Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
- Isojen koirien kasvattaminen ja agility naisella turn off. Muuten nainen saa mun mielestäni harrastaa mitä tahansa liikuntaa ja ulkoilua.
Muita:
- Vakavamielinen uskonnon harjoittaminen
- Koko kropan tatuointi
- Heavy metal
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen salilla viihtyminen. Pari kertaa viikossa olisi vielä ihan ok, mutta mitään sikaniska-painonnostajaa tai bodaria en katselisi ollenkaan. En jaksaisi sitä loputonta makrojen kyttäämistä, järjettömiä ruokakauppalaskuja ("kato kun pitää saada tarpeeks prodee, muuten lähtee lihakset") ja narsistista itsensä tarkkailua.
Juominen on vieläkin pahempi "harrastus", sitä en katselisi ollenkaan. En jaksa ymmärtää mitä hehkeää on yli 25-vuotiaana vetää niin kovat kännit että herää keskellä päivää itselleen vieraasta puistosta, melkein tukehtuen omaan oksennukseensa samalla. Näitä juttuja sitten kerrotaan kuin mitäkin sankaritarinoita.
Oma puolisoni harrastaa pelaamista eri muodoissaan ja siinä ei ole mielestäni mitään vikaa, päinvastoin: ukko pysyy kotona paljon, ei tuhlaa älyttömiä summia jatkuvasti ja kärsivällisyys ym. hyveet kasvavat kun pelien kanssa on pakko sietää omaa keskeneräisyyttään. Ärsyttäähän se pelille rähiseminen joskus, mutta ei sitäkään jatkuvasti kuule.
Eli pelaaminen on ok koska pysyy lyhyessä narussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla metsästys. Miksi ihmeessä? Eikö metsästetty liha ole eettisempää kuin tehotuotettu liha?
Kyllä mut ku ei metsästäjät metsästä tuon takia vaan siksi että on kivaa päästä räiskimään aseilla ja tappamaan. Ja kyllä ne samat metsästäjät ostaa marketista possua ja pekonia, niitä ei kun ei saa ilmatteeks metästä. Siksi metsästys on kuvottavaa, enkä vois ikinä olla parisuhteessa metsästystä harrastavan kanssa.
Tietäisitpä mitä se metsästys (ainakin hirven metsästys) on ihan käytännössä. Itselläni meni 7 vuotta ilman ainoatakaan laukausta. Viime vuonna tosin pääsin metsästämään ensimmäisen hirveni vaikka passissa oli tullut oltua tuo 7 vuotta. Toisin sanoen tuo 7 vuotta oli aikaa jolloin kuljettiin passiin, istuttiin ja kuunneltiin josko se hirvi sattuisi eteen. Nautittiin raikkaasta ulkoilmasta, satoi tai paistoi. Sitten kun se hirvi sattui kohdalle varmistuttiin ettei se ollut ns. kiellettyjen listalla ja mahdottomassa ampumapaikassa. Ja jos oli niin hirvelle nostettiin hattua ja toivotettiin hyvät jatkot. Ei saalista. Tämä päivän kuvaus toistui lukemattomia kertoja. Eli kuten voit huomata se ei ole mitään summittaista jatkuvaa räiskimistä sinne sun tänne. Ihmiset jotka túomitsevat ankarimmin metsästyksen tuskin omaa minkäänlaista käsitystä siitä mitä se oikeasti on.
Alkoholi ja uhkapelit. Dealbreakereitä yhdessä ja erikseen.
Olen eronnut pari vuotta sitten. Välillä mietin että pitäisikö aktivoitua deittirintamalla, silloin aukaisen äkkiä jonkun tällaisen ketjun palstalta ja tuo tunne menee ohi. Heitän golfbägin auton takaboxiin ja huristelen kentälle. Illalla sihautan oluen ja katselen televisiosta urheilua kun sitä nyt taas pitkästä aikaa tulee.
Vierailija kirjoitti:
- Isojen koirien kasvattaminen ja agility naisella turn off. Muuten nainen saa mun mielestäni harrastaa mitä tahansa liikuntaa ja ulkoilua.
Muita:
- Vakavamielinen uskonnon harjoittaminen
- Koko kropan tatuointi
- Heavy metal
Pidän paljon koirista, mutta nämä agilityt ym. koirankoulutusjutut olisivat kyllä siinä mielessä turn off, että se mitä olen parin kaverin kautta vierestä seurannut, niin heillä tuntuu olevan niukanlaisesti aikaa mihinkään muuhun kuin työhön ja erilaisissa koirakisoissa käymiseen. Kaikki viikonloput ovat heillä sellaisia, että pakataan auto ja ajetaan jonnekin ihan toiselle puolelle Suomea. Joskus on hyvin haastavaa yrittää sopia heidän kanssaan mitään, kun kaikki viikonloput tästä 8 kuukauden päähän on varattu koirakisoille. Jokainen tietysti tekee itse valintansa, mutta voisi olla raskasta olla parisuhteessa tällaisen ihmisen kanssa, varsinkin kun itselle nämä koirajutut eivät ole henki ja elämä.
