Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
Kerään antiikkia, militariaa yms ja juopottelen viikonloppuisin karaoke seurueessa lauleskellen. :D
Vierailija kirjoitti:
Sali, Netflix, some, äänikirjat.
mun pyhä nelikko!
Vierailija kirjoitti:
e-sport
Ralli ja kaikenlainen moottoriurheilu
Tietokonepelit
Biljardi
Sukeltaminen
Mitäs vikaa näissä on?
Pesäpallo
Jalkapallo
Lentopallo
Uppopallo
Pituushyppy
Laskuvarjohyppy
Korkeushyppy
Kyykkyhyppy
Kaljan kittaaminen lähiöbaarissa ja sipulipizzan syöminen.
Kirpputoreilla luuhaaminen ja epämääräisen rihkaman kantaminen asuntoon.
Naisella burleski, agility ja kaikki muukin koirahomma, metsästys, kalastus, karaoke, maraton-/ultrajuoksu sekä rajatieto/henkimaailman hihhulointi.
Vierailija kirjoitti:
Lätkäotteluissa käynti. Itse käyn vain jazz-keikoilla.
Ahdasmielisyys. Etenkin yhdistettynä kuvitelmaan, missä ajattelee juuri olevansa se laajakatseinen. Tämä korreloi tyypillisesti vihervasemmistolaisen poliittisen näkemyksen kanssa. Itse ollaan "moninaisuuden puolesta", "sivistyneitä" ja kaikin puolin muita parempia ja kaikkea saa olla, kunhan se on minun arvojen mukaista.
"Käyn vain jazz-konserteissa, koska olen parempi ihminen ja lätkämatsissa käyvät ovat tyhmiä ja sivistymättömiä. Olen niin suvaitsevainen, että sallisin jopa jääkiekon täysikiellon."
Ihmisen tuomitseminen yhden normaalin harrasteen perusteella on yksinkertaisesti idioottimaista.
Jazz konserteissa käyvät voivat olla hyvin miellyttäviä ja hienoja ihmisiä, tai sitten täydellisiä mul***ja. Jos kokee olevansa parempi ihminen köydessään noissa lätkämatsin sijaan, on lähes varmuudella jälkimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
e-sport
Ralli ja kaikenlainen moottoriurheilu
Tietokonepelit
Biljardi
SukeltaminenMitäs vikaa näissä on?
Niinpä. E-sport ei noista itseä kiinnosta ja melko vähän tietokonepeljäkin nykyään pelaan. Mutta muuten ruksit ruutuun. Siihen päälle on aiemmin, tai nykyään kuulunut mm. Sellaisia inhokkja kuten salibandy ja purjehdus, sekä purjelento ja lätkäpelit. Ja omaa olittakin olen joskus pannut. Hyi että olen kauhea mies.
Samaan aikaan toisaalta olen lukemisesta, tiedosta ja kulttuurista pitävä ydinfyysikko. Ja tällä hetkellä ennen kaikkea lapsirakas pikkulapsiperheen kotona viihtyvä isä. Ruuanlaitosta pitävä ja jossain määrin kodin remontitkin onnistuu.
Mut tätä palstaa kun lukee, niin ei kait ihme, että en oikein koskaan ollut suominaisten suosiossa. Myönnän sen. Olen vaan heille kauhistus. Jostain syystä keski-euroopassa on ihan eri kriteerit naisilla. Olisi joskus kiva ymmärtää, miksi voi erot olla näin suuria.
Koira, jolla on voimankäyttökoulutus. Yöllä kun menet vessaan niin se hyökkää kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Koira, jolla on voimankäyttökoulutus. Yöllä kun menet vessaan niin se hyökkää kimppuun.
