Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
Munien ja kassien hierominen julkisilla paikoilla (myös kotona) ja ottaa siitä kuvia/ähkimisvideoita.
Kyllä, luitte oikein. Exä tätä harrasti ja osittain siksi onkin exä. En tiiä onko toi joku fetissi
Vierailija kirjoitti:
Miksi tankotanssi turn off
On ainakin naisella huono itsetunto, jos pitää olla tangolla kieriskelemässä.
Mikkeliläinen takatukka, mikkeliviikset, metsästys, autojen rassaaminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään lapset tai koirat eivät ole mikään harrastus. Ne ovat perheenjäseniä ja kuuluvat luonnollisena osana melkein jokaiseen perheeseen. Eihän kävelykään ole mikään harrastus vaikka sitä pitää joka päivä tehdä.
Lapset nyt eivät olekaan, mutta koirat todella usein ovat. Koiran kanssa kuitenkin moni harrastaa peruslenkkeilyn lisäksi agilityä, tokoa, koiratanssia, hakua, jäljestystä, metsästystä jne. En edes ymmärrä miksi niin moni hankkii koiran vain sohvalle seuralaiseksi, sen verran aktiivinen ja älykäs eläin kyseessä.
Koira saa liikuntaa päivittäisillä lenkillä, sen kanssa voi ihan omatoimisesti harrastaa "nosea" yms. Koiramme tykkää ihan ollakin seurassa ja haluaa hellyyttä ja rapsuja. Tykkää kun käy välillä vieraita. Käydään metsässä usein. Mieheni ja minä hänestä huolehdimme.
Vierailija kirjoitti:
Mikkeliläinen takatukka, mikkeliviikset, metsästys, autojen rassaaminen
Miten Mikkeli-tukka eroaa Kouvola-tukasta?
Vierailija kirjoitti:
Valkosella pakettiautolla ympäriinsä sutjailu
Tää on hauska!😂
Eversti kirjoitti:
Kukkahippityttö jonka kotona kasvaa ja palaa kanabis!
Mitä on kanabis? Harrastaa kanailua ja bissen juontia? Eikä kestä kukkoilua.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaamuurarius.
Eipä ole ihan eka asia mikä tulee ensitreffeillä esille. Kyseiseen porukkaan ei kovin moni kuulu, eikä siitä hirveästi huudella. Todennäköisesti on jo sama osoite, kun asia käy ilmi ja siinä vaiheessa tuskin painaa suhteessa.
Jos vapaamuurariudesta kerrottaisiin mulle vasta, kun ollaan muutettu yhteen, eroaisin. Haluan suhteen, jossa ei pimitetä tärkeitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisella varmaan joku painonnosto, fitness, kamppailulajit.
Miehellä baletti yms tanssiin liittyvä tai puutarhanhoito...
Vähän ohis, mutta miksi baletti olisi miehellä turn-off? Ei miehet tanssi mikään hörhelömekko päällä ja tiara päässä. Baletti on fyysisesti vaativaa, tanssijoilla on lihaksisto ja kehonhallinta kunnossa, puhumattakaan kestävyydestä ja erilaisiin asentoihin taipumisesta... Kyllä ottaisin tanssijamiehen ihan milloin tahansa.
Voin kertoa, että paras sänkykumppanini on ollut balettitanssija. Uskomaton kehonhallinta ja kyky liikuttaa itseään, kannatella mua eri asennoissa, ja kestävyys.
Eikö ne kaikki olekaan homoja, jep.
Kasvissyönti. Kyllä miehen pitää pystyä syömään lihaa. Siitä saa testosteronia.
Haluaisin, etteivät harrastukset täytä koko elämää, että olis halua keksiä jotain mitä voi harrastaa yhdessä. Mutta kenellä on tällaiseen edes halua?
Tältä pohjalta sanoisinkin että kaikki harrastukset, jotka syövät aikaa eli niitä ei voi tehdä koskaan nopeasti. Golf, metsästys, ralliautoilu
Vierailija kirjoitti:
Mulla näköjään harratuksina kaikki turn offit.. kamppailulaji, metsästys, autot.
Kyllä mulle kelpais tuollainen miehinen mies. En halua mitään pikkuneitiä nurkkiin piipittämään, miten pitäis syödä vain salaattia, jotta maailma pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Lisään vielä: luonnonsuojeluaktivismi ja mielenosoitukset, maailman parantaminen vaahto suussa
Vierailija kirjoitti:
-kuntosalilla käynti
-oman takapuolen kuvaaminen instagramiin ja muualle
-matkustelu
-viinit
-netflix
-koiran omistaminen
-lapsia edellisistä suhteista
-huorahtava pukeutuminen
Taidat tykätä oikeesti vaan miehistä. Myönnä pois vaan.👍
miehellä manga ja etenkin jos väittää sarjakuvien olevan kirjoja
Aseharrastus ja aseiden keräily.
Koiranäyttelyt ja usean rotukoiran pitäminen ja niiden ympärillä pyöriminen.
Sikarien osto ja kalliit humidorit joista sitten juhlahetkenä poltetaan yksi kuubalainen.
Jatkuva auton rassaaminen. Erityisesti jenkkiautot. Ylipäätään auto- ja prätkäharrastus ei innosta. Okei prätkä voi olla, ja harrastusauto, mutta se jatkuva niiden kaivelu ja rassaaminen rassaa mun hermoja.
Liian huolellinen kauneudenhoito miehellä. Deittailin kerran miestä, jonka piti ottaa aina iso arsenaali kasvojenhoitotuotteita mukaan jos tuli yökylään. Kerran tuli ilman meikkilaukkua, eikä voinut käyttää mitään mun kosteusvoidetta kun hänen ihonsa oli tottunut e-vitamiinivoiteeseen.
Ravit on semisti turn-off myös. Samoin kehonrakennus ja liian tosissaan paneutuminen johonkin kamppailu- tai itsepuolustuslajiin kuten krav magaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ainakin mun kohdalla seuraavat:
Tatuoinnit
Vauvapalstailu
Herkkujen syönti (ei tarvitse olla langan laiha, mut lihavuus on out)
Nalkutus
Miehen hallinta
Alkoholismi
Uusfeminismi
Kouvolatukka
Rööki
Lapset
Eläimet
Voimaantuminen
Uhriutuminen
Onhan noita vaikka kuinka, mutta siinä nyt muutamia aluksi.
Mikset lyhyesti todennut, olen homo. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä koulussa nukuttu.
Just luin iltiksestä, kun joku ex-kehonrakentaja oli vaihtanut Porsche-harrastukseen ja perustanut oikeen sivut autolle. Ei voisi vähempää kiinnostaa ja tulee mieleen, että onko niin pieni pili miehellä, että tämmössii harrastaa. Ja lisäksi olematon itsetunto?