Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Somessa nyt pahastuttu siihen että pikkuhousunsuojia markkinoidaan vain naisoletetuille

Vierailija
02.07.2020 |

Suomalaiselta kuukautissuojavalmustajalta vitsikäs vastaus somessa nouseeseen kohuun: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ce3134ba-b7a1-48e8-a256-dfde8ea31f56

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä hemmetin nais oletettu? Seksuaali vähemmistö on sekaisin ja media vielä ruokkii näitä antamalle huomiota! Ei hyvää päivää,, Suomessa ja muualla maassa jyllää korona ja talous romahtanut ja nää friikit itse pikkuhousun suojista

Vierailija
82/116 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaulmaonsekaisin kirjoitti:

Siis mikä hemmetin nais oletettu? Seksuaali vähemmistö on sekaisin ja media vielä ruokkii näitä antamalle huomiota! Ei hyvää päivää,, Suomessa ja muualla maassa jyllää korona ja talous romahtanut ja nää friikit itse pikkuhousun suojista

Tarkoitin et itkee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko juttuhan kiteytyy siihen että miksi mainoksissa olevien sukupuoli oletetaan? Luulin että transihmisten yms mielestä olettaminen oli pahinta. Ainiin mutta kysehän on naisista, niihin pätevät eri säännöt.

Muunsukupuolisille se tuntuu olevan jokin ongelma kun ihmiset ei intuitiivisesti näe heidän olematonta sukupuoltaan. Itse olen diagnosoitu transsukupuolinen. Näytän 100% syntymäsukupuoleni edustajalle ja jos muuta alat väittää minut nähdessä, pidän sinua sekopäänä. En todellakaan hyväksy tätä järjettömyyttä jossa ihmisiä vaaditaan ohittamaan oma näköaistinsa jonkun lumihiutaleen pääongelmien takia. Olen myös omille vanhemmilleni aina sen sukupuolen edustaja mihin synnyin. Vaikka aikuisena haluaisin olla kirahvi ja tuntisin oloni kirahviksi, niin elämäni ihmisillä on oikeus nähdä minut sellaisena kuin ovat tottuneet. Sukupuoleni on yksityisasiani, ei koko kansan asia, saatika poliittisen debatin aihe.  Maailmassa ei ole kuin kaksi sukupuolta. Minä vain korjaan ULKONÄKÖNI näyttämään sille vastakkaiselle, koska se helpottaa minun oloani ja parantaa minun henkistä hyvinvointiani. Ei muuta. Ei ole valtion asia, ei edes lääkäreiden asia, vaan pelkästään minun asia. Olen aikuinen ihminen ja ikää jo sen verran, että minä päätän näistä asioista itse ja kannan vastuun.

Vierailija
84/116 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transoletettujen ei pitäisi vaatia että kaikesta poistetaan sukupuolisymbolit tai vinkua, että heitä syrjitään joka asiassa. Väestöstä kumminkin hyvin reilu valtaosa on naisia tai miehiä. Valtaväestön ei tarvitse hävetä omaa olemistaan marginaaliporukan takia. Minä naisena en halua mitään yhteisiä vessoja tai pukuhuoneita vain siksi että poika nimeltä Päivi tuntee olonsa mukavaksi.

Vierailija
85/116 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herra isä näitä ammattiloukkaantujia. Joka päivä joku vetää kurpitsan kokoiset herneet nenään ja alkaa itkemään ja raivoamaan täysin käsittämättömistä jutuista. Sitten aletaan taas riehumaan ja hajottamaan paikkoja kun pienelle Jorma-Sofialle ei löytynytkään marketista pojille suunniteltuja tamppooneja.

Vierailija
86/116 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Menstruoivat miehet." Intersektionaalista paskaa.

Niin eli transmiehet eli NAISET. Vain naiset menstruoi. 

Paitsi, että mieshormonilääkityksellä kuukautiset katoaisivat. Miksi ei miesoletettu syö sitä?

Vierailija
87/116 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Menstruoivat miehet." Intersektionaalista paskaa.

Niin eli transmiehet eli NAISET. Vain naiset menstruoi. 

