Pystyisitkö jatkamaan elämääsi jos et koskaan enää voisi kokea seksuaalista nautintoa?
Pystyisitkö jatkamaan elämääsi jos et koskaan enää voisi kokea seksuaalista nautintoa?
Kommentit (57)
Mietin ensin että tottakai.
Kuitenkin kaipaan ihmistä ja läheisyyttä.
Jos himo jäisi jäljelle mutta nautinto saamatta niin sehän olisi vähän kuten nrkkari ilman piikkiä.
Eli en sit kuitenkaan. Eri asia jos himokin katoaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöminen tuottaa minulle yhtä paljon mielihyvää kuin seksi. Tuo ei olisi ongelma.
Laihduta läski!
Minulla on aiemmin ollut bulimia. Olen ylpeä siitä, että olen kyennyt lopettamaan ahmimisen jälkeisen oksentelun. Syöminen lähtee silti edelleen ajoittain lapasesta, koska elämä on ollut lapsesta asti todella kuormittavaa.
En todellakaan. Seksi on elämän yksi perustarve
Vierailija kirjoitti:
Täh? Masturboitko lapsena nonstop?
Vierailija kirjoitti:
Jos noin helppoa on kerta luopua seksuaalisesta nautinnosta ei se taida teille naiset kovin tärkeeää olla?!??!
Ei niin, ainakaan mulle, mutta onhan se monille. Ja tästä kyselystähän ei selviä sukupuolieroja. Yleisen uskomuksen mukaan miehet pitävät seksiä tärkeämpänä kuin naiset, mutta olisi kyllä kiva tietää MITEN suuri ero sukupuolten välillä on.
Se että "seksuaalinen nautinto" ei ole mulle tärkeää, ei kuitenkaan tarkoita sitä, että voisin suostua seksiin vain toisen iloksi. En halua, että minua käytetään hyväksi sellaiseen. Siinä mennään tosi henkilökohtaiselle alueelle, ja ihan iljettää ajatella että on ihmisiä, jotka voivat harrastaa seksiä haluttoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Sut on vain aivopesty ajattelemaan noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin helppoa on kerta luopua seksuaalisesta nautinnosta ei se taida teille naiset kovin tärkeeää olla?!??!
Ei niin, ainakaan mulle, mutta onhan se monille. Ja tästä kyselystähän ei selviä sukupuolieroja. Yleisen uskomuksen mukaan miehet pitävät seksiä tärkeämpänä kuin naiset, mutta olisi kyllä kiva tietää MITEN suuri ero sukupuolten välillä on.
Se että "seksuaalinen nautinto" ei ole mulle tärkeää, ei kuitenkaan tarkoita sitä, että voisin suostua seksiin vain toisen iloksi. En halua, että minua käytetään hyväksi sellaiseen. Siinä mennään tosi henkilökohtaiselle alueelle, ja ihan iljettää ajatella että on ihmisiä, jotka voivat harrastaa seksiä haluttoman kanssa.
Sellainen iljetys oli ex-aviomieheni. Hän pystyi kiihottumaan vaikka vastentahtoisesti ja itkien harrastin seksiä.
Jäähän sitä urheilu, ruoka, alkoholi ja romantikka sekä estetiikka. Elämän todelliset nautinnot.
Kyllä. Seksin suhteen nälkä kasvaa syödessä ja saaminen saa haluamaan lisää, samalla kun päinvastaisessa tilanteessa koko vietin vähitellen unohtaa jonnekin taka-alalle.
Helpotus se vaan olisi, voisin keskittyä työelämääni.
Hekoheko. Miksei muka seksi olisi elämän perustarve? Mitkä asiat sitten ovat :)
Tässähän tätä mennään. Mitä ihmeen nautintoa??? Miehistä ainakaan mitään iloa koskaan ollut, ällöttävää nylkytystä ja ähkäisy. Jee.
Vierailija kirjoitti:
Hekoheko. Miksei muka seksi olisi elämän perustarve? Mitkä asiat sitten ovat :)
Helppo keksiä vaikka kuinka monta tärkeämpää asiaa. Uni, hyvä ruoka ja viini. Ymmärretyksi ja hyväksytyksi tuleminen. Ystävyys ja rakkaus. Musiikki ja taide. Näistä en luopuisi, vaikka seksistä voisin ihan hyvin.
Totta kai pystyisin.
Enkä oikein usko, että kukaan muukaan olisi valmis itsemurhaa tekemään pelkästään siksi, ettei tuntisi enää seksuaalista nautintoa. Nythän on toki helppo julistaa, ettei pystyisi jatkamaan, mutta jos se tilanne oikeasti tulisi eteen, niin eiköhän se elämä kuitenkin voittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös elämä yleensäkin olisi paljon helpompaa, jos ei olisi mitään seksuaalisia viettejä?
Millä lailla? Seksi kuuluu parisuhteeseen ja lähentää ihmisiä. Seksi on parisuhteen liima. Ilman seksiä, ei ole parisuhdetta. Seksitön parisuhde ei ole parisuhde. Se on kaveruutta.
Huomaatko miten paljon seksi kontrolloi elämääsi ja imee kaikesta muusta iloa pois?
Vierailija kirjoitti:
Totta kai pystyisin.
Enkä oikein usko, että kukaan muukaan olisi valmis itsemurhaa tekemään pelkästään siksi, ettei tuntisi enää seksuaalista nautintoa. Nythän on toki helppo julistaa, ettei pystyisi jatkamaan, mutta jos se tilanne oikeasti tulisi eteen, niin eiköhän se elämä kuitenkin voittaisi.
Kyllä moni on hengen ottanut itseltään kun seksuaaliseen nautintoon kyky mennyt
Parempihan se olisi. Jäisi aikaa kaikkeen muuhun.
Zinc
Vanhoja juttuja. Lienee jo käsitelty aikoja sitten nämä.
Sehän olisi upeaa, en tuntisi enää himoa noita petturi kolmijalkaisia kohtaan ;P
No todellakin. Ei ole mikään prioriteetti.