Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt meni kyllä herne hiukan nenään...

Vierailija
04.02.2013 |

olin ulkoiluttamassa meidän koiraa kun eräs autoilija pysäytti meidät. Ei kuulma halua, että koirat pissii hänen postilaatikolleen. Huusi kiukkkuisesti.

Olin, että ok ymmärrän sen, mutta meidän koiraa ei tosiaan kuseteta kenenkään postilaatikolla ja muutenkin meidän koira on narttu.

Siihen tää autoilija, että aijaa, mutta joku kusettaa. Ja kaahasi pois ja kääntyi pihaan minkä edestä emme edes koiran kanssa kulje vaan käännymme aina metsäreitille.

Jotenkin otti aivoon tuo syyttely ja itse kerään kyllä aina koiran paskatkin.

Meinaakohan tää autoilija syytellä kaikkia koiranomistajia?

Ja minusta on ärsyttävää myös kun koiria kusetetaan portin/postilaatikon pieliin tai jätöksiä ei kerätä, mutta ei nyt kaikkia passaa mennä syyttelemään.

Eipä muuta... rauhoituin jo :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli kerran joku räyhäämään koiranpaskoista ja -kusista, kun mulla oli sylissäni KANI. Mä sanoin, että tää ei kyllä ole koira. Sitten se epäili, että eläimeni on kissa (joka on niiden paskojen ja kusien takana). Sanoin, ettei tää kuule ole kissakaan.

Vierailija
2/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli kerran joku räyhäämään koiranpaskoista ja -kusista, kun mulla oli sylissäni KANI. Mä sanoin, että tää ei kyllä ole koira. Sitten se epäili, että eläimeni on kissa (joka on niiden paskojen ja kusien takana). Sanoin, ettei tää kuule ole kissakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihminen oli vaan nyt sattunut löytämään sen syyllisen koirineen: koiran omistaja yritti kyllä väittää lemmikkiään kaniksi vaikka kyseessä taisi oikeasti ollakin kissa.

Vierailija
5/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopuksi paljastin, mistä eläimestä oli kyse. Piti vaan leikkiä tyhmää, kun se eukko tuli naama punaisena syyttelemään. Naurattaa vieläkin, vaikka tapahtumasta on jo pitkästi yli 10 vuotta.

2

Vierailija
7/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies karjumaan pää punaisena, kun ulkoilutin koiraani meidän pihassa. Olin toki melko lähellä pyörätietä, mutta koira oli hihnassa ja tää mies ajoi pyörällä. Ja otti sit asiakseen pysähtyä siihen huutamaan mulle, että mun pitäs viedä piskini välittömästi pois siitä, kun hänen lapsensa (joka istui pyörän istuimessa) on NIIN allerginen koirille...

Mun olis varmaan pitänyt sekin tietää.... Mahtoi kyllä lapsenkin elämä olla hankalaa, jos pyörän selässä saa oireita kun ajavat koirallisten pihojen ohi...

Vierailija
8/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies karjumaan pää punaisena, kun ulkoilutin koiraani meidän pihassa. Olin toki melko lähellä pyörätietä, mutta koira oli hihnassa ja tää mies ajoi pyörällä. Ja otti sit asiakseen pysähtyä siihen huutamaan mulle, että mun pitäs viedä piskini välittömästi pois siitä, kun hänen lapsensa (joka istui pyörän istuimessa) on NIIN allerginen koirille...

Mun olis varmaan pitänyt sekin tietää.... Mahtoi kyllä lapsenkin elämä olla hankalaa, jos pyörän selässä saa oireita kun ajavat koirallisten pihojen ohi...

Vierailija
9/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mihinkään liittyy se, että koirasi on narttu? Eikös nekin virtsaa ihan yhtä lailla.

t. tietämätön

Vierailija
10/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mihinkään liittyy se, että koirasi on narttu? Eikös nekin virtsaa ihan yhtä lailla.

t. tietämätön

Vierailija
11/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. tietämätön

Urokset nostaa koipeaan suunnilleen joka näreeseen, mitä vastaan tulee.

Vissi ero :D

Vierailija
12/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. tietämätön

tekee vain yhden kusasun, kun ulos lähdetään, juoksuaikaan useamman, mutta siis muutoin vain sen yhden.

Mut en mä tajua, miten aloittajalla meni tuosta herne noin nekkuun... ihan ymmärrettävää, että joku tuohtunut avautuu.

Vierailija
13/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihminen oli vaan nyt sattunut löytämään sen syyllisen koirineen: koiran omistaja yritti kyllä väittää lemmikkiään kaniksi vaikka kyseessä taisi oikeasti ollakin kissa.

Tuostahan tulee aivan mieleen Jankkaajat av:lla! :D Yhtä puusilmäisiä ja yhtä pahasti oman kiihtymyksensä ja/tai ennakko-oletuksensa sokaisemia... Ovat vaan PÄÄTTÄNEET olla oikeassa, aivan sama mitä vastatodisteita esitettäisiin.

Vierailija
14/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asista voi sanoa, mutta on aika moukkamaista syytellä ihmisiä joilla ei ole asiaan osaa eikä arpaa. Ei pidä luulla luuta lihaksi.

ap

t. tietämätön

tekee vain yhden kusasun, kun ulos lähdetään, juoksuaikaan useamman, mutta siis muutoin vain sen yhden.

Mut en mä tajua, miten aloittajalla meni tuosta herne noin nekkuun... ihan ymmärrettävää, että joku tuohtunut avautuu.