Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen laskee elämänsa sosiaalietuuksien varaan?

Vierailija
03.07.2020 |

Siis lähtökohtaisesti?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivonsa menettänyt.

Vierailija
2/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeasti vammainen tai sairas? Oliko muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottavainen

Vierailija
4/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä koska mikään ei kelpaa tässä yhteiskunnassa työkseni tai en osaa hakea työtä ja ateisteja liikaa työpaikoilla

Vierailija
5/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkessä elävä, ei motivoitunut, vähään tyytyjä.

Vierailija
6/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammainen, sairas ja eläkeläinen. Itse olen sairaseläkkeellä. Eipä ole muuta mahdollisuutta kuin luottaa sosiaalietuuksiin.

Vierailija
7/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin sairaseläkkeellä. Köyhä ollut muutenkin koko elämäni ennen sitä. Kun oli tarkoitus opiskella parempaan elämään ja tehdä töitä, sairastuin. Shit  happens.

No voisi asiat olla huonomminkin, esim. en olisi todettu työkyvyttömäksi ja taistelisin jonkun työkkärin ja sossun kanssa. Nyt sentään tulee rahat tilille samana päivänä joka kk.

Vierailija
8/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen osittain työkyvytön mutten riittävästi ja kukaan tuskin palkkaa minua. Joten pitää elää joko tuilla tai rikoksilla.

Vierailija
9/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan yhteiskuntaa ja ihmisiä, etenkin sellaista jossa jotkut huutokauppatyypit ja huonoäiti-suklaapellet saavat satojen tonnien tukia ja toisaalla eläkeläisiä ja pienituloisia jonottaa ruokajonossa.

Ei kiinnosta tippaakaan olenko elossa ensi kuussa vai en. Otan ne tuet mitä saan, jos ei jonain päivänä ole yhteiskuntaa joka niitä maksaa niin kuolen ihan tyytyväisenä enkä koe menettäneeni mitään.

Vierailija
10/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla on jo kaikki: omistusasunto, veneet, autot, kesämökit valmiina. Ei tarvitse enempää rahaa.

Vierailija
11/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoton. 

Vierailija
12/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoton. 

Kepulainenkin vastaa, pahuuden ruumiillistuma, demoni.

Vierailija
13/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailijat ja muut suuret taiteilijat.

Vierailija
14/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne 17 vuotiaat....

Vierailija
15/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggarit

Vierailija
16/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ajattelee, että hullu paljon työtä tekee: viisas pääsee vähemmällä.

Vierailija
17/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä ihminen. Mulla on kahdet henkilöpaperit, ekalla on vuokra-asunto, toimeentulotukea yms. Toisilla papereilla taas oma firma jolla teen työkeikkoja ja kivasti sijoituksia, aika mahtava kesämökki ja vene.

Aktiivimalli meinasi sekoittaa kuviot tosi pahasti kun toi eka kaveri ei tietenkään ehdi mitään töitä hakemaan sillä aikaa kun toinen tekee hommia yrityksen piikkiin, mutta onneksi pahin vaara on ohi sen suhteen.

Vierailija
18/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan sellainen joka ei löydä työtä fakin idiootti ap.

Vierailija
19/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Katri Kulmunin ex-avustaja Kari Jääskeläinen. Kun hän sai potkut, haki valtiolta 30.000€ koronarahaa, ja sau, kun ajatteli perustaa jonkun sortin "konsulenttiyrityksen", tosin maanantaihin mennessä ei ollut vielä ilmoitettu kaupparekisteriin.

Siihen verrattuna toimeentulotuet (muutama satanen) tai pienet työeläkkeet ovat kuin pisara meressä.

Ja eikös Kulmilan lasku ollut jotain 57.000€ muutaman tunnin opetuksesta.

Vierailija
20/21 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurin ja taiteen ystävät.

Savonlinnan oopperajuhlien sisäänpääsylippu maksaa noin 1200€, josta verovaroista maksetaan noin 700€ ja loput 500€ itse.

Ja kyllähän moni elokuvissa kävijä saa melkoiset "sosiaalietuudet" kun käy katsomassa jonkun leffan.