Miten häätää lokki asunnosta?
Aivan yllättäen syöksyi avonaisesta parvekkeen ovesta sisään, hyökkäsi pöydällä olleiden sushipalojeni kimppuun ja hotkaisi vielä Aloe Verapullon nokkaansa. Säikähdin niin että pakenin kylppäriin, ja tästä oven raosta yritän nyt kuulostella mitä se touhuaa. Soitin jo huoltoon, mutta sanoivat että voi mennä pari tuntia ennen kuin pääsevät. Miten häätää lokki?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Heitä sille pullo viinaa, kun lokki on sammunut, niin viskaa parvekkeelta roskakatokseen selviämään.
Maistuuko niille muka viina? Tosin ei minulla
sitä ole.
Kylppäri niin pimeäksi että lintu ei näe. Otat pyyhkeen ja nappaat ripakasti(ei saa puristaa liikaa) kiinni. Juokset parvekkeelle ja päästä linnun takaisin sinne mihin se kuuluu :)
Haha luinkin väärin, itse siis pakenit kylppäriin. No sitten koti pimeäksi ja sama juttu. :D
Vierailija kirjoitti:
Kylppäri niin pimeäksi että lintu ei näe. Otat pyyhkeen ja nappaat ripakasti(ei saa puristaa liikaa) kiinni. Juokset parvekkeelle ja päästä linnun takaisin sinne mihin se kuuluu :)
Luetun ymmärtäminen? Eihän se lokki kylppärissä ole.
Tunnetko kyseisen lokin, huoltoyhtiö ei suostu poistamaan sukulaisia tai ystäviä. Meillä lokki häipyy kolmen päivän jälkeen niska-perse otteella.
Vierailija kirjoitti:
Taidan odotella suosiolla huoltoa, pelkään lintuja, Joutsen on hyökännyt kimppuuni kun olin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko kyseisen lokin, huoltoyhtiö ei suostu poistamaan sukulaisia tai ystäviä. Meillä lokki häipyy kolmen päivän jälkeen niska-perse otteella.
Ja tulee takaisin parin päivän päästä taas. Luulee olevansa toivottukin vieras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen? Eihän se lokki kylppärissä ole.
Pätemisen tarpeen hillitseminen? Jospa annettaisiin aikaa korjata ihan itse se väärin luettu, kuten ehti tapahtuakin jo? Ei nyt noin innokas tarvitse olla, vaikka itsestään liikoja luuleekin. ohis
Usein näin kesällä puhutaan mökille tulevista lokkeilijoista ja ihmetellään miten ne saisi häädettyä. Tuo onkin jo hankalampi juttu, kun partsin ovesta sisään tunkee ja syö sushit ja vie voiteet.
Liiku hyvin varovaisesti ja juttele sille jos aiot lähteä sieltä. Parempi kuitenkin että olet paikallasi. Älä säikyttele toista.
Soita palokunnalle tai poliisille-he käyvät pelastamassa sen. Lokki on erittäin hieno ja uhanalainen lintu <3
Lokit on vahvoja, odottaisin apuvoimia. Auttaako poliisi tai eläinsuojelu? Kerro miten tilanne selviää.
Vierailija kirjoitti:
Lokit on vahvoja, odottaisin apuvoimia. Auttaako poliisi tai eläinsuojelu? Kerro miten tilanne selviää.
Roskapussi rapisee eteisessä, huollosta soitettiin ja sanottiin että täytyisi soittaa palokunta. Ilmeisesti sielläkin lokkikammoinen. Olen edelleen kylppärissä, enkä poistu ennen kuin lokki on poistettu.
Sanot tiukasti, että Kuule Sofia, sun on nyt mentävä, ota sieltä eteisen kaapista vaikka mun Ikean kassi!
Kohta siellä on sen kaveritkin, koko parvi nokkimassa ja paskomassa ympäriinsä 😀
Muista ilmoittaa asiasta iltapäivälehtiin. Sinne eka soitto, sitten vasta palokunta.
Heitä sille pullo viinaa, kun lokki on sammunut, niin viskaa parvekkeelta roskakatokseen selviämään.