Paitsi, että mieshormonilääkityksellä kuukautiset katoaisivat. Miksi ei miesoletettu syö sitä?

Kyllä syö. Siksi tämä ottaa erityisesti päähän transmiehiä. Kuukautiset ei koske miehiä eikä transmiehiä. Lopettakaa naiset niiden omien vaivojenne tuputtaminen miehille! Tämä on feministien harjoittamaa henkistä ja sosiaalista väkivaltaa miehiä kohtaan.

Vierailija
88/116 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa jo riittää näiden intersektionaalien sekoilu. Miksi näille annetaan huomiota?

Mitä tekemistä tällä on intersektionalismin kanssa? Ei intersektionalismi käske asettamaan miesten ongelmia keskiöön naisten sorron kustannuksella.

Paitsi jos se mies leikkii naista. Sitten heitetään junan alle kaikki naiset saman tien. 

Tämä on se realiteetti.

Vierailija
89/116 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa jo riittää näiden intersektionaalien sekoilu. Miksi näille annetaan huomiota?

Mitä tekemistä tällä on intersektionalismin kanssa? Ei intersektionalismi käske asettamaan miesten ongelmia keskiöön naisten sorron kustannuksella.

Paitsi jos se mies leikkii naista. Sitten heitetään junan alle kaikki naiset saman tien. 

Tämä on se realiteetti.

Vierailija
90/116 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ovat omineet kaiken hyvän maailmasta itselleen, heillä kun on mielestään ainoa sanominen siihen mikä ja millainen ajattelu on hyvää tai "tasa-arvoista". Ja sen mukaan sitten demonisoivat pahoiksi, persuiksi, fasisteiksi, rasssisteiksi jne kaikki eri mieltä olevat.

Ja ihmiset kun eivät joko uskalla tai jaksa pullikoida vastaan näitä oikeudenmukaisuuden patentin omistavia vastaan, siksi mieluummin taipuvat ja vaikenevat.

Vierailija
91/116 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy miksi parranajokoneita mainostetaan vain miehille? Minä VAADIN mainosta jossa nainen ajelee karvaista naamaansa.

Minä VAADIN, että eturauhasen liikakasvua koskevasta mainoksesta poistetaan peniksellinen patsas. Se on törkeää kaikki peniksettömiä eturauhasen liikakasvusta kärsiviä kohtaan.

Vierailija
92/116 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman valistusta nykymainospsykologiasta. Mainospelle yksi esittää julkisesti tyhmän kysymyksen kaverilleen, mainospelle kakkoselle, jolla on hauska, somen sekoittava vastaus valmiiksi piirrettynä. Klassinen esimerkki siitä, kuinka tehdään ilmainen mainoskampanja. Voi vain ihmetellä sitä, kuinka ihmiset kouhkaavat tästä aiheesta ihan tosissaan.

Vierailija
93/116 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intersektionaalisen feministin ongelmat:

"Vuokkoset vastauksellaan oletti, että menstruoiva mies omaisi peniksen. Hahaa onpa hauskaa, koska ei penikselliset menstruoi. Samalla sivuutti "vitsillään" kokonaan ihan oikean ihmisryhmän menstruoivia miehiä. Se on syrjivää ja transfobista."

Pitääkö tässä nyt alkaa puhua peniksellisistä ja vaginallisista, ettei kukaan loukkaannu, tai pysty tekemään vääriä oletuksia? Jos joku ei halua lokeroitua, niin voi sitten olla ihan vaikka virtsaputkellinen tai peräreiällinen, että on tarpeeksi vaihtoehtoja kattamaan kaikki alapäätyypit. Ja kuka hän oikeastaan on olettamaan, etteivät penikselliset menstruoi, jos joku peniksellinen kokeekin menstruoivansa, tai joku menstruoiva kokeekin omaavansa peniksen?

Vierailija
94/116 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intersektionaalisen feministin ongelmat:

"Vuokkoset vastauksellaan oletti, että menstruoiva mies omaisi peniksen. Hahaa onpa hauskaa, koska ei penikselliset menstruoi. Samalla sivuutti "vitsillään" kokonaan ihan oikean ihmisryhmän menstruoivia miehiä. Se on syrjivää ja transfobista."

