Harkitsen Tikkakoskelle muuttoa, mitä alueita kannattaa välttää?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä siellä työpaikat? jos ei ja ovat jyväskylässä niin autot kannattaa olla molemmilla perheen aikuisilla.
Mutta nopeasti sieltä ajaa kaupunkiin jos keskustan tuntumassa on asunnot. Noin vartissa
Tikkakoskella on kyllä hyvin palvelut, ja niin pieni paikka ettei ole oikein mitään välteättäviä alueita. EHkä siinä kaupan tuntumassa ne punaiset vuokraluhtitalot. Ainakin omasta tuttavapiiristä on niihin sijoitettu alkoholisteja.
Tikkakoskella on kaupat , harrastukset koulut. jne.
Julkiset kulkevat kyllä huonosti .
Talvella noin puolen tunnin välein, jopa useammin? Huonosti?
Hyvä jos noin. Vielä muutama vuosi sitten sieltä ei enää ilta-aikaan kulkenut busseja pois kun lapsen olisi pitänyt päästä jääkiekkotreeneistä pois,
Kuinka pitkään moottoritietä tehdään, vielä 2 vuotta? Itse en remontin keskelle muuttaisi, koska se hidastaa matkaa aivan tolkuttomasti. Ensin Jyväskylään vuokralle (jos työt siellä) ja tien valmistuttua Tikkakoskelle.
Olen asunut pari vuotta Tikkakoskella. Viihdyn todella hyvin vaikka en tänne alun perin halunnut. Palvelut on ok, lyhyt matka keskustaan, mukavia ihmisiä, paljon harrastusmahdollisuuksia, luonto ja uimarannat lähellä. En osaa sanoa vältettäviä alueita, rauhallista on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään moottoritietä tehdään, vielä 2 vuotta? Itse en remontin keskelle muuttaisi, koska se hidastaa matkaa aivan tolkuttomasti. Ensin Jyväskylään vuokralle (jos työt siellä) ja tien valmistuttua Tikkakoskelle.
Tienvarsikyltissä luki 11/2023 valmistumisaika.
Venäjän FSB:n tutka-asemaa kannattaa välttää.
Ei muuten mutta se emissioi jonkin verran radiotaajuista säteilyä ympäristöönsä. Voi aiheuttaa häiriöitä esim. radiolle. Mutta toki jos olet nuori niin tuskin perinteistä radiota kuuntelet. Terveysvaikutuksia ei pitäisi olla, koska radiotaajuinen säteily ei ole ionisoivaa.
😁