Mieheni ehdotti :-D
Mun miehen kaveri tulee tänään meille kylään. On eronnut pari kuukautta sitten vaimostaan. On ilmeisesti vähän masentunut ja puutteessa. Mieheni kysyi, että voisinko harrastaa seksiä heidän kummankin kanssa? En ollut ekana uskoa, mutta ihan tosissaan kysyi. Sanoi, että jos suostuisin, niin voisi kysyä tältä kaveriltaan, että mitä ideasta sanoisi? Onko kokemusta? Kannattaisiko suostua? Mitenhän se käytännössä menee? Kaveri on kyllä ihan komea ja mukava =D Mua kieltämättä alkoi vähän kiinnostaa =D
N35
Kommentit (106)
En edes tänne viitsi kirjoittaa yksityiskohtia =D sen verran ainakin kosketti kun se kaveri takaapäin nai mua niin oma mieheni oli sillai vinossa ja selällään ja samalla hyväili mun klittaa =D niin siinä taisi sitä kaveria kanssa koskettaa ainakin =D
N35
Voi vide, olisin kyllä mielelläni noinkin vapaamielisen miehen kanssa, jos tietäisin ettei seuraa mustasukkaisuutta...oman miehen kanssa ollut kaikennäköistä kokeilua, mutta hän ei ole vielä halunnut ajatella minua toisten miesten kanssa - olemme miettineet toisen naisen ottamista kimppaan, mutta naista voi olla vaikeampi löytää kuin halukasta miestä. En tiedä löytisikö sitten joku kiva pariskunta... Itse tykkäisin kyllä kovasti kimppariettailusta, joskus nuorena sitä tuli harrastettua ihan säännöllisestikin ja kivaa oli aina :)
No kyllä minä suosittelen =D miehet meni just vielä saunaan ja minä taidan tälläkertaa ehdottaa jos lähtökahvien sijasta vielä kertaalleen oltaisi. Sitten kyllä seksikiintiö täynnä vähäksi aikaa =D
N35
Olet huora! Vain maksua et saa!!! Ällöttävä vanha akka! Hyi yök!!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 13:30"]
Sen verran voin kertoa, kyllä ne miehet ehkä vähän bi henkisiä.. Siis huomasin että katselivat ainakin toistensa munia. :-D onneksi myös mieheni kaverilla oli hyvä varustus. Tuossa aiemmin joku sanoi, että paikat jotenkin repeäisi yms. Ei ainakaan mulla sitä ollut yhtään! Luontaisesti olin jo niin liukas =D eikä mulle jäänyt yhtään paha mieli =D
N35
[/quote]
Koskettelivatko edes toisiaan? Seuraavalla kerran saatat nähdä jo vähän man on man -actionia ;)