Pitääkö tässä nyt alkaa puhua peniksellisistä ja vaginallisista, ettei kukaan loukkaannu, tai pysty tekemään vääriä oletuksia? Jos joku ei halua lokeroitua, niin voi sitten olla ihan vaikka virtsaputkellinen tai peräreiällinen, että on tarpeeksi vaihtoehtoja kattamaan kaikki alapäätyypit. Ja kuka hän oikeastaan on olettamaan, etteivät penikselliset menstruoi, jos joku peniksellinen kokeekin menstruoivansa, tai joku menstruoiva kokeekin omaavansa peniksen?

Ei kelpaa myöskään vaginallinen ja peniksellinen, koska sitten unohdetaan intersukupuoliset, joita on jopa puoli promillea ihmisistä, eli aivan valtaisa joukko!

https://fi.wikipedia.org/wiki/Intersukupuolisuus

Vierailija
95/116 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että tv:ssä aletaan välittömästi esittää mainoksia, joissa mies sheivaa sääriään, nainen partakarvojaan, mies nauttii elämästään myös kuukautisten aikaan, nainen etsii hoitoa eturauhasvaivoihinsa, mies miettii, miten pitää paikat liukkaina myös vaihdevuosien aikaan ja nainen pohtii libidon laskua testosteronin vähettyä tietyssä iässä.

Nämä kaikki telkkariin heti! I-hon-vä-riasiat onkin jo kunnossa, kun katsotaan mainoksia. Siellä n. joka kolmas ihminen ainakin kansainvälisissä mainoksissa on kiitettävästi tum-ma-ihoi-nen (silmälasimainokset, sipsimainokset ym.)

Vierailija
96/116 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä luoja, onko se Anna Lemström niminen henkilö ihan oikeasti olemassa.... menstruoivia miehiä??? VOI LUOJA.. kannattaisiko tämän pöljän kasvaa aikuiseksi ja hankkia myös huumorintajua. Todellakin voi vääntää vitsiä menkkaavista miehistä, KOSKA SELLAISIA EI VOI OLLA OLEMASSA. 

Jos ihmisellä on kuukautiset, SE ON NAINEN, vaikka miten leikkisi miestä.

Hävettää että vasemmisto-puolkue onb vajonnut noin alas, minäkin olen joskus niitä vielä äänestänyt.. kun olivat vielä jotenkin jalat maan pinnalla.. nyt pelkkiä hörhöjä täynnä.

Vierailija
97/116 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää räjähtää kun miettii millasia huumorintajuttomia SJW-hörhöjä on some täynnä, onneksi en heitä IRLissä tunne saati tiedä yhtäkään.

Hauska vastaus Vuokkosilta. :D Tollaselle mallille voisi muuten oikeastikin olla käyttöä, kyllähän sitä miehiltäkin lirahtelee molemmista rei-istä ties mitä.

Vierailija
98/116 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transfobista sitä ja transfobista tätä, kaikki miehiä ja naisia koskevat asiat ovat "transfobisia".

LOL,. Miettikää mitä mielisairaita sitä on olemassa.. ja nämä uhkailevat sitten idioottipuolustajineen normaalia elämänmenoa, jossa on naisia ja miehiä ja tulee aina olemaan, ei mitään kolmansia osapuolia.

Vierailija
99/116 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaulmaonsekaisin kirjoitti:

Sukupuolivähemmistö pikemminkin. Biologisen sukupuolen häivyttäminen on transaktivistien agenda. Seksuaalivähemmistöjenhän määritelmä taas nimenomaan perustuu biologisen sukupuolen tunnustamiseen. 

Vierailija
100/116 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tätä kohua yhtään. Anter twiittaa vitsin Vuokkoset-yhtiölle joka lähtee vitsailuun mukaan ja tämä piristi varmaan kummankin, sekä Anterin että Vuokkosten somevastaavan, päivää. Ja sitten muut, asiaan kuulumattomat, vetävät herneen nenään tästä twiitistä ja aloittavat somesodan.