Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä viiskymppinen joka erosit lasten lähdettyä pesästä, miten meni?

Vierailija
02.07.2020 |

Kadutko? Etsitkö uuden kumppanin? Oletko yksinäinen? Mitä aikuiset lapset olivat mieltä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin meni. Löysin aika pian uuden nuoremman kumppanin. M52

Mites ne pesästä muuttaneet lapset? 52-vuotias muuten löytää nuoremman kumppanin jopa 51-vuotiaasta....

Ero oli lapsille ikävä, mutta ex-vaimoni halusi erota. Uusi rakkauteni on 45-vuotias.

Ja eron syy jäi mysteeriksi?

Vierailija
42/45 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kadu. Olen saanut rauhassa erakoitua maaseudulle ja saan viimein olla oma itseni.

Tätä en ole koskaan ynnärtänyt. Miksi miehen kanssa ei voi olla oma itsensä?

Mieheni on introvertti minä ekstrovertti. Tykkään vierailla, kutsua ystäviä kylään jne. mutta mieheni halusi vain viettää aikaa oman harrastuksensa parissa. Täten en voinut olla oma itseni vaan jouduin piilottamaan ja tukahduttamaan sosiaalisen puoleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi silloin pitäisi erota?

Mieheni on hyvin perinteinen mies ja minua 10+ vuotta vanhempi. Hän jäi jo eläkkeelle mutta mikään ei muuttunut kuten ehdin jo toivoa. Kaikki, siis ihan kaikki on minun vastuulla. Ruoanlaitto, kotityöt, lasten kasvatus ja asiat. Talo joka on sen ikäinen jo että paikat alkaa repsottaa, kaikki mun vastuulla. Inhosin tätä taloa ja puutarhaa jo kun muutin tänne, nyt olen tämän ainoa talonmies kun mies selaa nettiä ja harrastaa. En jaksa uskoa että mikään enää muuttuu. Mies vain suuttuu kun yritän puhua asiasta. Meillä on paljon hyvää enkä haluaisi erota jos asiat olisivat toisin. Mies ei suostu muuttamaan rivariin tms. En _jaksa_ enää vaikka miehessä on paljon hyvää. Ap

Talosta pitää luopua ajoissa. Joka päivä ollaan hiukan vanhempia ja jos lykkää remonttia vanhuuteen, se on jo turhaa.

Tulos: ei kotia, rahat menneet, toimintakyky samoin.

Miten sitten suu pannaan?

Suomalaiset "sijoittaa" suuret rahat asumiseen, mutta ei se vanhanaikainen, kulunut talo hyvin usein mikään kultaharkko ole siinä vaiheessa kun sitä ruvetaan laittamaan lihoiksi. Toisaalta, kun maksat lähes saman verran vuokraa, niin..

Vierailija
44/45 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeropalsta.

Vierailija
45/45 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yli 50v ja tyhmästä äijästä pääsin eroon.

Asun vilkkaalla alueella, olen useassa yhteisössä, palvelutehtäviä, olen tukihenkilönä nuoremmille, miesvaltaisia harrastuksia, matkustelua, taiteen tekoa. Ja päivätyössä.

En varsinaisesti seukkaile, mutta eräs mies käy välillä.

Kyllä tykkään olostani, oon aika turhamainen ja käytän rahaa ulkonäköön. Tykkään syödä ulkona ja hemmotella ystäviä ja lasta sekä hänen puolisoa.

Saatan muuttaa yhteen jonkun kanssa jos joku upea löytyy, muutoin kyllä en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi