Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä keksiä tupakoinnin tilalle?

Vierailija
02.07.2020 |

Lopetin kuukausi sitten.

8 vuotta ja 5-8 savuketta päivässä tuli poltettua.

Ei mulla tee sitä tupakkaa mieli vaan sellaista "omaa pikku taukoa elämästä" en oikein osaa selittää sitä. Välil tulee sellainen olo, että nyt tekis mieli "tauolle" ja tuntuu että päivässä on ihan liikaa minuutteja.

Mitä työ olette tehneet tupakoinnin tilalla? Mikä olis sellainen hyödyllinen ja kiva tekeminen joka kestäis sen 1-4min?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ime tikkareita kun tekee mieli tupangia.

Nahkatikkareita

Vierailija
42/48 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin muutama viikko sitten tupakoinnin ja alkuun oli vaikeuksia kun en päässytkään joka välissä tupakalle. Sitten alkoi päässäni toistumaan ajatus siitä kuinka typerää se on mennä imemään jotain myrkkykääröä ja olen alkanut nopeasti pääsemään eroon niistä pakonomaisista haluista päästä tupakoimaan tavan vuoksi. Omituista, sillä olen ollut lakossa aikaisemminkin ja ne on aina kaatuneet juurikin siihen etten ole päässyt eroon siitä että joka välissä on hetkiä jolloin olen tottunut tupakoimaan. Ehkä nyt on mahdollisuus ettei tämä tupakkalakko kuse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä opettelin virkkaamaan. Tupakalta haisevilla käsillä ei ole kiva virkata, kun haju tarttuu työhön.

Eläpä muuta virka!

Vierailija
44/48 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen masturbointia!

Ottaa aikaa saman mitä sauhuttelukin, mutta edistää terveyttä ja hyvinvointia monipuolisesti ja tuntuu ihan peijakkaan hyvältä. <3

Eikä tässä vielä kaikki! Vaihtaessasi paheesi tähän hyveeseen koet seksuaalista voimaantumista ja energiatasosi, halukkuutesi ja parisuhde-elämäsikin lähtevät uuteen nousuun.

Hyväntuoksuisia hyväilyjä ja aurinkoa elämääsi, hienon päätöksen olet tehnyt!

Vierailija
45/48 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä vaikee! Tosi ärsyttävää kun lakoissa aina tulee toikin ongelma. Esim. töissä ei pysy yhtä skarppina ja motivoituneena kun ei olekaan enää sitä motivaattoria tehdä nopeesti pois se paskempikin homma, jotta pääsee ”palkinnoksi” sit henkosille. Kaikki odottaminen myös hirveää kun ei aika kulukaan enää mukavasti tupakoidessa... en ole itse vielä siellä asti, mutta lukenut olen että aivot unohtavat riippuvaisen käyttymismallit jopa vasta vuoden kuluttua lopettamisesta. Monella käy niin jo aikaisemmin toki, mutta hyvä olisi pitää mielessä että helpottaa ja unohtuu nuokin ”aukot” päivissä kunhan aivot omaksuu uuden ohjelmoinnin.

Vierailija
46/48 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikapano

Vierailija
47/48 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnerruksia 10 aina kun tekee mieli!

Kädet kiittää

Vierailija
48/48 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aivan typeriä ideoita! Mikään ei ole niin ihanaa kuin kunnon tupakkatauko.

Masentaa, kuukausi ilman tupakkaa ja elämä tuntuu aivan p----lta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi