Olen Pohjois-karjalan metsissä ja karhu tarkkailee minua
Olen teltassa ja nyt kyllä sydälihas hakkaa. On kivääri mukana, mutta en ole koskaan sitä käyttänyt.
Kommentit (58)
Sillä on intersexuaalinen feminismi mielessä.
En keksi muuta rauhanomaista keinoa kuin riisua housut ja pyllistää. Jatkatte siitä sitten sovussa eteenpäin. Toista tarvittaessa.
Miten sinulla voi olla mukana kivääri jota et ole koskaan käyttänyt? Miten olet saanut siihen luvat?
Tottakai se tarkkailee sinua, koska sinulla on kivääri ja nyt ei ole metsästysaika.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinulla voi olla mukana kivääri jota et ole koskaan käyttänyt? Miten olet saanut siihen luvat?
Ja kellään ei ole mitään validia syytä kävellä kiväärin kanssa metsässä tähän aikaan vuodesta, kaikki on rauhoitettu.
Itse olen Etelä-Suomen puistossa ja joku sika tarkkailee minua.
Tee niinku puput, laita pää "pensaaseen" ja pylly näkyville, eli pää teltan sisäpuolelle ja peppu ulkopuolelle.
Kun AV-mamma näyttää teltasta naamaansa niin karhu tavataan seuraavan kerran Beringin-salmella uimassa kohti Alaskaa.
M
Kiväärijuttu on hieman outo juu. Nappasit itsepuolustukseksi isin kaapista?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Etelä-Suomen puistossa ja joku sika tarkkailee minua.
Onko ihan villiintynyt uroskarju kyseessä? :D
Vierailija kirjoitti:
Ilmakivääri.
Ap
Taitaa olla hipsteri ja mukana on inkivääri
Se on riistanvartija. Mokasit kun otit kiväärin.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se tarkkailee sinua, koska sinulla on kivääri ja nyt ei ole metsästysaika.
En ole ketään metsästämässäkään. Karhu tuli apajilleni ja olen teltassa, nyt on paha paikka.
Taitaa 'tuijottaa' vain Karhu-tölkki sua...
(...tai sinä ainakin sitä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ketään metsästämässäkään. Karhu tuli apajilleni ja olen teltassa, nyt on paha paikka.
Antaudu.
Jos tulee liian lähelle niin näytä sille kurkipotku ala karate kid.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kellään ei ole mitään validia syytä kävellä kiväärin kanssa metsässä tähän aikaan vuodesta, kaikki on rauhoitettu.
Kyllä minulla on aina ase mukana käytännössä kaikkialla muualla paitsi poliisilla, lentokentällä ja siellä missä tiedän joutuvani riisumaan vaatteet. Validi syy on esim. kohdistaminen tai rauhoittamattomien eläinten metsästys.
Kuinka monessa metsässä olet tarkkaan ottaen? Millainen varustus karhulla on?