Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idiootit fb kamut kiittelevät verottajaa kun saavat palautuksia

Vierailija
19.04.2013 |

Saan minäkin, mutta en mä siitä verottajaa kiitä. Mun kovalla työllä ansaitsemia rahoja ne on ja valtio saa ilmaisen lainan niistä joulukuuhun asti.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tukee valtiontaloutta, jos ei pidä korkeaa veroprossaa? 

Mulle tulee yleensä palautusta korkeintaan parisensataa vuodessa, se on musta ihan ok, ihmettelen, kun joillekin tulee tonneja. Ilmeisesti eivät osaa huolehtia taloudestaan (=säästää) minkä vuoksi se joulukuussa tuleva palautus tuntuu joltain voitolta. 

Vierailija
2/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:56"]

varsinkin velkaisten on järjetöntä pitää liian suurta veroprosenttia. järkevämpää olis lyhentää velkojaan mahdollisimman nopeasti. mutta ei, sitten ollaan silmät pyöreinä yllättyneitä ja onnellisia kun veronpalautuksia tulee.

[/quote]

Mikäs kiire sillä lyhentämisellä on nyt, kun korot on alhaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 23:07"]

varsinkin velkaisten on järjetöntä pitää liian suurta veroprosenttia. järkevämpää olis lyhentää velkojaan mahdollisimman nopeasti. mutta ei, sitten ollaan silmät pyöreinä yllättyneitä ja onnellisia kun veronpalautuksia tule

Mikäs kiire sillä lyhentämisellä on nyt, kun korot on alhaalla.

korkoa kuluja kuitenkin menee vaikka korot onkin alhaalla.

Vierailija
4/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronpalautukselle maksetaan korkoa helmikuun 2013 alusta marraskuun 2013 loppuun asti. Korkoprosentti on 0,5 prosenttia. Veronpalautukselle maksettava korko ei ole veronalaista tuloa. Vuoden 2012 veronpalautukset korkoineen maksetaan pankkitileille 4.12.2013.

Vero.fi

[/quote]

Kiitos tiedosta, enpä ollut tuota tajunnutkaan. Laitan kuitenkin palkastani joka kuukausi summan tilille, jossa on paljon parempi korko kuin tuo 0,5. Eli ihan järjetöntä tuo on silti mun mielestä. Mieluummin sitten vaikka niin päin että tietoisesti pitää ihan liian pientä veroprosenttia jotta saa valtiolta halpaa lainaa, jonka voi sitten halvalla korolla maksaa takaisin.

Vierailija
5/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 23:21"]

Veronpalautukselle maksetaan korkoa helmikuun 2013 alusta marraskuun 2013 loppuun asti. Korkoprosentti on 0,5 prosenttia. Veronpalautukselle maksettava korko ei ole veronalaista tuloa. Vuoden 2012 veronpalautukset korkoineen maksetaan pankkitileille 4.12.2013.

Vero.fi

[/quote]

Kiitos tiedosta, enpä ollut tuota tajunnutkaan. Laitan kuitenkin palkastani joka kuukausi summan tilille, jossa on paljon parempi korko kuin tuo 0,5. Eli ihan järjetöntä tuo on silti mun mielestä. Mieluummin sitten vaikka niin päin että tietoisesti pitää ihan liian pientä veroprosenttia jotta saa valtiolta halpaa lainaa, jonka voi sitten halvalla korolla maksaa takaisin.

[/quote]

Mulla on palautukset kuitenkin suhteessa niinpieniä, että normaalisti se raha olisi käyttelytilillä, missä ei taida saada nykyään mitään korkoa.

Vierailija
6/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää koko veronpalautuksilla leveily. Itsekin saan palautuksia, mutta en kuuluttele sitä pitkin feissareita tai twittereitä.

Vierailija
7/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuttua nimenomaan kiittää verottajaa. Itse eivät ole noiden rahojen eteen mitään muuta tehneet kuin pyöräyttäneet lisää kersoja yhteiskunnan ruokittavaksi. Ei puhettakaan, että olisivat nuo palautukset jotenkin työnteolla ansainneet.

Vierailija
8/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä on sellaisia idiootteja fb kamuja?! Miksette poista heitä jos ärsyttää??

Minusta on idioottia haukkua "kavereitaan" täällä anonyyminä.

Vierailija
9/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne veronpalautuksen ja mätkyt on jollekkin muka niin suuri yllätys. Varsinkin, jos tulot pysyy suht samana vuodesta toiseen.

Vierailija
10/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 21:47"]

Miksi teillä on sellaisia idiootteja fb kamuja?! Miksette poista heitä jos ärsyttää??

[/quote]

ei kannata ottaa kaikkea niin vakavasti, av-palstahan on sitä varten että tänne voi tulla valittamaan ja päivittelemään tuttujen tai tuntemattomien toimintaa :)

kyllä mä ymmärrän että se on kivaa, jos ennen joulua tulee iso summa rahaa. tyhmää siitä kuitenkaan on verottajaa kiittää. kyllä jokaisen pitäisi tajuta, että ne on omia rahoja ja on niitä korottomasti lainannut valtiolle tähän asti. 

Vierailija
11/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä lainaat ilmaiseksi, mä otan siitä korkoa.

Vierailija
12/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin otan.

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 21:52"]

[/quote]

Vierailija
13/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion talouden aknnalta olisi parasta se että ihmiset oppisivat laskemaan verojaan niin että tulos olisi liki +/- 0.

Mä tarkistelen veroprosenttia muutaman kerran vuodessa ja mätkujä ei ole ikinä tarviinut makssa. palautuksiakin on tullut vain max 100€.... Mutta monena vuotena olenkin jo alkuvuonna maksanut veroa sen verran, että loka,-marras- ja joulukuu ovat olleet nolla prossalla :D

Enemmän mä saan säästöön rahaa niin että laitan jo liksapäivänä sivuun jokusen euron korkeakorkoiselle tilille, parempi korko kuin valtiolla.... kerran vuoteen nostan sitten oman "veronpalautuksen". Jos nostan....

Vierailija
14/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:12"]

Valtion talouden aknnalta olisi parasta se että ihmiset oppisivat laskemaan verojaan niin että tulos olisi liki +/- 0.

Mä tarkistelen veroprosenttia muutaman kerran vuodessa ja mätkujä ei ole ikinä tarviinut makssa. palautuksiakin on tullut vain max 100€.... Mutta monena vuotena olenkin jo alkuvuonna maksanut veroa sen verran, että loka,-marras- ja joulukuu ovat olleet nolla prossalla :D

Enemmän mä saan säästöön rahaa niin että laitan jo liksapäivänä sivuun jokusen euron korkeakorkoiselle tilille, parempi korko kuin valtiolla.... kerran vuoteen nostan sitten oman "veronpalautuksen". Jos nostan....

[/quote] Varmasti osaatkin laskea, mut mitä jos opettelisit kirjoittamaan myös :D

Vierailija
15/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 21:47"]

[/quote]

ei kannata ottaa kaikkea niin vakavasti, av-palstahan on sitä varten että tänne voi tulla valittamaan ja päivittelemään tuttujen tai tuntemattomien toimintaa :)

kyllä mä ymmärrän että se on kivaa, jos ennen joulua tulee iso summa rahaa. tyhmää siitä kuitenkaan on verottajaa kiittää. kyllä jokaisen pitäisi tajuta, että ne on omia rahoja ja on niitä korottomasti lainannut valtiolle tähän asti. 

[/quote]

Joo no eiköhän se verottajan kiittelykin ole vähemmän vakavaa hommaa, siitäkin vain alemmuudentuntoiset idiootit riemastuu, kun voi edes hetken kuvitella olevansa niin kovin välkky.

Eiköhän jokainen työssäkäyvä tiedä tasan, että omia rahoja sieltä takaisin tulee, se nyt on vaan sellainen toteamus, kun kiitellään verottajaa palautuksista. 

Vierailija
16/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:12"]

[/quote] Varmasti osaatkin laskea, mut mitä jos opettelisit kirjoittamaan myös :D

[/quote]

Mikä tili on tänä päivänä "korkeakorkoinen"? Ei mikään. Tuolla paljastit, että ei sinulla mitään säästöjä ole. :)

Vierailija
17/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku sanonut että ne rahat on Suomessa?????

"Mikä tili on tänä päivänä "korkeakorkoinen"? Ei mikään. Tuolla paljastit, että ei sinulla mitään säästöjä ole. :)"

Vierailija
18/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 21:55"]

Niin mäkin otan.

[/quote]

[/quote]

Kertokaa mullekin miten otatte siitä korkoa?

Vierailija
19/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 21:55"]

Niin mäkin otan.

[/quote]

[/quote]

Kertokaa mullekin miten otatte siitä korkoa?

[/quote]

Luepa siitä lapustasi siitä palautuksen yläpuolelta, siinä on korko, mitä sulle maksetaan.

Vierailija
20/21 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin velkaisten on järjetöntä pitää liian suurta veroprosenttia. järkevämpää olis lyhentää velkojaan mahdollisimman nopeasti. mutta ei, sitten ollaan silmät pyöreinä yllättyneitä ja onnellisia kun veronpalautuksia tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi