Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä:tyttäreni kaverien vanhemmat aikovat

Vierailija
18.04.2013 |

ilmoittaa aamulla kouluun että lapsi on sairas ens viikon perjantaina, jotta tytöt pääsevät katsomaan Justin Bieberiä, joka kuulemma ilmaantuu Helsinkiin tuolloin. Minun moraaliin ei tuo sovi, kuulemma monikin kaverin vanhempi aikoo näin tehdä. Kasiluokkalaisista kyse.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kun ei ole kyse konsertista. JB vain aikoo näyttäytyä päivällä faneilleen.

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 20:07"]

Häh? Miksi ihmeessä vanhemmat eivät vain pyydä vapaapäivää konsertin (ei minkään tekosyyn) takia?

Mikäli lapset käyvät säännöllisesti koulua, kyseisenä päivänä ei ole mitään erityisen tärkeää koulussa, eikä poissaoloanomuksia muuten ole kovasti saman lukukauden aikana, yhden päivän poissaolo ei yleensä ole minkäänlainen ongelma. Konsertti puolestaan on ihan yhtä "pätevä" syy anoa lomapäivää kuin lomamatkakin. - Vapaa-ajan viettoa molemmat.

t. Opettaja

[/quote]

Vierailija
22/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 19:34"]

Minä en jaksa edes vaivata päätäni sellaisilla asioilla, miten lasten kaverien vanhemmat hoitaa poissaoloilmoitukset

[/quote]

Jaa, no on kai tällä palstalla älyttömämpiäkin kysytty. Tämähän on kasvatuksellinen ongelma, joka sopii vallan hyvin äitien palstalle. Kiva että jaksoit jakaa kuitenkin kommenttisi.

[/quote]

No ihmettelin vain, kuinka ap ja monet muut jaksaa ihmetellä jonkun toisen perheen ratkaisua. Eikö ap.lle riitä, että tekee itse oikein oman lapsensa kanssa.

No, minä en ole oikeastaan koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka jaksaa siunailla ja nillittää muiden asioista . Vanhan ajan juoruakkoja

[/quote]

Usein ne lapset itse vaan kertovat miten muilla tehdään ja esim vaativat että omat vanhemmat toimivat samalla tavalla tai sitten vastaavasti ihmettelevät että miksi nuo toimivat noin vaikka kotona on opetettu että se on väärin (esim valehtelu). Valitettavasti aina ei voi elää omassa kuplassaan tietämättä ja välittämättä miten muut toimivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan