Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen suosituin kermajäätelö sisältää 5% kermaa - saako edes kutsua kermajäätelöksi?

Vierailija
03.07.2020 |

Pingviini-kermajäätelön tuoteselosteesta paljastuu että kermajäätelö on käytännössä rasvatonta maitoa, joka lisäaineilla tehdään täyteläisemmän makuiseksi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusetustahan tämä on. Suomalaiset eivät vaan vaadi muutosta tällaiselle.

Njaa, minä ostan yleisestikin vain sellaisia tuoteita, joista itse pidän. Minulle on ihan sama millä nimellä myyjä niitä kutsuu. Voimariini - oivariini, aivan sama minulle, kun tykkään siitä itse levitteestä.

Sinun kaltaisesi valveutumattomat kuluttajat ovatkin se suurin syy miksi ruokatuotanto ei muutu paremmaksi.

Juurikin näin. Yksi parhaita esimerkkejä skeidan myynnistä valveutumattomille kuluttajille on S- ja K-ryhmän omat halpistuotesarjat, pahimpana esimerkkinä S-ryhmän X-tra, jonka jäätelötuutissa pääraaka-aineet:

Vesi, glukoosi-fruktoosisiirappi, sokeri, rasvaton maitojauhe.

Vierailija
22/22 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valveutumattomat kuluttajat eivät välitä myöskään siitä että Fanta-limppari sisältää Suomessa vain 4,5% appelsiinimehua ja maksavat siitä kalliimman hinnan kuin eurooppalaiset valveutuneet kuluttajat joiden Fantassa on appelsiinimehua 8% ja hintaa melkein puolet vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla