Bloggaajien miehet NYT-liitteessä
Mitäs olitte mieltä? Mun mielestä Nelliinan ja Uinon miehet antoivat itsestään ihan sympaattisen kuvan, mutta tuota Alexan J:tä ihmettelen... Tai siis sillä on mielessä vain raha ja hyöty, ainakin tuon perusteella... Ja Alexallakin tienaaminen mielessä heti kun alkoi blogia kirjoittaa. Ja että bloggaajien seurustelu on harvinaista Alexan miehen mielestä :D Aika huvittavaa juttua kokonaisuudessaan 26-vuotiaalta mieheltä :D
Kommentit (5)
Kylläpä mä luin nytin huonosti aamulla, kun en tuollaista huomannut lainkaan.
Nyt se laatulehti on jo kanin häkissä purujen alla. Voisko joku vähän referoida tarkemmin?
Nelliinan miehelle pisteet kotiin. Tosin Nelliinan blogi on tuosta joukosta kirkkaasti parhain, fiksuin ja maltillisin (ei laukkujen hamstraamista jne). Hyvä Tampere!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 20:13"]
Kylläpä mä luin nytin huonosti aamulla, kun en tuollaista huomannut lainkaan.
Nyt se laatulehti on jo kanin häkissä purujen alla. Voisko joku vähän referoida tarkemmin?
[/quote]
http://nyt.fi/20130503-halusi-tai-ei-muotibloggaajan-mies-seurustelee-kaikkien-lukijoiden-kanssa/
Kiinnitin huomion samaan kuin aloittaja. Kuinkahan paljon tulee saamaan Alexa tuosta paskaa niskaan?
Lukeeko joku vielä tota paska-avikkia? Ihan oikeasti? :O
NYTin taso vajosi kuin Titanic joskus 4-5 vuotta sitten. Viimeksi kun tsekkasin, pohjalla oltiin edelleen.