Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MUURAHAISET!

Vierailija
21.04.2013 |

Joko murkut tulleet sisälle? Itse pelkään joka kevät, että joko tulevat sisälle, koska niitä liikkuu sokkelin vieressä. Voiko käydä niin, että eivät koskaan tule sisälle? Onko muilla sokkelin lähistöllä? Oletteko myrkyttäneet? Millä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/7 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

myrkyllä saa häädettyä. Sisälle sirotetta, ulos veteen liotettavaa ja sirotetta. Ja pitää sitten olla kanssa ahkerana näiden myrkytysten kanssa. Ne pesäthän on syvällä maan alla ja tarkoitus on että muurahaiset vie myrkkyä pesään, josta ne saa tarttuvan taudin ja kuolevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen eriste teillä on lattian alla? Jos on sellainen 70-luvun tyylin hiekkaeriste, niin siellä ne muurahaiset pesivät ja saattavat tulla sisälle. Jos on nykyaikaisempi styroxi niin siellä ei pitäisi muurahaisten pystyä elämään.

Vierailija
4/7 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pari vuotta vanha talo ja jo muutama viikko sitten tuli murkkuja sisälle. Eka kerta tässä talossa. Kaksi asuttua kesää ovat viihtyneet hyvin rappusten alla. Sisällä on "myrkkybaareja" siellä, missä murkut on liikkuneet, mutta ei tunnu tehoavan. Otan kiitollisena toimivia vinkkejä vastaan!

Vierailija
5/7 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sisällä ollut, pihasta olen tappanut niin että lapsien ollessa muualla olen käynyt tappamassa pesiä pihasta kaatamalla veteen kaadettua muurahaismyrkkyä ja sitten vahtinut ettei lapset mene sinne alueelle purkin ilmoittamana aikana.

Ja on kuollut muurahaiset siihen.

Vierailija
6/7 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä vaan sisälle tule muurahaisia, mutta olen hävittänyt sokkelin vierustoilta. Kulkureiteille kun ripottelee muurahaismyrkkyä (Baition), niin liikenne loppuu.

Vierailija
7/7 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 21:02"]

Millainen eriste teillä on lattian alla? Jos on sellainen 70-luvun tyylin hiekkaeriste, niin siellä ne muurahaiset pesivät ja saattavat tulla sisälle. Jos on nykyaikaisempi styroxi niin siellä ei pitäisi muurahaisten pystyä elämään.

[/quote]

Sisällä ei ole ollu muurahaisia, mutta ulkona on routaeristeinä styroksia ja juuri niiden virressä ja alla murkut näkyy viihtyvän erityisen hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi