Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsu sukulaisen lapsettomiin häihin

Vierailija
08.04.2013 |

Miten olette järjestäneet lastenhoidon, kun sukulaiset, jotka lapsia ovat aina hoitaneet, ovatkin siellä häissä? (isovanhemmat yms.) Eritoten te, joilla useampi lapsi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja häät siis toisella paikkakunnalla, jossa ei asu tuttuja/ystäviä. Vai sukulaisia, jotka kaikki menossa häihin.

-ap-

Vierailija
2/9 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei muuten onnistu, niin se menee kumman sukulaisesta kyse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuuluu lapsetkin sukuun, eli ovat aina olleet mukana sukulaisten häissä. Ei mulla muuta.

Vierailija
4/9 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvahteja saa palkattua rahalla.

Vierailija
5/9 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö siis miehesi sukulainen naimisiin sinun sukulaisesi kanssa niin että teidän molempien vanhemmatkin ovat häissä...?

Eikö teillä molemmilla ole sukua? Niin että jos on sinun sukulaisten häät, niin miehei sukulaiset voisivat hoitaa lapset ja päinvastoin?

Vierailija
6/9 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa. Häät sellaisena ajankohtana, jolloin minun käytettävissä olevat sukulaiset ovat reissussa. Kyseessä siis Juhannus :/ 

Eli lapsettomiin häihin ei sitten niin vaan lähdetä :(

-ap-

Vierailija
7/9 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 21:59"]

Meneekö siis miehesi sukulainen naimisiin sinun sukulaisesi kanssa niin että teidän molempien vanhemmatkin ovat häissä...?

Eikö teillä molemmilla ole sukua? Niin että jos on sinun sukulaisten häät, niin miehei sukulaiset voisivat hoitaa lapset ja päinvastoin?

[/quote]

Ohiksena: me asumme Espoossa, minun vanhempani Seinäjoella ja miehen vanhemmat Oulussa. Jos häät ovat Seinäjoella, ei lapsia kovin helpolla saa Ouluun mummolaan eikä Oulun mummoa meille.

Vierailija
8/9 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 21:59"]

[/quote]

Ohiksena: me asumme Espoossa, minun vanhempani Seinäjoella ja miehen vanhemmat Oulussa. Jos häät ovat Seinäjoella, ei lapsia kovin helpolla saa Ouluun mummolaan eikä Oulun mummoa meille.

[/quote]

Mutta ehkä Oulusta Seinäjoelle =D

Vierailija
9/9 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne jonnekin: Kaikilla ei ole sukulaisia, jotka voisivat hoitaa. Isovanhemmat voivat olla haudassa tai sairaana. Minulla esim. ei ole koskaan ollut mahdolllisuuksia viedä lapsia mummoloihin, en ala tarkempai selontekoja tekemään, mutta näin yleisesti syitä ovat sairaudet, oman äitini kuolema suht. nuorena ja toisen ukin alkoholismi. 

Meillä oli tämä tilanne ja kun kyseessä oli puolison hyvä ystävä, ratkaisimme asian vain niin, että minä jäin lasten kanssa kotiin. Jäin kyllä niistä häistä ihan mielelläni pois sillä morsian oli minulle täysin vieras ihminen, vaikka minutkin oli kutsuttu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi