Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
keppari tyttöystävälläni joka on jo yli 19. voin hangata sitä kamelinjalkaa jos vain huomioisi minua
Sukelluksessa mennää syvyyksiin. Eihän se ole pinnallista vaan tosi deeppiä.
Metsästys, kalastus, tanhuaminen, metallimusiikki, jääkiekko.
-Some
-Kalluilu sisältäen autoharrastukset
-Trendiurheilu: Padel, suppaus jne.
-Äärimmäisyyksiin meneminen, oli asia mikä tahansa. Joistain urheilevista, koiraihmisistä yms. tulee semmoiset fiilikset, kuin olisivat osa jotain kulttia
-Koirat
Intohimoinen jonkun tavaran keräileminen on yäk,
enemmän tykkäisin konmarittajasta.
Hevoset. Vievät kaiken ajan ja rahan.
Kaljan juonti, tupakointi/nuuska ja naisten metsästys on ne mun turn off listalla olevat harrastukset. Niitä aika moni mies tuntuu harrastavan. Toki, pitäisi uusi mies etsiä haluaisin sellaisen, joka haluaisi ja ehtisi myös viettää aikaa yhdessä.
Jooga. Mikään ei ole nolomman näköistä kuin jooga.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää miksi se miehen tanssi tai joogaharrastus on turn off? Eikö kunnostaan huolen pitäminen liikunnalla ole hyvä asia? Itse ainakin ottaisin paljon mieluummin tuollaisen miehen kuin kaljaa koko ajan lipittävän sohvaperunan.
Näiden kahden väliin mahtuu aika paljon.
Pidän tanssia ja joogaa perinaisellisina harrastuksina, joten niitä harrastava mies on turn-off. Minulla, kuten sinullakin, on oikeus mielipiteeseen.
Mielestäni taas mies, joka on niin itsevarma itsestään, että uskaltaa harrastaa mitä haluaa välittämättä siitä mitä muut ajattelevat on ehdoton turn on.
Mutta tämä ei mielestäsi tietenkään koske miehiä, jotka harrastavat videopelejä, larppaamista ja postimerkkien keräil
Minä ottaisin mielelläni tuollaisen miehen koska olisi kiva harrastaa niitä yhdessä. Nykyinen mieheni pitää noita kaikkia tyhminä juttuina :(
neulominen meikkaaminen shoppailu
Tätä ketjua kun lukee, niin miten ihmiset edes pariutuvat? Eihän kukaan tunnu sietävän yhtää mitään 🥶🥶🥶
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua kun lukee, niin miten ihmiset edes pariutuvat? Eihän kukaan tunnu sietävän yhtää mitään 🥶🥶🥶
Tulin samaan johtopäätökseen. En oikein tiedä mitä pitäisi tai edes saisi enää harrastaa.
Sähly ihan ehdottomasti. Idiootin puoleinen exäni harrasti sitä ja luuli olevansa kovakin tekijä. Täysi juntti. Hänellä oli r-vika ja tietysti vahtasi formuloita ja muuta ääliömäistä urheilun vahtaamista. Muistan vieläkin miten se sanoi aina että ei voi lähteä minnekään kun tulee foffffmjulat. Tsiisus....
Sama ja tunnenkin tanssia harrastavia tai ammatikseen tekeviä miehiä, kun itsekin sitä harrastan ja ohjaajina on usein miehiä. Ottaisin ilman muuta mielelläni tanssijamiehen.