Kauhein Netflix-sarja jonka olet nähnyt?
Kommentit (23)
Devilman (Piiretty)
Alastomuutta, demoneita, brutaalinen ja
eikä yhtään hienotunteinen.
Pidin sarjasta, vaikka oli sairas.
Bubble gum, huono ja ällöttävä, yäk.
Vierailija kirjoitti:
Devilman (Piiretty)
eikä yhtään hienotunteinen.Pidin sarjasta, vaikka oli sairas.
Ei taida olla netflix sarja?
Vierailija kirjoitti:
Huonoin
-ap
Vaikee sanoo, ku oon jättäny huonot kesken, niin en tiiä mikä niistä olis kaikista huonoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Devilman (Piiretty)
Netflixistä katsoin.
Muistaakseni siinä luki:
Minisarja Netflix
Siis Devilman Crybaby
Tarkistin asian ja on Netflix sarja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Devilman (Piiretty)
Netflixistä katsoin.
Muistaakseni siinä luki:
Minisarja Netflix
Netflixissä on paljon muidenkin tuottamia sarjoja ja elokuvia, mutta löysin devilman crybaby nimisen sarjan joka on netflixin ja varmaan se jota tarkoitit.
Tuo bubble gumkin on muuten chewing gum. Ihan vaan jos joku sattui kiinnostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Huonoin
-ap
Kauhein on eri asia kuin huonoin.
Nailed it!, Love is blind, 13 reasons why. Kaikki niin siirappisia tai/ja ennalta arvattavia, ettei kestä paria jaksoa enempää.
Sense8 sen vuoksi, että siinä kaikki puhuu englantia - myös esim. korealaiset. En jaksanut kolmea jaksoa pidemmälle.
Leffoista The Circle ehkä kamalinta hetkeen - ihme, että Tom Hanks saatu tähän mukaan.
Black Sails
Oli niin kauhea etten voinut katsoa kahta jaksoa enempää. Netflixin propagandaoksennuksenpakkosyöttöä pahimmillaan.
Crazy Ex-Girlfriend. Ihan järkky :D
Vierailija kirjoitti:
Black Sails
Oli niin kauhea etten voinut katsoa kahta jaksoa enempää. Netflixin propagandaoksennuksenpakkosyöttöä pahimmillaan.
Mun lempisarjoja, virkistävä politiikkanäkökulma merirosvoukseen. Mikä propaganda kahden ensimmäisen jakson aikana? Orjuus? No sellaista oli 1700-luvun alussa.
Hostel, kaikki ne osat oksettavia, brutaaleja kidutuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Devilman (Piiretty)
Netflixistä katsoin.
Muistaakseni siinä luki:
Minisarja NetflixNetflixissä on paljon muidenkin tuottamia sarjoja ja elokuvia, mutta löysin devilman crybaby nimisen sarjan joka on netflixin ja varmaan se jota tarkoitit.
Tuo bubble gumkin on muuten chewing gum. Ihan vaan jos joku sattui kiinnostumaan.
Kyllä👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Black Sails
Mun lempisarjoja, virkistävä politiikkanäkökulma merirosvoukseen. Mikä propaganda kahden ensimmäisen jakson aikana? Orjuus? No sellaista oli 1700-luvun alussa.
Ohis, mutta ehkä tarkoittaa sitä, että sarjassa on niin paljon LGBT-teemaa? :D Rakastan itse Black Sailsia ihan tarinan takia, mutta kieltämättä on mukavaa, että varsinkin biseksuaalisuus on siinä tosi näkyvästi esillä. Itse olen bisse.
Oa oli ehkä huonoin jonka olen katsonut. Ei ollut superhuono, ei vaan mennyt mihinkään.
Kauhein siis huonoin vai pelottavin?