Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ehdotti :-D

Vierailija
20.04.2013 |

Mun miehen kaveri tulee tänään meille kylään. On eronnut pari kuukautta sitten vaimostaan. On ilmeisesti vähän masentunut ja puutteessa. Mieheni kysyi, että voisinko harrastaa seksiä heidän kummankin kanssa? En ollut ekana uskoa, mutta ihan tosissaan kysyi. Sanoi, että jos suostuisin, niin voisi kysyä tältä kaveriltaan, että mitä ideasta sanoisi? Onko kokemusta? Kannattaisiko suostua? Mitenhän se käytännössä menee? Kaveri on kyllä ihan komea ja mukava =D Mua kieltämättä alkoi vähän kiinnostaa =D

N35

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsua ei kyllä tullut käytettyä. No en ole ylpeä itsestäni, mutta tulipahan tehtyä

N35

Vierailija
82/106 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huora. Ajatuskin oksettaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 19:37"]

Olet huora. Ajatuskin oksettaa

[/quote]

Ajatus sinusta oksettaa. Miehiäkin varmaan oksettaa kun katsovat sinua, siksi olet jäänyt ilman munaa ja olet katkera niille jotka saavat seksistä nauttia.

Vierailija
84/106 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttia tuollaisesta seksistä! Huhhuh!!! Tuo on naisen alistamista! Kukaan itsenäinen fiksu nainen tuohon ikinä suostuisi!!!

Vierailija
85/106 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa ihan mitä mieltä tahansa. Voisin jopa olla toisen naisen kanssa ja mieheni mukana. Harmi vaan ettei kaveripiiristäni bi henkistä naista taida löytyä. Enhän tietenkään varma  =D Luultavasti mies haluaisi myös :-D Nyt ainakin tuntuu siltä, kun vieläkin niin hymyilyttää =D

N35

Vierailija
86/106 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tää yks ja sama joka täällä haukkuu nautiskelevia naisia huoriks ja väittää et se on naisen alistamista! Kyl siinä enemmän nainen tuntee itsensä palvotuks...Sun tarviis saada kunnolla edes kerran elämässäs :D

Vierailija
87/106 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, mä olen kateellinen. Ja kiihottunut.

Vierailija
88/106 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva muuten kuulla, ettei kaikki tuomitse mua. Vaikka moni haukkunutkin.

N35

Vierailija
89/106 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 20:24"]

N35

[/quote]

Luulen ettei kovin moni ole haukkunut, vaan se yksi ja sama tunkee koko ajan väliin saarnaamaan ja haukkumaan...

Vierailija
90/106 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 07:21"]

Kyllä itseasiassa olen :-D Tissit ovat pienet vaan. Se vähän itse arveluttaa kieltämättä. Siis mulla ilmeisesti vähän huono itsetunto =D

N35

[/quote]

pienet rinnat on ihanat t:m

Vierailija
91/106 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koulutettu nainen ja minusta tuo kuulosti ihanalle! Mahtava mies sulla, jopa hieman kade oon n42

Vierailija
92/106 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perverssi tapaus tämä piilohomojen leikkikaluakka!

Vierailija
93/106 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 20:24"]

N35

[/quote]

Olen tuota itsekin harrastanut joten en tuomitse. Naisen alistamisella tuolla ei ole mitään tekemistä jos nainen omasta halustaan haluaa harrastaa seksiä useamman kanssa yhtä aikaa.

Minulla on ollut joskus kolmekin yhtä aikaa, taivaallista nautintoa. Sinkkuna tuli kokeiltua kaikenlaista.

En ole vakisuhteessa harrastanut useamman kanssa yhtä aikaa.

Vierailija
94/106 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vauva-lehden keskustelupalstalla hurjaa menoa. Ja missä tämän seurueen lapset sitten olivat, kun vanhemmat ehtivät yön läpeensä porukalla piehtaroida sängyssä ja vielä päivälläkin? Vai oliko tämä kuitenkin vain jonkun villiä fantasiaa ja se haluttiin sitten tännekin jakaa?

Vierailija
95/106 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata suostua. Se on miehesi fantasia, mutta en usko, että hän on ajatellut sitä loppuun asti.

Seurauksena voi sitten kuitenkin olla todella mustasukkainen mies - vaikka itse ehdotti.

Teidän olisi hankala tavata toisianne enää sen jälkeen. Teillä olisi yhteinen salaisuus, joka olisi aina siinä välissänne. Myös silloin kun miehen kaveri tapaa uuden naisystävän (joka ei tietäisi tästä mitään).

Miehesi todennäköisesti menettäisi kaverinsa sen jälkeen.

Tuommoinen kolmen kimppa voi toimia paremmin semmoisilla, joilla ei muutenkaan ole oikein kovin syviä tunteita keskenään ja halutaan kokeilla. Ollaan nuoria ja vapaita ja kokeilunhaluisia. Tässä on kuitenkin kysymys avioliitosta ja aivan eri luokan tunnetasosta.

Eikä edes niistä nuoruuden kokeiluista jää välttämättä mikään hyvä fiilis.

Ole sinä viisaampi kuin mies, joka on päästänyt aivopierun. Eikös sen kuuluisi olla mustasukkainen sinusta ja suojella?

Vierailija
96/106 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä vaan suostuisin ja onkin ollut pitkäaikainen fantasia joka tuskin tulee ikinä toteutuun :) N23

Vierailija
97/106 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä liian monimutkaisesti miettiä. Antaa välillä tilanteen viedä

Vierailija
98/106 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 22:29"]

Ei kannata suostua. Se on miehesi fantasia, mutta en usko, että hän on ajatellut sitä loppuun asti.

Seurauksena voi sitten kuitenkin olla todella mustasukkainen mies - vaikka itse ehdotti.

Teidän olisi hankala tavata toisianne enää sen jälkeen. Teillä olisi yhteinen salaisuus, joka olisi aina siinä välissänne. Myös silloin kun miehen kaveri tapaa uuden naisystävän (joka ei tietäisi tästä mitään).

Miehesi todennäköisesti menettäisi kaverinsa sen jälkeen.

Tuommoinen kolmen kimppa voi toimia paremmin semmoisilla, joilla ei muutenkaan ole oikein kovin syviä tunteita keskenään ja halutaan kokeilla. Ollaan nuoria ja vapaita ja kokeilunhaluisia. Tässä on kuitenkin kysymys avioliitosta ja aivan eri luokan tunnetasosta.

Eikä edes niistä nuoruuden kokeiluista jää välttämättä mikään hyvä fiilis.

Ole sinä viisaampi kuin mies, joka on päästänyt aivopierun. Eikös sen kuuluisi olla mustasukkainen sinusta ja suojella?

[/quote]

Itse olen avioliitossa ja lapsiakin meillä on, ja ollaan kokeiltu kolmen kimppaa muutaman kerran miehen kaverin (sinkku) kanssa. Meilläkin tämä juttu lähti miehen fantasiasta, mutta minäkin siitä innostuin ja lopulta päätettiin kokeilla oikeasti, jos kaveri suostuu - ja suostuihan se. Pitkään me oltiin mieheni kanssa tästä puhuttu, että voisiko sitä mahdollisesti oikeasti kokeilla, mitä siitä seuraa, onko se uhka meidän liitolle jne.

Ekalla kerralla miestä kuitenkin vähän vaivasi mustasukkaisuus, minkä takia ensimmäinen kerta meni osittain pieleen, mutta josta kuitenkin heti puhumalla päästiin. Myöhemmin sitä ei ole enää ollut, mutta toki meillä on sovittuna mm. etten koskaan tee mitään, en edes pientä virittelyä, ilman mieheni läsnäoloa jne. Eikä kyllä tulisi mieleenikään.

Mitään tuollaista, että meillä olisi jälkeenpäin hankala tavata toisiamme, ei ole. Ollaan ihan normaalisti, tästä asiasta ei tietenkään hiiskuta jos muita ihmisiä on paikalla. Ei ole vaikuttanut mitenkään esim. kaverin ja miehen kaverisuhteeseen käsittääkseni, eikä meillä ole mitenkään vaivautunut tunnelma tms. kun nähdään. Toki tässä täytyy olla sataprosenttinen luottamus jokaiseen, ja se pelisääntö sovittu heti ekalla kerralla, että koskaan ikinä missään tilanteessa tästä ei kerrota kenellekään ulkopuoliselle. Ei edes sille mahdolliselle uudelle kaverin naisystävälle. Mitäpä se sille kuuluisikaan, kenen kanssa kaveri on seksiä harrastanut omina sinkkuaikoinaan. Tietenkään tätä kuviota ei enää siinä vaiheessa uusittaisi, siis uuden naisystävän selän takana.

Itse kokemus on ollut minusta tosi kiihottava. Itsestä tuntui todella hyvältä, mutta minulle kyllä ehkä parasta on kuitenkin ollut nähdä, miten mieheni kiihottuu tästä. Kimppasessioidemme aikana hän laukeaa monta kertaa ja viiden minuutin päästä muna on taas ihan kivikovana ja innokkaana puuhailuun. ;) Onhan näitä toki jälkeenpäinkin ahkerasti muisteltu.

Eli yhteenvetona toteaisin, että toki mustasukkaisuuden riski tässä on, mutta jos on aikuisia ihmisiä, niin se asia pystytään puhumaan, eikä pelkästään kiihkoissaan lähdetä toteuttamaan fantasioitaan miettimättä, mihin se mahdollisesti johtaa. Mutta ilman muuta kannattaa kokeilla, jos sitä on ensin harkittu ja se kaikille osapuolille sopii, ketään ei painosteta tms. Ilman muuta pientä avomielisyyttä tietysti tässä tarvitaan. Ja se täydellinen luottamus kaikkiin osapuoliin.

Vierailija
99/106 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee sitä kuuleekin?

Vierailija
100/106 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran voin kertoa, kyllä ne miehet ehkä vähän bi henkisiä.. Siis huomasin että katselivat ainakin toistensa munia.  :-D onneksi myös mieheni kaverilla oli hyvä varustus. Tuossa aiemmin joku sanoi, että paikat jotenkin repeäisi yms. Ei ainakaan mulla sitä ollut yhtään! Luontaisesti olin jo niin liukas =D eikä mulle jäänyt yhtään paha mieli =D

N35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä