Tunnetteko halua kostaa puolisonne exälle?
Minä tunnen. Ja teen sen tavalla, johon hän ei voi puuttua. Eli annan kalliita lahjoja ja perustin rahastot lapsille.
Exä petti pahasti miestäni ja käytti hyväkseen taloudellisesti pitkän aikaa. Olen iloinen siitä, että hän ei voi, vaikka haluaisikin, puuttua mitenkään minun toimiini. Iloisena annan sellaista, mitä hän tai nykyinen miehensä eivät voi.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:51"]
Mikä osa tästä oli sitä kostoa?
Mistä tiedät sitäpaitsi, että nykyisesi tarinat eksästään pitävät paikkansa?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:44"]
Minä tunnen. Ja teen sen tavalla, johon hän ei voi puuttua. Eli annan kalliita lahjoja ja perustin rahastot lapsille.
Exä petti pahasti miestäni ja käytti hyväkseen taloudellisesti pitkän aikaa. Olen iloinen siitä, että hän ei voi, vaikka haluaisikin, puuttua mitenkään minun toimiini. Iloisena annan sellaista, mitä hän tai nykyinen miehensä eivät voi.
[/quote]
[/quote]
Totuuden pettämisestä ym. tiedän koska mieheni exä ilmoitti ihan itse asian. Myös pitkäaikaisen pettämisen mieheni kustannuksella. Exää harmittaa puolestaan se, että me voimme lapsille antaa ja annammekin enemmän kuin hän uuden miehensä kanssa, jonka kanssa petti miestäni pitkään mieheni kustannuksella.
En sano muuta kuin että ansaitsevat toisensa.
Lapset ovat jo aikuisia, onneksi.
WHAT?
Perustit rahastot miehesi lapsille? Hienoa! Rahalle on aina käyttöä. Miten teit sen ilman huoltajan suostumusta? Jos exällä nyt oli mitään tuota vastaan...?
Kalliit lahjat tulevat varmasti tarpeeseen, yksinhuoltajat eivät yleensä rahassa kylve.
Silloin kun miehesi ex on pettänyt ( mikä on ilmeisesti miehesi kertomaa, oletko varma ettei se ollut toisin päin? ), miehesi oli hänen miehensä ja heidän liittonsa ei kuulu sinulle millään tavoin. Samoin heidän raha-asiansa ovat vain heidän välisiään, eivät uusien kumppaneiden.
Yhtä hyvin miehesi on voinut olla persaukinen ja veloissa ja silloisen naisensa elätettävänä.
Älä usko sinisilmäisesti kaikkea, mitä eronnut mies sanoo.
Vai olitko sinä se, jonka vuoksi heidän liittonsa hajosi?