Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiallisia vinkkejä kaivataan: miten oppia rentouttamaan peräaukko anaaliyhdyntää varten?

Vierailija
03.07.2020 |

Siinäpä tuo kysymys. Haluaisin aidosti anaaliyhdyntää mieheni kanssa, mutta en vain osaa rentoutua ja se sattuu kerrasta toiseen todella paljon :( Joka paikasta olen lukenut, että tuon voi oppia, jos vain itse anaaliyhdyntää haluaa, mutta ilmeisesti minä en. Ja miehelläni ei ole iso penis, että siitä ei ole kiinni. Ja liukuvoidetta tietekin käytetään paljon. Luulen, että tykkäisin tuosta kovasti, kun itse sitä haluan, mutta emme vain saa penistä sisään millään ja se turhauttaa kovasti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää laittaa nokkahuilu pyllyyn ja miehesi pitää soittaa sillä kunnes korkea C-nuotti saavutetaan. Ja eiku puhaltelemaan! 🤗

Vierailija
2/3 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Liukkaria

-Viinaa

-Kiimaa

-Joku sauva/tappi sormen ja peniksen paksuuden väliltä

Humalassa ja kovassa panetuksessa annat miehen nuolla ja hyväillä pimpsukkaa. Siinä samalla liukastetuilla sormilla antaa eksyä myös sinne pikkukakkosen puolelle. Ja kun sormet ovat liukastaneet reiän, niin vähän paksumpaa, liukastettua sauvaa sisälle. Kannattaa samalla antaa myös klitalle huomiota.

Sitten vaan sopivalla hetkellä pikkusen pippelin kärkeä sisääbn. Ja alkuun joko paikallaan tai ihan pienellä liikkeellä panemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vika! Jotain ihan ohutta ensin ja hellä pitää olla! Jos ei noilla eväillä pärjää niin et ehkä pidä siitä.