Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen Pohjois-karjalan metsissä ja karhu tarkkailee minua

Vierailija
02.07.2020 |

Olen teltassa ja nyt kyllä sydälihas hakkaa. On kivääri mukana, mutta en ole koskaan sitä käyttänyt.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinulla voi olla mukana kivääri jota et ole koskaan käyttänyt? Miten olet saanut siihen luvat?

Ja kellään ei ole mitään validia syytä kävellä kiväärin kanssa metsässä tähän aikaan vuodesta, kaikki on rauhoitettu.

Kyllä minulla on aina ase mukana käytännössä kaikkialla muualla paitsi poliisilla, lentokentällä ja siellä missä tiedän joutuvani riisumaan vaatteet. Validi syy on esim. kohdistaminen tai rauhoittamattomien eläinten metsästys.

Ei ole mitään rauhoittamatonta eläintä jota saisit mennä nyt metsään ammuskelemaan.

Onhan. Minkki, supi ja naali.

Luonnonvarainen naali on rauhoitettu. Tarhasta karanneita sinikettuja saa metsästää.

Vierailija
42/58 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinulla voi olla mukana kivääri jota et ole koskaan käyttänyt? Miten olet saanut siihen luvat?

Ja kellään ei ole mitään validia syytä kävellä kiväärin kanssa metsässä tähän aikaan vuodesta, kaikki on rauhoitettu.

Kyllä minulla on aina ase mukana käytännössä kaikkialla muualla paitsi poliisilla, lentokentällä ja siellä missä tiedän joutuvani riisumaan vaatteet. Validi syy on esim. kohdistaminen tai rauhoittamattomien eläinten metsästys.

Ei ole mitään rauhoittamatonta eläintä jota saisit mennä nyt metsään ammuskelemaan.

Naali on Suomen uhanalaisin nisäkäs ja rauhoitettu. Toivon todella ettet typeryyksissäsi räiski naaleja, ei niitä montaakaan maassa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, voithan sanoa että luulit sitä minkiksi!

Vierailija
44/58 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut kakkaa.

Vierailija
45/58 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin itä suomen riistanvartijayhdistykselle, menevät säikähtäneen Karhun perään.

Vierailija
46/58 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivääri on "hiukan" väärä ase jollekin supille...

Vierailija
47/58 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhut ovat äärimmäisen veikeitä otuksia. Koskaan ei voi metsässä samoillessa olla varma, ettei mesikämmen jostain piilostaan uteliaana tarkkailisi :)

Vierailija
48/58 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin itä suomen riistanvartijayhdistykselle, menevät säikähtäneen Karhun perään.

😂

Olisiko kuitenkin Pohjois-Karjalan riistanhoitoyhdistys ollut oikeampi paikka?

Vierailija
49/58 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good-bye

Vierailija
50/58 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

En ole soittanut minnekään, olen edelleen teltassa. Rasahduksia kuuluu, en uskalla vielä liikkua.

Aito ap

Vierailija
51/58 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivääri on "hiukan" väärä ase jollekin supille...

Pienempikaliiberinen ihan käypä ase hengen lähdettämiseen supikoirasta.

Vierailija
52/58 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tehdä aloite pehmeällä äänellä.

Vierailija
53/58 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko seuraava karhunmorsian?

Vierailija
54/58 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessani koulukaveriani tarkkailivat ufot. Koputtivat jopa ikkunaan ja tulivat kahville. Kutsusta toki.

Vierailija
55/58 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

En ole soittanut minnekään, olen edelleen teltassa. Rasahduksia kuuluu, en uskalla vielä liikkua.

Aito ap

Voi että. Toivottavasti karhu nyt ei siihen asumaan jää. Jos ei ala hävitä, niin kannattanee varmaan ehkä tuonne riistanhoitoyhdistykseen soittaa, jos sieltä lähettäisivät jonkun hätistämään karhun pois.

Vierailija
56/58 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Aito ap

Voi että. Toivottavasti karhu nyt ei siihen asumaan jää. Jos ei ala hävitä, niin kannattanee varmaan ehkä tuonne riistanhoitoyhdistykseen soittaa, jos sieltä lähettäisivät jonkun hätistämään karhun pois.

Tekevät vielä Karjalaiseen pikku-uutisenkin, jos saa vitsailla 😅

Vierailija
57/58 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Kaliforniassa luontopolulla ja yks puuma kattelee mua pusikossa.

Vierailija
58/58 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

m-19 kirjoitti:

Mä olen Kaliforniassa luontopolulla ja yks puuma kattelee mua pusikossa.

En usko. Ne iskevät yleensä kiinni ennen kuin ehdit huomata mitään kattelemisia.