Mies vei mut mökille :(
Eihän täällä ole sähköjäkään ja juomavesi on haettava kaivosta ja pesuvedet järvestä. Ei vttu! Minne helkkarin korpeen mä oon joutunut. Itikoitakin ihan sikana. :( Mä ajattelin että tää olis ollut vähän tyylikkäämpi paikkakin. Pieni hirsimökki ja joku saunahökkeli tuolla järven rannan läheisyydessä. Mä hajoon varppina tänne. Viikko pitäis kestää. Ahdistaa jo nyt. Ei hitto, nythän mä hokasin että mistä mä saan virtaa mun kännykkään. Mitäköhän se oikein aikoo kun toi mut tänne korpeen. Hemmetti!
Tuolla pihalla se noita halkoja hakkaa hullun kiilto silmissä. Mä en kyllä täältä sisältä lähde minnekään. Jumitan sisällä itikoiden takia. Tosi siisti loma tulossa. Voi vattu sentään!
Tsempatkaa mua. Mä hajoon tänne. :(
Kommentit (40)
Se panee sua siellä sun paikat kipeeks. Nauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autossa sen luurin saa ladattua.
Saa vai? Ihan tällä mun omalla kännylaturilla? -Ap
Jos olisin se mies, jättäisin tuollaisen älykääpiön. Tuliko jotenkin yllärinä tämä sähköttömyys eli ihanko mies jätti sulle nämä valittamasi seikat kertomatta?
Tuli kuule ihan yllätyksenä. Mulla alkaa kuule kiehua sen verran että heippa teille kaikille vttuilijoille. -ap
Hyi, inhoan mökkeilyä. Tuo aloittajan tilanne olisi painajainen. En lähtisi minnekään mökille ennenkuin selvitän millainen paikka kyseessä.
Turhaa tänne tulit mitään kertomaan. Ei täällä ymmärretä ketään, koska kaikki on lähtökohtaisesti aina provoa. Keneenkään ei uskota vaikka olis tottakin. Yritä saada lohtua vaikka kavereiltas. Soita niille, vielä kun sun akkua riittää. :)
Ette selvästikään sovi yhteen, toivottavasti se valkenee pian miehellekin.
Vierailija kirjoitti:
Tack och adjö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autossa sen luurin saa ladattua.
Saa vai? Ihan tällä mun omalla kännylaturilla? -Ap
Jos olisin se mies, jättäisin tuollaisen älykääpiön. Tuliko jotenkin yllärinä tämä sähköttömyys eli ihanko mies jätti sulle nämä valittamasi seikat kertomatta?
Tuli kuule ihan yllätyksenä. Mulla alkaa kuule kiehua sen verran että heippa teille kaikille vttuilijoille. -ap
Mene nyt jo vıttuun. Provosi alkoi umpisurkeana, ja jatko oli pelkkää alamäkeä siitä.
Ilmoitettu asiattomaksi!
Näissä on aina tää sama. Ei ole ajokorttia.
Vierailija kirjoitti:
Näissä on aina tää sama. Ei ole ajokorttia.
Ihan sivusta vaan... Aika harvalla mun tuntemistani ihmisistä on ajokorttia.
Mitäs mies ajattelee?
"Tuolla se van makaa ja murjottaa, yksin pitää hakata halot, kantaa puut ja juomavedet kahdelle ihmiselle, eikö se omaa minkäänlaisia käytöstapoja??? Eikä tajua edes ruokaa tehdä vaikka mä teen kaikki työt?!?
Luulin että olisi kiva touhuta yhdessä mutta tulee pelkkää vttuilua. Prkeleen akka, oispa ees viinaa. Noh onneksi pääsen myöhemmin kalaan yksin, ei tarvitse katsella tollasta hapannaamaa, eipä ole kiire takaisin. Hmmm, jos veisin sen kotiin ja otan Maken ja Peran mukaan kaljakaupan kautta?"
Älä tuhlaa kallisarvoist akkumehua vauva.fi palstaan!
Vierailija kirjoitti:
Hyi, inhoan mökkeilyä. Tuo aloittajan tilanne olisi painajainen. En lähtisi minnekään mökille ennenkuin selvitän millainen paikka kyseessä.
No joo. Kukaan täyspäinen ihminen ei lähde vieraalle mökille, ottamatta selvää millanen mökki on kyseessä.
Mäkään en oo mökki-ihminen. Johtuu vähäisestä kokemuksesta. Lapsuudessa en päässyt kuin kerran kaverin mummon mökille (oli tosi eksoottista, jäi hyvä muisto), eikä mitään sukulaisiakaan ole, joihin oltaisi pidetty yhteyttä, ja jotka olisivat asuneet maalla. Olen siis kunnon stadin juntti, ja se hävettää mua vähän. Aikuisiällä kun olen ollut kavereiden mökillä, niin mulla on kieltämättä ollut vähän hankalaa, kun en esim. tykkää erityisemmin saunoa tai uida, kammoon ötököitä, en saa kunnolla nukuttua, kun kuvittelen kaikenlaista Evil Dead-tyyppisiä juttuja, jne... Mut olen osallistunut niihin hommiin, mitkä multa sujuu luontevammin, kuin joku halonhakkuu, esim.veden hakeminen, ruoan laitto, siivoaminen.
Pääasia on, AP, ettet nyt rupee kiukuttelemaan siellä. Eti joku kiva paikka rannasta vaikka, lue jotain, käykää soutelemassa järvellä (se on romanttistakin), grillatkaa, ja rakastelkaa! Loppujenlopuksi se voi olla kiva kokemus ja hyvä muisto teille molemmille! Sulla on kiva mies, juokaa viiniä, nauttikaa toistenne seurasta! Ihmettele kauniita luonnonmaisemia! Tsemppiä! ❤
On kyllä saanut myös kerran jos toisenkin yllättyä, että miten hirveissä kesäpaikoissa ihmiset voikin viihtyä. Varmaan kysymys on tunnesiteistä, lapsuuden muistoista, sisäisestä kokemuksesta rentotumisesta jne sekä luontoarvoista. Sellaiselle ihmiselle, joka ei lähtökohtaisesti raskasta luontoa ja linunlaulua, voi tulla pitkä viikko.
Tsemppiä!!!
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en oo mökki-ihminen. Johtuu vähäisestä kokemuksesta. Lapsuudessa en päässyt kuin kerran kaverin mummon mökille (oli tosi eksoottista, jäi hyvä muisto), eikä mitään sukulaisiakaan ole, joihin oltaisi pidetty yhteyttä, ja jotka olisivat asuneet maalla. Olen siis kunnon stadin juntti, ja se hävettää mua vähän. Aikuisiällä kun olen ollut kavereiden mökillä, niin mulla on kieltämättä ollut vähän hankalaa, kun en esim. tykkää erityisemmin saunoa tai uida, kammoon ötököitä, en saa kunnolla nukuttua, kun kuvittelen kaikenlaista Evil Dead-tyyppisiä juttuja, jne... Mut olen osallistunut niihin hommiin, mitkä multa sujuu luontevammin, kuin joku halonhakkuu, esim.veden hakeminen, ruoan laitto, siivoaminen.
Pääasia on, AP, ettet nyt rupee kiukuttelemaan siellä. Eti joku kiva paikka rannasta vaikka, lue jotain, käykää soutelemassa järvellä (se on romanttistakin), grillatkaa, ja rakastelkaa! Loppujenlopuksi se voi olla kiva kokemus ja hyvä muisto teille molemmille! Sulla on kiva mies, juokaa viiniä, nauttikaa toistenne seurasta! Ihmettele kauniita luonnonmaisemia! Tsemppiä! ❤
No minä olin lapsena jatkuvasti kesäisin mökillä ja silti inhoan mökkeilyä nyt aikuisena. Talvisin viihdyn kyllä mökillä, mutta kesäisin itikoiden ja paarmojen seassa en.
Vaihdetaan ap, mä voin tulla sun tilalle sinne mökille.
Nyt menet sinne laiturille, laita varpaat veteen ja kato kuinka kalat syö sun kantapäitä'. Lähetä sitten kuva kavereille ja sanot kuinka iihanaa just täälä laiturilla on. Sitten mene keittämään pikkuperunoita, avaat kalapurkin , ja teet ruokaa. HYvä ruoka parempi mieli. Kyllä sit ä muutaman päivän kestää vaikka aidan seipäänä. Mielikuvitusta nyt vaan kehiin. Teet tappurasta lisää köysiä, sillä nyt juuri tulette Kap Horniin ja myrsky on nousemasa. Tovottavasti selviätte ettei masto katkea. Sitänyt kunnon seikkailija kestää missä vain kun on hyvä mielikuvitus. Eihän sulla ole mitään hätää. ja me piedetään seuraa sulle... Terv . täältä aavalta mereltä !
Sillä välin kun miehesi raataa, souda katsomaan, olisko muilta mökeiltä sulle seuraa?
Mene vaikka kyselemään kännykän latausta ja tiedä vaikka miten hauskaa teillä kohta on. Kyllä se miehesi pysyy niitä halkoja hakkaamassa...
Itelle tuommonen on arkipäivää, vähän huvittaa kun joku aina sekoaa "alkeellisissa" oloissa. Sähkö meille tulee mutta pesuvedet vedenkeräystynnyreistä kesäsin ja juomavesi kaivosta. Ulkona huussi ja saunarakennuksessa lämmitellään puulla vedet. Itse nauttisin tuosta mutta ymmärrän kyllä jos joku ei tykkää.