Kylläpä laulajat ovat tänään epävireisiä KidSing:issä!
Aivan kuin kaikki parhaat olisivat olleet edellisviikon ryhmässä ja huonoimmat vasta nyt. Silti aina yksi molemmista ryhmistä jatkoon!
Kommentit (12)
Adelen kappale tuli raiskatuksi, säälitti oikein sen tytön esittäessä. Alku meni ok mutta sitten tipahti totaalisesti kelkasta.
Ihanasti Antti Tuisku kannusti kaikkia laulajia.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 20:45"]
Viimeinen esiintyjä oli huippu.
[/quote]
Tarkoititko Robinia, ei ole kisassa mukana
Jooa olisi kuulunt jatkoon!
- äippä 25v.
Joo Antille pisteet. Todella hienosti kannusti vaikka esitys ei mennytkään aina putkeen...
Se mutiainen, joka on itseään täynnä ja luulee olevansa huippulaulaja ja jolla ei YKSIKÄÄN nuotti osu ikinä oikein, pitäisi panna rukkaseen ja nussia uudelleen.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 10:18"]
Se mutiainen, joka on itseään täynnä ja luulee olevansa huippulaulaja ja jolla ei YKSIKÄÄN nuotti osu ikinä oikein, pitäisi panna rukkaseen ja nussia uudelleen.
[/quote]
Hei. Puhut kuitenkin lapsesta. Pitäisköhän vähän miettiä?
Ei se osannut laulaa tai lausua englantis. Energiaa oli.
Menkääpäs itse laulamaan koko suomelle ja suurelle liveyleisölle telkkariin. Mitenköhän teitä sitten kritisoidaan?
Lapsille tuollainen tilanne on varmasti jännittävä, mutta esiintyvät upeasti eikä pieni epävireisyys siellä täällä maailmaa kaada. Paitsi ehkä teidän maailmanne. Valitettavasti.
Menkääpäs itse laulamaan koko suomelle ja suurelle liveyleisölle telkkariin. Mitenköhän teitä sitten kritisoidaan?
Lapsille tuollainen tilanne on varmasti jännittävä, mutta esiintyvät upeasti eikä pieni epävireisyys siellä täällä maailmaa kaada. Paitsi ehkä teidän maailmanne. Valitettavasti.
Poika joka lauloi Robinin kappaleen saisi mennä jatkoon, tähänastisista paras.