Mieheni ehdotti :-D
Mun miehen kaveri tulee tänään meille kylään. On eronnut pari kuukautta sitten vaimostaan. On ilmeisesti vähän masentunut ja puutteessa. Mieheni kysyi, että voisinko harrastaa seksiä heidän kummankin kanssa? En ollut ekana uskoa, mutta ihan tosissaan kysyi. Sanoi, että jos suostuisin, niin voisi kysyä tältä kaveriltaan, että mitä ideasta sanoisi? Onko kokemusta? Kannattaisiko suostua? Mitenhän se käytännössä menee? Kaveri on kyllä ihan komea ja mukava =D Mua kieltämättä alkoi vähän kiinnostaa =D
N35
Kommentit (106)
Muista sitten päivittellä tänne, miten teillä ilta/yö meni.
Mukavaa iltaa joka tapauksessa.
Tuo ei kyllä ole mitenkään sairasta ja kun aihe tulee jossain joskus puheeksi niin yllättävän monella on asiasta kokemuksia. Siitä vaan ap jos ajatus ei itsellesi ole vastenmielinen!
En kyllä suostuisi itse tuollaiseen. En ole mikään kaverille lainattava esine. Miehelläsi on varmaan joku muu intressi kimppakivaan kuin auttaa kaveria mäessä. Esimerkiksi fantasia tai sitten vaikkapa homoseksuaalisuus, ja kun vaimo on hommassa mukana niin ei ole sitten pettämistä se.
Jättäisin miehet homoilemaan kahdestaan. Vaihtoon menis.
Kohta mies ehdottaa, että voit itseasiassa tienata perheen talosrahatkin selälläs. "ihana" mies sulla.
Ja joo kolmen kimppaa olen kokeillut, ja eipä ollut muuta kuin tosi outoa.
Ei se siitä kulu! Jos kaikista tuntuu hyvälle, niin antakaa mennä vaan! Ihme tiukkapipoja täällä. Jos ketään ei pakoteta mihinkään, niin onko mitään "väärää" tapahtumassa. Siis tämä nyt on miehen näkemys tähän keskusteluun.
Olen kateellinen sinulle! Mieheni ei ikinä ehdottaisi/suistuisi
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 16:30"]
Unohda se järki! Anna palaa. Ihan mielettömän ihanaa, tiedän monen vuoden kokemuksen rintaäänellä.
Ja tässähän nyt ei todellakaan ole kyse mistään jakorasiahommasta. Voi karmeus miten tietämätöntä porukkaa. Mutta tämän lajin genre ei ehkä kuulukaan suvaitsemattomille, yksisilmäisille jeesustelijoille.
Jos miehesi tätä on ehdottanut, hän on aiheesta fantasioinut jo varmaan pitkään. Jos asia sinua kiinnostaa, niin kokeile. Jos kaverikin suostuu niin ei muuta kun nauttimaan. Ja pelinhän voi puhaltaa poikki heti jos siltä tuntuu. Ja hatunnosto suhteellenne, jossa miehesi ainakin on uskaltautunut kertomaan oman fantasiansa. tästä se alkaa. Onnea!
[/quote]
Ja oikeasti luulet, että nainen voi koska tahansa sanoa ei? Tuskin! Tai aina voi kokeilla, miehet eivät leikkiä lopeta, vaikka nainen mitä anelisi, jos heillä on yhteinen sovittu fantasia toteutettavana. Aina joskus näitä naisia on polilla asiakkaina revenneen alapäänsä kanssa.
[/quote]
En luule, vaan tiedän! Ja ihan kokemuksesta. Olen joskus viheltänyt pelin poikki aika kuumallakin hetkellä, syystä tai toisesta. Ja AINA on homma loppunut ihan samontein, vaikka siinä onkin tukka ja munat pystyssä hetken hohhailtu.
Tuntemattomien kanssa en tietenkään lähtisi ja oma mies aina mukana, ellei ole pidempiaikainen tuttava tuo kolmas.
Minun mies on kyllä ihan umpihetero, että ei siinä auta homoilukaan siinä kohtaa...
Tee se! Tee se! Tee se! Huutelen täällä kateellisena.
Nyt sitten on koettu se =D ei paljoa tullut viime yönä nukuttua. Piti kyllä alkoholia ottaa. Ja siitähän se sitten lähti. En taida yksityiskohtia kertoa, mutta hyvälle tuntui!
N35
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 15:28"]
Ai, meillä taas parasta mitä mies voi minulle antaa on hyvä ja luotettava parisuhde, jossa minua kohdellaan kunnioittavasti eikä minään jakorasiana.
[/quote]
Hah ha ha! Voin kokemuksesta kertoa et, yksikään mies ei oo sanonu et ei voi pettää vaimoaan tilaisuuden tullen ;) "ootte idioottei" biisi kannattaa kuunnella, kertoo niin todellista tarinaa! Sit miehet marmattaa vieraille naisille, et voikun heidänkin vaimonsa olis hieman vapaamielisempii. Heille ku ei kuulemma voi ehottaa yhtään mitään, ku heti vedetään herneet nenään. Pakko sit saaha niit jännempii seksikokemuksii muualta! Silloin ku voi oman miehensä kanssa puhua kaikista fantasioista, niin ei tarvii enää miettii mitä toinen puuhaa. Pystyttekö todella vahtimaan miestänne 24/7, mies voi käydä vaikka kesken työpäivän hoitelemassa fantasijoitaan joita vaimo ei haluu hoitaa :D Ja ei mieheni ei kohtele mua jakorasiana vaan saan ihan itse tehdä päätökseni haluunko vai en ja kenen kanssa. Nautin vapaudestani, miksi siinä siis olisi mitään sairasta???
[/quote]
Tuon vastausviestin kirjoittaja on vähintäänkin henkisesti teini. Viestistä välittyy se, että hän ei ole koskaan kokenut suhdetta rakastavan, uskollisen, luotettavan miehen kanssa, joka kohtelisi häntä tasaveroisena, arvokkaana kumppanina. Säälittää ihan, että hän suostuu näköjään mihin tahansa miehen ehdotukseen, varmaankin hän pelkää miehen muuten jättävän. Hän ei näköjään osaa erottaa kunnioitusta ja seksiä toisistaan. Toivottavasti hän vielä joskus kohtaa miehen, joka on valmis sitoutumaan vain häneen. Vaikka hän ei olekaan vielä kohdannut kuin hyväksikäyttäjiä, toivon hänen ymmärtävän, että maailmassa on oikeasti hyviäkin miehiä.
En ymmärrä sitäkään, miksi hän ajattelee uskollisuuden tarkoittavan tylsää lähestyssaarnaaja-asentoa kerran viikossa saunan jälkeen. Hyvässä suhteessa voi olla varsin kokeilunhaluista, villiä ja estotonta seksiä, vaikka läsnä olisivat vain mies ja vaimo.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 15:28"]
Ai, meillä taas parasta mitä mies voi minulle antaa on hyvä ja luotettava parisuhde, jossa minua kohdellaan kunnioittavasti eikä minään jakorasiana.
[/quote]
Hah ha ha! Voin kokemuksesta kertoa et, yksikään mies ei oo sanonu et ei voi pettää vaimoaan tilaisuuden tullen ;) "ootte idioottei" biisi kannattaa kuunnella, kertoo niin todellista tarinaa! Sit miehet marmattaa vieraille naisille, et voikun heidänkin vaimonsa olis hieman vapaamielisempii. Heille ku ei kuulemma voi ehottaa yhtään mitään, ku heti vedetään herneet nenään. Pakko sit saaha niit jännempii seksikokemuksii muualta! Silloin ku voi oman miehensä kanssa puhua kaikista fantasioista, niin ei tarvii enää miettii mitä toinen puuhaa. Pystyttekö todella vahtimaan miestänne 24/7, mies voi käydä vaikka kesken työpäivän hoitelemassa fantasijoitaan joita vaimo ei haluu hoitaa :D Ja ei mieheni ei kohtele mua jakorasiana vaan saan ihan itse tehdä päätökseni haluunko vai en ja kenen kanssa. Nautin vapaudestani, miksi siinä siis olisi mitään sairasta???
[/quote]
Tuon vastausviestin kirjoittaja on vähintäänkin henkisesti teini. Viestistä välittyy se, että hän ei ole koskaan kokenut suhdetta rakastavan, uskollisen, luotettavan miehen kanssa, joka kohtelisi häntä tasaveroisena, arvokkaana kumppanina. Säälittää ihan, että hän suostuu näköjään mihin tahansa miehen ehdotukseen, varmaankin hän pelkää miehen muuten jättävän. Hän ei näköjään osaa erottaa kunnioitusta ja seksiä toisistaan. Toivottavasti hän vielä joskus kohtaa miehen, joka on valmis sitoutumaan vain häneen. Vaikka hän ei olekaan vielä kohdannut kuin hyväksikäyttäjiä, toivon hänen ymmärtävän, että maailmassa on oikeasti hyviäkin miehiä.
En ymmärrä sitäkään, miksi hän ajattelee uskollisuuden tarkoittavan tylsää lähestyssaarnaaja-asentoa kerran viikossa saunan jälkeen. Hyvässä suhteessa voi olla varsin kokeilunhaluista, villiä ja estotonta seksiä, vaikka läsnä olisivat vain mies ja vaimo.
[/quote]
Sanosin kuule et tässä suhteessa asia on juurikin niin päin et mä sanon milloin haluan mitäkin tehdä ja mies hoitaa silloin kiltisti lapsia kotona. Ei todellakaan ole määräämässä mukana mitä teen ja kenen kanssa. Joskus harvoin palkitsen hänet ja otan mukaan mukaviin leikkeihin. En vaihtaisi enää mistään hinnasta siihen perinteiseen malliin, jossa hienot kokemukset saadaan sillä että harrastetaan seksiä jossain uudessa paikassa, ostetaan uusi lelu kaappiin (plääh, niitä on jo hylly täynnä), kokeillaan uutta asentoa tai jopa peppuseksiä, nyrkkinainista puhumattakaan. Vau! Kerros mitä mä unohin, teijän villistä ja kokeilunhaluisesta seksielämästä. Nää on ainakin jo niin nähty, ehkä mulla vaan on niin huono mielikuvitus et en viel oo jotain tienny?
Mies nautii että hänen kaunis vaimonsa saa vierasta ja minä nauttin, ei se ole keneltäkään pois! Nyt vihdoin minulla on mies joka tietää miten minut saa pidettyä tyytyväisenä, vapaudellani. Mieheni ei käy missään, mielummin antaa minun mennä ja jää lasten kanssa kotiin! Mutta tiedän vaikea teidän on tätä ymmärtää ja hienoa jos teillä on järettömän monipuolinen ja antoisa seksielämä kaksin. Meilläkin on, mutta minä päätän onko se kaksin vai jotain ihan muuta! Elän elämäni täysillä ja haluan todella, että on vanhanakin jotain tuhmuuksia mitä muistella. Ehkä sinulla on se 1 mies sadasta joka ei edes fantasioi mistään muusta kuin siitä mitä sinun kanssa saa, mutta olen jutellu hyvin monen kymmenen miehen kanssa aiheesta, niin netissä kuin livenäkin ja todella moni sanoo samaa, et seksielämä kotona on ihan ok, mut ei siinä mitään uutta ja ihmeellistä ole ja useimpien vaimoit vain suuttuvat jos edes jotain tuhman fantasiansa toteuttamista ehdottaa. Yllättävän moni haluaisi kokeilla esim alottajan kertomaa fantasiaa, eikä siinä miehellä ole mitään takaajtauksia siitä et niin hän saa oikeuden käydä vieraissa tai jotain homoeroottista. Miehet vain yleisesti ottaen ovat kokeilunhaluisempia ja jos joku vieras heille seikkailuja antaa niin myös mielellään mukaan lähtevät. Siis vaimot, jos haluatte että miehenne ei kokeile niitä asioita salaa niin jutelkaa niiden kanssa heidän fantasioistaan, älkää naurako niille tai kauhistelko niitä. Silloin he eivät enää niistä uudelleen puhu sinulle(jollekkin vieraalle kyllä)! Olkoon tämä sinusta teiniä tai ei, näin me elämme ja olemme eläneet jo usean vuoden ajan ja silti rakastamme ja kunnioitamme toisiamme päivä päivältä enemmän! Emmekä todellakaan ole ainoa pari tällä saralla, ne jotka pitävät ainoana oikeana tapana kaksin oloa eivät vain sitä huomaa. Ja hienoa jos se teillä toimii, toimi se meilläkin, mutta muutaman vuoden jälkeen halusimme silti kokeilla uutta ;) ja hyvä niin!
Olen varma että AP:nkin mielessä on viimeyön jäljiltä vielä pitkään kaikkea kivaa ja varmasti tämä kokemus kiihottaa häntä ja hänen miestään vielä moneen kertaan! Hyvä AP!
Mä voisin olla jonkun vieraan kanssa, mut ei noin et tunnetaan ennestään... N33
Mä olen sulle tosi kade. Oon unelmoinu tuollaisesta vuosia. Joka kerta käy mielessä, kun rakastelemme. Mieheni on kyllä täysin hetero ja rakastaa minua - en tiedä suostuisiko, luultavasti, koska suhteemme on hyvä.
Mä en ymmärrä yhtään tuollaista huorittelua ym.mustasukkaisuutta. Sepä se vasta sairasta onkin. Jos kaikki kolme sängyssä ovat tyytyväisiä ja asiasta yhdessä sovittu, niin kaikkihan on ok.
Ja sulle iso hali, kun rohkaisit itsesi ja ihanaa, kun nautit.
N46
Olette huoria kaikki! Kukaan itseään arvostava nainen ei voisi kuvitella mitään tuollaista!! Korkeintaan joku peruskoulun vain käynyt vosu suostuu tuollaiseen!!! Kukaan koulutettu ei ikinä!!!
Koulutuksella ei ole mitaan tekemista taman asian kanssa.
Mulla on kyllä korkeakoulututkinto, on peruskoulukin käyty =D
Suostuisin mielihyvin.
Vau, mahtavaa!! Itse en kehtaisi, mutta se onkin vain mun ongelma :) Nostan hattua ja toivotan hyviä hetkiä jatkoonkin!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 07:15"]mikäli olet hoikka ja kiinteä, hyvät tissit, niin mikä jottei. t. mies[/quote]
Jaa että vain hoikat, kiinteät ja hyvätissiset naiset saavat harrastaa seksiä. Okei.
trolli/provo. Taisit just kattoa Breaking the Wavesin ja tulit sen innoittamana keksimään tämän jutun.