Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pisteytä ulkonäkösi

Vierailija
20.04.2013 |

Osa-alueita on 10 ja jokaisesta voi saada maksimissaan 10 pistettä. Vähimmäispistemäärä on 0. Lopuksi pisteet lasketaan yhteen eli tulos on ?/100

Osa-alueet:

1. Hiukset. Tuuheat, paksut, hyväkuntoiset hiukset ovat 10 pistettä. Kaljuuntuvat kaljuuntumisen asteesta riippuen 0-1 pistettä. Lirut, hennot tai huonokuntoiset 2-7 pistettä.

2. Iho. Kuulas, täydellinen ja virheetön iho on 10 pistettä. Mustat silmänaluset, aknearvet, pinnalliset verisuonet, rypyt, suuret luomet ja miesmäinen karvoitus vähentävät jokainen yhden pisteen. Akne vähentää 1-3 pistettä.

3. Pituus ja kehon sopusuhtaisuus. Mallinmittainen ryhdikäs vartalo jossa vyötärö-lantiosuhde on 0,7 ja kädet ja pää normaalinkokoiset saa 10 pistettä. Lyhyys, ylipituus johon liittyy kehonosien epäsuhta ja lihavuus vähentävät jokainen pisteitä. 0 pistettä saa huonoryhtinen, obeesi lyhytkasvuinen jolla on epäsuhtainen pää ja kädet.

4. Hampaat. Täydelliset, valkoiset ja tasainen hammasrivistö saa 10 pistettä. Kellertävyys, puuttuvat hampaat, epätasainen rivistö vähentää jokainen 2-3 pistettä. 0 pistettä saa huonosti istuvat, keltaiset tekarit.

5. Kynnet. Siistit kynnet joissa ei ole sairauksia saavat 10 pistettä. Pisteitä vähentävät: keltakynsisyys, kynsisieni, pureskellut kynnet, kuoppaiset kynnet, kynnet jotka muistuttavat eläinten kynsiä ja halkeilevat kynsinauhat.

6. Kulmakarvat. Tuuheat, luonnolliset ja hyvänmuotoiset saavat 10 pistettä. Liikaa nypityt, oudosti kasvavat, puskamaiset tai muuten miehekkäät vähentävät pisteitä 1-2. Epäluonnolliset näköiset tai kummallisen väriset piirretyt tai kestopigmentoidut kulmat vähentävät pisteitä 2-4.

7. Silmäripset. Tuuheat, tummat ja paksut silmäripset saavat 10 pistettä. Pisteitä vähentävät: vaaleus, ohuus, harvuus 1-2 pistettä. Puuttuvat tai nysät silmäripset ovat 5 pistettä. Huonosti tehdyt, paakkuiset ripsienpidennykset vähentävät pisteitä 1-5.

8. Pukeutuminen. Säänmukaisista, siisteistä ja ehjistä (ellei rikkinäisyys ole tyylikeino) vaatteista jotka kaikki edustavat suunnilleen samaa tyyliä joka kuvastaa kantajansa persoonaa ja jotka eivät korosta kehon ongelmakohtia saa 10 pistettä. 0 pistettä saa pinkistä pvc-jakusta yhdistettynä leopardilegginseihin ja mustiin crocseihin lattaperseisen mummelin päällä.

9. Rinnat. Symmetriset ja kiinteät saavat 10 pistettä. Raskausarvet (tai muut arvet), epäsymmetria, roikkuvuus ja karvaisuus vähentävät pisteitä jokainen 1-3. Valtavan suuret rinnat jotka haittaavat henkilön liikkumista ovat 1 piste.

10. Kasvonpiirteet. 10 pistettä: symmetriset, sopusuhtaiset, ei-miesmäiset. Pisteitä vähentävät epäsymmetrisyys, purentavika, siansilmät, liian suuri leuka tai otsa, kummallisen muotoinen tai liian suuri nenä ja liian lähellä toisiaan olevat silmät.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 60 pistettä. Ap.

Vierailija
2/19 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, pisteytä myös älysi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 9 p, tuuheat ja luonnonkiharat hiukset

2. 7 p, vähennän pistemäärää couperosan takia

3. 6 p, vähentää paljon pisteitä kun kortisoni turvottaa ja infektio aiheutti ihottuman

4. 9 p, muuten valkoiset ja taisaiset, mutta yksi etuhampaista on proteesi

5. 10 p, varmaan ainoa täydellinen asia vartalossani ovat kynnet

6. 9 p, muuten kulmakarvat ovat täydelliset mutta niiden muodon kanssa on hakemista

7. 10 p, ok, toinen asia kynsien lisäksi josta olen saanut kehuja. Pitkät, tummat ripset, joita ei tarvitse ripsivärillä vaivata

8. 7 p, en ole mikään muodikas pukeutuja. Ei sentään mitään yliampuvaa, mutta hieman joskus kaipaisin tyylivinkkejä tähän tylsään pukeutumiseen..

9. 8 p, muutama raskausarpi ja roikkuvuus alentavat pisteitä, mutta mies kehuu rintojani joten olen tottunut näihin enkä halua liikaa alentaa arvosanaa

10. 6 p, se pirskatin kortisoni on aiheuttanut kuukasvot joten pisteet jäävät alhaisiksi. Muuten antaisin 8 p, mutta nyt pitää odottaa että turvotus laskee ja esim. kaksoisleuka katoaa. Muuten minua on kehuttu kauniiksi, nyt saan lähinnä sääliviä katseita.

Eli mitäs tästä kaikesta tulee? 81 pistettä. Petrattavaa olisi varsinkin pukeutumisen suhteen, mutta olen muuten varsin tyytyväinen ulkonäkööni johan tämä turvotus laskee ja pääsen entiseen kuosiin. :)

Vierailija
4/19 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

87p.

Vierailija
5/19 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

76. Olen epätäydellinen, mutta persoonallisella tavalla hyvännäköinen. Ja vähän ikäistäni nuoremman näköinen.

Vierailija
6/19 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

82 pistettä. Kynsistä tuli huonoimmat, koska käytän niitä lähinnä työkaluina enkä hirveästi jaksa huoltaa ;D

Vierailija
7/19 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 pistettä. Saatan olla puolueellinen, sillä pidän itsestäni tällaisena epätäydellisenä.

Vierailija
8/19 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missäs te lahjat maailmalle piileskelettekään, kun kadulla teitä " no vähintään kasi olen" henkilöitä ei näy ;)

Vierailija
9/19 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 17:17"]

Osa-alueita on 10 ja jokaisesta voi saada maksimissaan 10 pistettä. Vähimmäispistemäärä on 0. Lopuksi pisteet lasketaan yhteen eli tulos on ?/100

Osa-alueet:

1. Hiukset. Tuuheat, paksut, hyväkuntoiset hiukset ovat 10 pistettä. Kaljuuntuvat kaljuuntumisen asteesta riippuen 0-1 pistettä. Lirut, hennot tai huonokuntoiset 2-7 pistettä.

- 10p. Vaaleat, paksut ja pitkät hiukset jotka myös kiiltävät ja hyvässä kunnossa.

2. Iho. Kuulas, täydellinen ja virheetön iho on 10 pistettä. Mustat silmänaluset, aknearvet, pinnalliset verisuonet, rypyt, suuret luomet ja miesmäinen karvoitus vähentävät jokainen yhden pisteen. Akne vähentää 1-3 pistettä.

- 9p. Kuulas, suht virheetön iho mutta vähensin yhden pisteen koska iho punoittaa herkästi urheillessa tai viimassa. Vaalea iho.

3. Pituus ja kehon sopusuhtaisuus. Mallinmittainen ryhdikäs vartalo jossa vyötärö-lantiosuhde on 0,7 ja kädet ja pää normaalinkokoiset saa 10 pistettä. Lyhyys, ylipituus johon liittyy kehonosien epäsuhta ja lihavuus vähentävät jokainen pisteitä. 0 pistettä saa huonoryhtinen, obeesi lyhytkasvuinen jolla on epäsuhtainen pää ja kädet.

- 10p. Mikä on lyhyys? Olen 163cm eli juuri sopivan pituinen enkä pidä mallinmittaisia pitkiä naisia niin kauniina. Joten en suostu vähentämään tämän asian takia yhtään pistettä. Olen hoikka, treenattu, sopusuhtainen, siroluinen nainen.

4. Hampaat. Täydelliset, valkoiset ja tasainen hammasrivistö saa 10 pistettä. Kellertävyys, puuttuvat hampaat, epätasainen rivistö vähentää jokainen 2-3 pistettä. 0 pistettä saa huonosti istuvat, keltaiset tekarit.

- 8p. Valkoiset ja tasaiset hampaat mutta tuskin kuitenkaan "jenkkihymy" (en ole valkaisut) joten vähensin 2 pistettä.

5. Kynnet. Siistit kynnet joissa ei ole sairauksia saavat 10 pistettä. Pisteitä vähentävät: keltakynsisyys, kynsisieni, pureskellut kynnet, kuoppaiset kynnet, kynnet jotka muistuttavat eläinten kynsiä ja halkeilevat kynsinauhat.

- 10p. Lyhyet, siistit, terveet kynnet. Pidän kynnet lyhyenä johtuen työstäni.

6. Kulmakarvat. Tuuheat, luonnolliset ja hyvänmuotoiset saavat 10 pistettä. Liikaa nypityt, oudosti kasvavat, puskamaiset tai muuten miehekkäät vähentävät pisteitä 1-2. Epäluonnolliset näköiset tai kummallisen väriset piirretyt tai kestopigmentoidut kulmat vähentävät pisteitä 2-4.

-10p. Sopusuhtaiset, tuuheat mutta kauniiksi nypityt (irtokarvat pois).

7. Silmäripset. Tuuheat, tummat ja paksut silmäripset saavat 10 pistettä. Pisteitä vähentävät: vaaleus, ohuus, harvuus 1-2 pistettä. Puuttuvat tai nysät silmäripset ovat 5 pistettä. Huonosti tehdyt, paakkuiset ripsienpidennykset vähentävät pisteitä 1-5.

- 8p. Pitkät ja paksut ripset mutta vaaleanruskeat luonnostaan ja suorat joten joudun taivuttamana ne ennen ripsarin laittoa.

8. Pukeutuminen. Säänmukaisista, siisteistä ja ehjistä (ellei rikkinäisyys ole tyylikeino) vaatteista jotka kaikki edustavat suunnilleen samaa tyyliä joka kuvastaa kantajansa persoonaa ja jotka eivät korosta kehon ongelmakohtia saa 10 pistettä. 0 pistettä saa pinkistä pvc-jakusta yhdistettynä leopardilegginseihin ja mustiin crocseihin lattaperseisen mummelin päällä.

- 10p. Ajaton, tyylikäs, klassinen, naisellinen ja tyttömäinen tyyli joka korostaa vartaloani (mutta ei liikaa).

9. Rinnat. Symmetriset ja kiinteät saavat 10 pistettä. Raskausarvet (tai muut arvet), epäsymmetria, roikkuvuus ja karvaisuus vähentävät pisteitä jokainen 1-3. Valtavan suuret rinnat jotka haittaavat henkilön liikkumista ovat 1 piste.

-10p. Kiinteät ja kauniit c-kupin rinnat. Pienet implantit on mutta niiden vaikutusta pisteisiin ei tässä sanottu.

10. Kasvonpiirteet. 10 pistettä: symmetriset, sopusuhtaiset, ei-miesmäiset. Pisteitä vähentävät epäsymmetrisyys, purentavika, siansilmät, liian suuri leuka tai otsa, kummallisen muotoinen tai liian suuri nenä ja liian lähellä toisiaan olevat silmät.

- 10p. Sopusuhtaisen kauniit kasvot vaikka itse sanonkin ;)

Yhteensä: 95/100.