Vaarallinen harrastus, missä voi olla riskinä hengenlähtö (omasta näkökulmastani), esim. laskuvarjohyppy, joku vauhdikas moottoriuhreilu.
Joku laji, mitä kutsutaan urheiluksi mutta se ei ole, esim. golf, biljardi, videopelit.
Naisessa turn-off:
Erilaiset miehiset harrastukset, joiden jälkeen nainen näyttää lähinnä itäsaksalaiselta kuulantyöntäjältä
Vierailija kirjoitti:
Olen eronnut pari vuotta sitten. Välillä mietin että pitäisikö aktivoitua deittirintamalla, silloin aukaisen äkkiä jonkun tällaisen ketjun palstalta ja tuo tunne menee ohi. Heitän golfbägin auton takaboxiin ja huristelen kentälle. Illalla sihautan oluen ja katselen televisiosta urheilua kun sitä nyt taas pitkästä aikaa tulee.
Mulla sama. En tosin sihauta olutta ja katsele urheilua, joka ihan ok sekin, vaan menen onnellisena hoitamaan "eläintarhaani".
Juokseminen elämäntapana. Ihan sairaan tylsää kuunnella yksityiskohtia ja kaikki reissut maraton tai ultrajuoksutapahtumia.
En tiedä mutta todellinen turn on on jenkki- tai muu klassikkoautoharrastus. Kertoo, että on ylimääräistä rahaa ja teknistä osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penkkiurheilu ja autojen rassaus tai minkä tahansa moottoriajoneuvon kanssa puuhastelu. Yök.
Meillä on säästynyt pitkä penni kun mies osaa korjata itse meidän autoa. On vastapainoa hänen vaativalle työlleen ja arvostan että osaa itse sekä haluaa itse katsoa mikä autossa on vikana. Moni "tuon tason työssä" oleva mies ei kyllä osaa tehdä autolle yhtään mitään. Ei osaa edes renkaita vaihtaa. Se jos mikä on totaalinen turn off. Tai mies ei osaa mitään peruskorjaustaitoja esim. kodissa niin se on myös ihan turn off.
Osaatko itse? Minkälainen turn off on naisessa jos ei osaa tällaisia perustaitoja? Entäs lisäksi vaatii tasa-arvoa mutta edellyttää, että mies hoitaa tällaiset asiat? Eli tasa-arvo tarkoittaakin etuoikeuksia eikä tasa-arvoa.
Roolipelit, videopelit, sarjakuvat, hevimusiikki, festareilla käynti, kännääminen, kotona istuminen tms. Eivät ole vastuuntuntoisen ja kypsän aikuisen harrastuksia.
Olen ihmetellyt miksi miehet esittelevät täydellisiä turn off harrastuksiaan tinderissä. En halua miestä, joka harrastaa koko ajan.
Dokaamisen, rahapelien, pleikan ym. koukuttavan ehdottoman turn offin lisäksi en tykkää purjehduksesta, golfista, catch-and-release kalastuksesta, matkustamisesta, kiipeilystä, extreme-lajeista, triatlonista, bodauksesta ja autojen tuunauksesta. Pienessä määrin erä- ja mökkiharrastukset on ok, muuten ei.
Somen käyttö. Säälittävää jos ei pysty hoitamaan asioitaan ihmiskontaktissa.
Juuso kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisella varmaan joku painonnosto, fitness, kamppailulajit.
Miehellä baletti yms tanssiin liittyvä tai puutarhanhoito...
Vähän ohis, mutta miksi baletti olisi miehellä turn-off? Ei miehet tanssi mikään hörhelömekko päällä ja tiara päässä. Baletti on fyysisesti vaativaa, tanssijoilla on lihaksisto ja kehonhallinta kunnossa, puhumattakaan kestävyydestä ja erilaisiin asentoihin taipumisesta... Kyllä ottaisin tanssijamiehen ihan milloin tahansa.
Voin kertoa, että paras sänkykumppanini on ollut balettitanssija. Uskomaton kehonhallinta ja kyky liikuttaa itseään, kannatella mua eri asennoissa, ja kestävyys.
Olet varmaan mieheksi kevytrakenteinen. Sellaisen voi nostaa syliin ja penetroitua seisaallaan.
Mistä päättelit, että kirjoittaja on mies? Melko rajoittunut ja seksistinen ajatusmaailma sinulla.
-Harrastuksien puuttuminen tai asioista kiinnostumattomuus.
-alkoholi, biletys, sellainen ug-kulttuuri.
-liian överiksi vedetty fitnessharrastus.
Omat harrastukset: maalaus, ompelu, Harry Potter-kirjojen lukeminen & leffojen katsominen säännöllisesti, askartelu, antiikki-astioiden kerääminen.
Liikuntaa harrastan ja siinäkin lajeja vaihtelen juoksusta joogaan, kotisaliin tai saliversioon.
Bingo!.. paitsi sukellus, ei jostain syystä kiinnosta yhtään