Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan voi todellisuudessa Seronilin poisjättöoireet kestää?

Vierailija
21.04.2013 |

Lopetin ne jo kaksi kuukautta sitten ja edelleen näen levottomia unia, olen vetämätön ja jotenkin tunteeton. Tämä on erilaista kuin alunperin se masennus, johon lääkityksen sain. Nyt en tunne masennusta, enkä toivottomuutta lainkaan, mutten myöskään kipinää ja mielenkiintoa yhtään mihinkään. Liitän tämän lääkkeen vaikutuksiin.

Onko muilla kokemusta asiasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti kolmisen kuukautta. Lääke oli eri, mutta oireet samankaltaisia. Unet olivat aivan hulluja ja tuo tunteettomuus kuulostaa myös tutulta. Lisäksi mulla ilmeni järkyttävää kutinaa ympäri kehoa, kun lopetin lääkkeen käytön. Kutina oli pahimmillaan nukkumaan mennessä.

Vierailija
2/3 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti Seronilin lopetusoireet useita kuukausia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä lopetin lääkkeet todella pikkuhiljaa, ensin otin kuukauden verran puolikkaan joka päivä,sitten toisen kuukauden puolikkaan joka toinen päivä, ja viikon verran puolikkaan joka kolmas päivä (vain viikon, koska se tuntui jo ihan turhalta), eikä ollut mitään oireita missään vaiheessa. Joskus aikaisemmin lopetin kerrasta, mutta jouduin aloittamaan uudelelen ja sitten lopettamaan pikkuhiljaa, kun ei muuten ollut hyvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme