Olen Pohjois-karjalan metsissä ja karhu tarkkailee minua
Olen teltassa ja nyt kyllä sydälihas hakkaa. On kivääri mukana, mutta en ole koskaan sitä käyttänyt.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinulla voi olla mukana kivääri jota et ole koskaan käyttänyt? Miten olet saanut siihen luvat?
Ja kellään ei ole mitään validia syytä kävellä kiväärin kanssa metsässä tähän aikaan vuodesta, kaikki on rauhoitettu.
Kyllä minulla on aina ase mukana käytännössä kaikkialla muualla paitsi poliisilla, lentokentällä ja siellä missä tiedän joutuvani riisumaan vaatteet. Validi syy on esim. kohdistaminen tai rauhoittamattomien eläinten metsästys.
Ei ole mitään rauhoittamatonta eläintä jota saisit mennä nyt metsään ammuskelemaan.
Onhan. Minkki, supi ja naali.
Naali on Suomen uhanalaisin nisäkäs ja rauhoitettu. Toivon todella ettet typeryyksissäsi räiski naaleja, ei niitä montaakaan maassa ole.
Tosiaan, voithan sanoa että luulit sitä minkiksi!
Soitin itä suomen riistanvartijayhdistykselle, menevät säikähtäneen Karhun perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinulla voi olla mukana kivääri jota et ole koskaan käyttänyt? Miten olet saanut siihen luvat?
Ja kellään ei ole mitään validia syytä kävellä kiväärin kanssa metsässä tähän aikaan vuodesta, kaikki on rauhoitettu.
Kyllä minulla on aina ase mukana käytännössä kaikkialla muualla paitsi poliisilla, lentokentällä ja siellä missä tiedän joutuvani riisumaan vaatteet. Validi syy on esim. kohdistaminen tai rauhoittamattomien eläinten metsästys.
Ei ole mitään rauhoittamatonta eläintä jota saisit mennä nyt metsään ammuskelemaan.
Kivääri on "hiukan" väärä ase jollekin supille...
Karhut ovat äärimmäisen veikeitä otuksia. Koskaan ei voi metsässä samoillessa olla varma, ettei mesikämmen jostain piilostaan uteliaana tarkkailisi :)
Vierailija kirjoitti:
Soitin itä suomen riistanvartijayhdistykselle, menevät säikähtäneen Karhun perään.
😂
Olisiko kuitenkin Pohjois-Karjalan riistanhoitoyhdistys ollut oikeampi paikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
En ole soittanut minnekään, olen edelleen teltassa. Rasahduksia kuuluu, en uskalla vielä liikkua.
Aito ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivääri on "hiukan" väärä ase jollekin supille...
Pienempikaliiberinen ihan käypä ase hengen lähdettämiseen supikoirasta.
Paras tehdä aloite pehmeällä äänellä.
Nuoruudessani koulukaveriani tarkkailivat ufot. Koputtivat jopa ikkunaan ja tulivat kahville. Kutsusta toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
En ole soittanut minnekään, olen edelleen teltassa. Rasahduksia kuuluu, en uskalla vielä liikkua.
Aito ap
Voi että. Toivottavasti karhu nyt ei siihen asumaan jää. Jos ei ala hävitä, niin kannattanee varmaan ehkä tuonne riistanhoitoyhdistykseen soittaa, jos sieltä lähettäisivät jonkun hätistämään karhun pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Aito apVoi että. Toivottavasti karhu nyt ei siihen asumaan jää. Jos ei ala hävitä, niin kannattanee varmaan ehkä tuonne riistanhoitoyhdistykseen soittaa, jos sieltä lähettäisivät jonkun hätistämään karhun pois.
Tekevät vielä Karjalaiseen pikku-uutisenkin, jos saa vitsailla 😅
Mä olen Kaliforniassa luontopolulla ja yks puuma kattelee mua pusikossa.
m-19 kirjoitti:
Mä olen Kaliforniassa luontopolulla ja yks puuma kattelee mua pusikossa.
En usko. Ne iskevät yleensä kiinni ennen kuin ehdit huomata mitään kattelemisia.
Luonnonvarainen naali on rauhoitettu. Tarhasta karanneita sinikettuja saa metsästää.