Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan viettänyt joulua/uutta vuotta ulkomailla? Millaista siellä on ollut?

Vierailija
20.08.2026 |

Saa kertoa. Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 10 vuotiaana joulu Espanjassa, en oikein muista siitä mitään. Yksi joulu meni aikuisena Tukholman risteilyllä. Muistan mä siellä et yhdellä porukan parilla oli hytissä parveke ja siellä käytiin röökillä. Muuten meni aika päissään koko reissu, et en muista maissa olostakaan mitään. Tästä aikaa noin 17-18 vuotta.

Vierailija
2/8 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti viettänyt joulun ulkomailla ja yleensä valitsen maan jossa ei vietetä joulua. Eli joulut on menneet ihan normaalin matkailemisen merkeissä, kaupunkikävelyä, patikointia vuoristossa tai viidakossa tai löhöilyä rannalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi vuosi nyt joulupäivästä loppiaiseen Italiassa. 

Capodanno on iso juhla, silloin menemme ulos syömään sekä aattoiltana että lounaalle 1.1. Ilotulituksiin panostetaan mutta raketit ammutaan vasta puolenyön aikaan n 10-15 minuutin aikana. 

Uudenvuodenpäivänä lähdemme yleensä vuorille ajelemaan ja ihailemaan kuuraista maisemaa kun aamurusko muuttuu kirkkaansiniseksi auringonpaisteeksi. 

Vierailija
4/8 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla Kanadassa vai Zimbabwessa?

Vierailija
5/8 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole viettänyt joulua ulkomailla. Ei kukaan.

Vierailija
6/8 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia vuosia. Joulu ulkomailla on stressitöntä ja huomattavasti edullisempaa. Ei tarvitse siivoilla, miettiä kokkauksia tai riittääkö rahat kaikkeen.

Vierailija
7/8 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt joulun Espanjassa ja Afrikassa. Kotona paras, koska olen todellinen jouluihminen ja nautin kaikesta jouluun liittyvästä. Kotona sitä vietetäänkin ainakin kuukauden verran.

Vierailija
8/8 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa ilman jouluhössötystä.