Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä päin Suomea asuu mukavimpia ihmisiä?

Vierailija
02.07.2020 |

Missä päin Suomea asuu mukavia ihmisiä? Itä-Suomen ihmiset ainakin ovat lupsakampia kuin suurten etelän kaupunkien ihmiset. Ylipäänsä syrjäseuduilla ihmiset ovat rennomman oloisia ja halukkaampia juttelemaan vieraampienkin kanssa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasassa

Vierailija
2/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porissa ihmiset juttelevat herkemmin kuin vaikkapa Tampereella, eikä ulkonäkö ole niin tärkeä asia. Mikkelissä ja Lappeenrannassa myös ollut ihan ystävällisiä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenranta-Imatra-akselilla. Myös Pohjois-Karjalassa ja Kainuussa ollaan rentoja.

Vierailija
4/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä Hämeenkyrös päi on herttasimpia ja hyväntahtosimpia. 

Vierailija
5/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tämäkin sitten määritellään. JOllekin puheliaat ihmiset voi olla kauhistus, mutta itse olen pitänyt kovasti siitä, että Joensuussa ei koskaan ole tarvinnut jäädä ilman juttuseuraa. Heti tulee joku juttelemaan.

Vierailija
6/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savossa, Keski-Suomessa, Karjalassa. Turun seudulla, Satakunnassa ja Pohjanmaalla ollaan jäykempiä.

Vierailija
7/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vain jos olet itse luotettavan näköinen ja kiireetön tai muuten sopiva tilanne.  Missä vain voi olla myös kanssakäymiseen haluttomia.

Vierailija
8/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkano. Laupeuden kehto.

Vierailija
9/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savo - Karjala-seuduilla sanoisin minäkin.

Vierailija
10/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Karjalassa

Vierailija
11/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savossa, Keski-Suomessa, Karjalassa. Turun seudulla, Satakunnassa ja Pohjanmaalla ollaan jäykempiä.

Minullakin oli kuva satakuntalaisista jäyhinä, mutta ainakin Vammalassa ja Porissa ihmiset vaikuttavat tuttavallisilta.

Vierailija
12/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilumantsi. Vai oliko ne vähän kaksinaamaisia?

Vierailija
13/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän tämäkin sitten määritellään. JOllekin puheliaat ihmiset voi olla kauhistus, mutta itse olen pitänyt kovasti siitä, että Joensuussa ei koskaan ole tarvinnut jäädä ilman juttuseuraa. Heti tulee joku juttelemaan.

Ainakaan Joensuussa ei sitten tarvitse jäädä vastentahtoisesti yksin, jos juttukavereita riittää.

Vierailija
14/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Etelä-Pohjanmaalla on oltu joustavia ja asiakaspalveluhenkisiä. Ei aina mennä sen ohjesäännön mukaan, vaan ihan ihminen ihmiselle puhutaan ja tehdään pieniä palveluksia.

Turussa epämiellyttävimmät ihmiset.

Vierailija
15/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savossa, Keski-Suomessa, Karjalassa.

Äänestän näitä. Saman huomannut.

Vierailija
16/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Etelä-Pohjanmaalla on oltu joustavia ja asiakaspalveluhenkisiä. Ei aina mennä sen ohjesäännön mukaan, vaan ihan ihminen ihmiselle puhutaan ja tehdään pieniä palveluksia.

Turussa epämiellyttävimmät ihmiset.

Vaasassa sain ystävällisempää asiakaspalvelua kuin Seinäjoella, vaikuttaakohan ruotsinkielisyys jotenkin siellä. Pienemmillä paikkakunnilla on tosiaan joustavampaa meininkiä.

Vierailija
17/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeessä ei ainankaan!

Mun mielestä stadissa on rennointa. Pikkukylissä helposti tuijotetaan.

Vierailija
18/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Suomessa ja Hämeessä. Hämäläiset ei ihan niin puheliaita mutta mukavia jos vain tutustuu heihin. Hankalimmat ihmiset akselilla Turku - Helsinki ja toisaalta Lapissa.

Vierailija
19/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa on ollut kehno ja vastentahtoinen palvelu, kun siellä olen käynyt. Alueella kyllä asuu muutamia hyviä tyyppejä, mutta yleinen ilmapiiri kateellinen ja semmoinen tuttavallinen normaaleista puhuminen vaikeaa. Lisäksi sisäsiittoinen vaikutelma, vaikkei siihen ole mitään syytä. Esim. Helsinki ja Tampere selvästi avoimempia.

Mukavimmat ja välittömimmät ehdottomasti Oulussa. Todella itseluottavaisia ja mutkattomia tyyppejä!

Vierailija
20/33 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisalueilla on hyvä meininki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi