Miksi farmaseutit katsovat asiakkaita aina tutkivasti silmiin?
Kommentit (14)
Lopeta se pössyttely ennen kuin oireesi pahenevat.
Miettii että oletko lääkkeiden väärinkäyttäjä.
Ei vaan, vitsi vitsi, he yrittävät olla hyviä asiakaspalvelijoita.
Mulla on pkv-lääkkeitä joten kai ne vähän tsekkaa missä kuosissa oon. Aina vähän skarppaan kyllä jotenkin apteekissa.
Itselleni taas sattuu lähes aina sellainen farmaseutti, joka katselee vain tietokoneen ruutua eikä edes vilkaise minuun.
Että saisi selvää asiakkaan puheista/ kyselyistä.
Johtuu koulusasteesta. Normaalisti asiakaspalvelijat eivät ole niin koulutettuja.
Koska kattoon tuijottelu olisi TOSI outoa
Ei katso, farmaseutti on paras ystäväni ja länkytetään kaikkea muuta ja sovitaan tapaamisia samalla kun haen mitä milloinkin lääkettä. Lääkärit tuijottavat suoraan silmiin, se on ärsyttävää, aivan kuin tarkkailisivat pupilleja.
Minä taas olen ihmetellyt, että mitä ne sieltä koneesta katsovat. Välillä kirjoittavat jotain, ja sitten taas tuijottavat monitoria huolestuneen näköisenä ja klikuttelevat. Luulen aina, että reseptin kanssa on joku ongelma tai lääkettä ei löydy varastosta. Todennäköisesti ohjelma vain sohlaa tai on muuten hidas.
Mua katsoi lääkäri juuri sellaisella tutkivalla pitkällä katseella suoran silmiin. Ajattelin jo että tässä on jotain meneillään kunnes tajusin että hän varmaan tarkkaili vointiani kun olin murtanut ranteeni ja olin sen kipsauksessa :D
Eivätkä katso. Ihan tavallisesti asioivat asiakkaan kanssa.