Se koira on koulutettu hyökkäämään ihmisten kimppuun. En tasan nukkuisi samassa asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mies harrastaa jotain asiaa. Nainen: ei paljon nappaa. Siis mikä ei nappaa? Ettei halua harrastaa sitä harrastusta yhdessä miehen kanssa? Vai ei hyväksy sellaista miestä kumppanikseen, joka harrastaa harrastusta, joka ei itseä kiinnostaa. Siis mitä?!! Vähän sama kuin sanoisin: nainen virkkaa jotain pipoja, ei kyllä nappaa! Tarkoittaako tämä nyt, että kumppanini saa määrätä sen, mitä harrastusta harrastan yksin omaksi ilokseni? Miksi saa määrätä? Mitä sillä on hänelle väliä? Vai vaikuttaako se harrastus jotenkin naisella epäedullisesti miehestä muodostamaan mielikuvaan? Vai puhutaanko tässä vain ennakkoluuloista ja suvaitsemattomuudesta?
Tuo yksin on se avainsana... Se, joka ei kestä toisen harrastuksia, toivoo aikaa olla yhdessä. Jos on kovin erilaiset harrastukset, niin sitä yhteistä aikaa on pakko jostain haalia ja jos toinen ei halua luopua omasta harrastuksesta, tai yhteisiä ei ole ennestään, niin pulassa ollaan. Siksi on ihan hyvä juttu selvittää, mihin vapaa-aikaa haluaa käyttää ja jos joku juttu ei itselle sovellu, niin sitähän ei väkisin kannata yrittää
Meikkaus, näyttää luultavasti hirveältä ilman.
Parveketupakointi ja naapureille huutelu.
Kaikki, mihin liittyy kaverit!
Syöminen. Inhoan ylipainoisia läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lätkäotteluissa käynti. Itse käyn vain jazz-keikoilla.
Ahdasmielisyys. Etenkin yhdistettynä kuvitelmaan, missä ajattelee juuri olevansa se laajakatseinen. Tämä korreloi tyypillisesti vihervasemmistolaisen poliittisen näkemyksen kanssa. Itse ollaan "moninaisuuden puolesta", "sivistyneitä" ja kaikin puolin muita parempia ja kaikkea saa olla, kunhan se on minun arvojen mukaista.
"Käyn vain jazz-konserteissa, koska olen parempi ihminen ja lätkämatsissa käyvät ovat tyhmiä ja sivistymättömiä. Olen niin suvaitsevainen, että sallisin jopa jääkiekon täysikiellon."
Ihmisen tuomitseminen yhden normaalin harrasteen perusteella on yksinkertaisesti idioottimaista.
Jazz konserteissa käyvät voivat olla hyvin miellyttäviä ja hienoja ihmisiä, tai sitten täydellisiä mul***ja. Jos kokee olevansa parempi ihminen köydessään noissa lätkämatsin sijaan, on lähes varmuudella jälkimmäinen.
Aika pitkälle vietyjä johtopäätöksiä ihmisestä yhden lauseen perusteella.
Itse käyn myös jazz -konserteissa, klassisen musiikin konserteissa ym. kulttuuririennoissa, mutta kiinnostus jääkiekkoon on nolla. Siksi aktiivinen lätkämatseissa käyminen olisi minullekin kumppaniehdokkaassa iso miinus.
Ei kuitenkaan siksi, että näkisin omat kiinnostuksen kohteeni parempina. Vaan siksi, että meillä olisi mitä ilmeisimmin hyvin erilaiset preferenssit vapaa-ajan vietosta ja todennäköisesti hyvin erilaiset puheenaiheet.
Onhan noita turn offeja: koira, kissa, hamsteri, hiiri yms. eläinharrastus, meikkaus, twerkkaus, instagram, twitter, tiktok, facebook, virkkaus, neulonta, television katselu, tupakointi, viinan juonti, baari illat, karaoke. wolttaus, netflix, äänikirjat, jääkiekko, deittailu, anime, manga, frisbee golf jne.
Turn on olisi seuraavia: liikunta eri muodoissaan, kuorolaulu, ooppera, baletti, metsästys, eräily, reserviläistoiminta, purjehdus, lentäminen, meditaatio, vuorikiipeily, kalliokiipeily, isänmaallinen toiminta jne.
Ei kai nämä nyt mitään harrastuksia ole vaan elämäntapa. Ihmiset eivät osaa edes lukea mikä on ketjun aihe.