[/quote]

Vierailija
10/19 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10                                           ( - 6)

Vierailija
11/19 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.anaface.com/

Nettisivu jolle ladataan oma kuva, jossa näkyy hyvin kaikki kasvojen piirteet, ja ohjelma pisteyttää kasvot klassisen kauneusihanteen perusteella.

Vierailija
12/19 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

91 pistettä sain ja nyt minusta tuntuu, että olen itserakas idiootti :D En todellakaan pidä itseäni niin kauniina.

Vierailija
13/19 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 18:13"]

Ja missäs te lahjat maailmalle piileskelettekään, kun kadulla teitä " no vähintään kasi olen" henkilöitä ei näy ;)

[/quote]

Tämä on minusta vähän outo pisteytyssysteemi, kun esimerkiksi kynsistä ja kasvonpiirteistä voi saada yhtä paljon pisteitä. Jos miettii jotain huippumallia, jolla kasvonpiirteet, vartalo ja ehkä myös hampaat saavat arvosanaksi kympin, hän on yhtä kaunis kympin nainen myös siilitukassa, jätesäkkiin pukeutuneena ja kynnet pureksittuina. Minä (tavallinen persjalkainen suomalaisnainen) voisin saada siis korkeammat pisteet vaikka vain sillä perusteella, että olen pukeutunut siisteihin ja ehjiin vaatteisiin, eikä kynsissä ole lommoja. Voihan ulkonäköä toki näinkin arvioida, mutta ei tämä sellaisesta yleisestä hyvännäköisyydestä välttämättä kauheasti kerro.

Vierailija
14/19 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 18:44"]

http://www.anaface.com/

Nettisivu jolle ladataan oma kuva, jossa näkyy hyvin kaikki kasvojen piirteet, ja ohjelma pisteyttää kasvot klassisen kauneusihanteen perusteella.

[/quote]

Tästä sain 8,3 pistettä. Aika ruma siis.

Vierailija
15/19 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan. Terv. Ap.

Vierailija
16/19 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, hauskaa, no kokeillaan!

1. Hiukset 6 pistettä. Melko hennot ja ohuehkot, mutta muuten kivat ja pitkät ja laitettuna tosi kauniitkin.

2. Iho 7 pistettä. Vaalea ja joskus kuivahko, mutta ei arpia tai näppyjä tai muuta merkittävää. 

3. Pituus ja kehon sopusuhtaisuus 9,5 pistettä. Lantiomitta on oikea, olen pitkähkö ja siro.

4. Hampaat 6 pistettä. Ihan kauniit pikaisesti katsottunu, mutta lievä purentavika on, samoin voisivat olla valkoisemmat.

5. Kynnet 7 pistettä. Ihan normaalit, muttei kovin hoidetut.

6. Kulmakarvat 9 pistettä. Minulla on melko tuuheat ja luonnolliset kulmakarvat, silti siistit.

7. Silmäripset 9 pistettä. Pitkät ja kauniit, mutta ilman väriä vaaleat.

8. Pukeutuminen 8 pistettä. Tyylini on siisti ja "klassinen" ja minulle sopiva, mutten jaksa seurata muotia, ja käytän paljon samoja vaatteita. 

9. Rinnat 7 pistettä. Ei roiku, ei arpia. Mutta voisivat olla hieman kauniimman muotoiset ja ehkä kokoa suuremmat.

10. Kasvonpiirteet 8 pistettä. Kasvoni ovat symmetriset, kaunispiirteiset, täyteläiset huulet, suuret kauniit silmät. Laitettuna olen jopa 9,5.

Pisteitä yhteensä 77, 5! Varmaankin aika lähelle sitä, mitä oikeasti olen, eli 7,5 / 10! Mutta laitettuna ja kauniissa vaatteissa meikattuna olen parempi. 

Vierailija
17/19 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
18/19 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteytyslogiikan mukaan pitäisi kyllä miinusta tulla esim tatuoinneista ja lävistyksistä.

Vierailija
19/19 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydet 100, ja muutamista kohdista tulee lisä ++