Mikä se sellainen höpöhöpö sairaus on että ei voi muka edes laktoositonta maitoa käyttää?
Sanoo että letut pitäö olla veteen tai manteli- tai kauramaitoon tehty kun minä sanoin että teen lettuja rasvaseen täysmaitoon jotta niistä tulee hyviä.
Kommentit (13)
ei kaikki halua syödä eläimen tissinestettä, joka on tarkotettu vauvaeläimelle
Olisit ap kysynyt henkilöltä itseltään.
On ihan höpöhöpöä, että muka alkaa pierettämään maidosta. Kaikilla tässä pierettää.
Vierailija kirjoitti:
ei kaikki halua syödä eläimen tissinestettä, joka on tarkotettu vauvaeläimelle
Tai kanan kuukautisia.
No itse esimerkiksi olen maidolle allerginen.
Pisara maitoa = hengenvaara minulle.
Olen joutunut muutaman kerran hengityskoneeseen, kun maitoallergiaani ei ole otettu tosissaan...
Mieti sitten että kumpi on sinulle tärkeämpää: tämän henkilön henki vai maidosta tehdyt lätyt.
Vierailija kirjoitti:
On ihan höpöhöpöä, että muka alkaa pierettämään maidosta. Kaikilla tässä pierettää.
Oletko kuullut ikinä sanaa "Allergia"?
Vierailija kirjoitti:
No itse esimerkiksi olen maidolle allerginen.
Pisara maitoa = hengenvaara minulle.
Olen joutunut muutaman kerran hengityskoneeseen, kun maitoallergiaani ei ole otettu tosissaan...
Mieti sitten että kumpi on sinulle tärkeämpää: tämän henkilön henki vai maidosta tehdyt lätyt.
Juu ei todellakaan ole leikin asia, jos on toisen hengestä kyse.
T. Ystävä kuoli kun joku älypää laittoi maitoa hänen ruokaansa.
Maitoallergia se. Ei tule sekoittaa laktoosi-intoleranssiin, siinä on kyse ihan allergiasta maidolle itselleen.
Melko harvinainen, mutta useimpien ruoka-aineallergioiden tapaan saattaa olla hyvinkin vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Olisit ap kysynyt henkilöltä itseltään.
Miksi ihmeessä kun voi tänne tehdä aloituksen jotta saisi mammalauman kotkottamaan.
Maitoproteiinillekin voi olla allerginen.
Maitoallergia.