Suutuinko turhasta? Mies kirjoitellut fb:ssä exänsä kanssa.
Ex oli aloittanut pyytämällä kaveriksi, mies ei hyväksynyt pyyntöä joten eilen illalla mun jo mentyä nukkumaan oli tullut viesti että miks ei voitais olla kavereita? Mies oli vastannut (kuulema) että hänellä on vaimo ja lapsi, hän ei halua pettää vaimoaan. Ex oli vastannut että ei hän seksiseuraa hae, haluaa vain olla kaveri.
En ole näitä tekstejä itse vielä nähnyt kun raivostuin niin aamupäivällä kun mies kertoi kirjoittelusta. Hänen mielestään ylireagoin ja sanoi että hän sentään kertoi rehellisesti ja suoraan kirjoitteluista. Pistin miehen ulos lapsen kanssa että saan rauhassa miettiä. Itkettää :(
Saman exän kanssa mies petti mua ihan seurustelumme alkuaikoina, se tässä suurin syy miksi "ylireagoin". Kun kysyn mieheltä että jos mä kirjoittelisin oman exäni kanssa olisiko se ok, mies sanoo että se on ihan eri asia, ei kuitenkaan sano miksi se olisi eri asia.
Mulla on pää sekaisin kuin Haminan kaupunki enkä selkeesti nyt osaa ajatella järkevästi, miten itse reagoisitte vai antaisitteko olla? Vielä eilen menin onnessani nukkumaan kun olen niin onnellinen perheestämme ja rakastan miestäni yli kaiken. :(
Kommentit (23)
No täähän on ihan selvä juttu, jos sinäkään et saisi olla yhteydessä exääsi, niin sitten ei saa mieskään. Molemmille samat säännöt.
Jos ei olisi ollut tota pettämistä, niin olisit ylireagoinut. Mutta koska se on ollut, niin miehesi olis voinut jättää eukolle kokonaan vastaamatta!
veto-oikeus eksään, hah hah! siinäpä varsinainen eksän perässä roikkujien tyyppiesimerkki. "olen hänen elämänsä rakkaus", joo niin varmaan olet ja se on loogisena selityksenä sille, miksi ette ole enää yhdessä ja mies on jonkun muun kanssa. ai niin mutta sullahan on pysyvä veto-oikeus.
ap:lle sanoisin, että ymmärrän tunteesi, mustasukkaisuus nostaa ärsyttävää päätään, mutta on hyvä, että mies kertoi torjuneensa eksän. joka on selvästi epätoivoinen idiootti. mies olisi voinut jättää asian kertomatta sulle, mutta halusi varmaan olla rehellinen. miehet ei aina tajua, ettei kaikkea kannata kertoa.
ajattele poitiivisesti yhteistä elämäänne ja sitä, että mies on sinun kanssasi nyt. kerro miehelle miltä susta tuntuu. jutelkaa asia läpi. tsemppiä, älä anna tyhmän naisen pilata onneasi turhaan.