Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Sinun ja kumppanisi musiikkimaut?

Vierailija
20.04.2013 |

Onko sinulla ja kumppanillasi samanlainen tai edes sinnepäin musiikkimaku, vai eroavatko ne täysin toisistaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aika samanlaiset musiikkimaut. Metallia kuunnellaan molemmat pääasiassa. Suurinosa bändeistä on molempien makuun, mutta sitten mies kuuntelee sellaisia jotka ei mulle uppoa, esim. AC/DC, King Diamond, Metallica.. Molemmat myös kuuntelee muutakin ja niissä isommat erot. Mulle iskee Kingston Wall, Von Hertzen Brothers kun taas miehelle Eminem ja muita semmosia.:D

Vierailija
2/7 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen punkkia, mieheni örinää. meitä yhdistää esim Korn, Paradise Lost ja In Flames.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälti on kaikkien kumppaneiden kanssa ollut samanlainen maku, ja asia on ollut molemmille tärkeä. Yleensä miesten maku ollut astetta raskaampaan suuntaan kuin omani ja itse olen vähän enemmän kuunnellut poppia tai hip hoppia.

Vierailija
4/7 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin eri. Minä kuunelen räminää ja örinää, mies kasaripoppia.

Vierailija
5/7 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla samanlainen. Mies tykkää enemmän niin sanotusti perinteisestä hevistä ja metallista, minä taasen kallistun power metallin ja sinfonisen metallin puoleen.

Vierailija
6/7 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ihan erilaiset. Mies tykkää kotimaisesta kasaripopista, itse taas tykkään metallista, punkista ja alternative rockista.

Vierailija
7/7 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset täysin. Minä kuuntelen 80-luvun pop/rockia, popin ja rockin dinosauruksia, radiopoptanssihittejä ja mies suomalaista kansanmusiikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä