi feikata...