Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan homomiehiä

Vierailija
18.04.2013 |

KOHTELIAITA ja KOMEITA.. toista kuin oma mies.. Munaa tekee mieli :) 

nim. naapurissa asuu miehekäs homopariskunta

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 15:23"]

Minusta taas sinä, viitonen, olet ymmärtänyt väärin miehekkyyden.

[/quote]

siis olen ymmärtänyt miehekkyyden väärin kun sanon, ettei homoissa ole mitään miehekästä? Naurattaa tämä kommentti.

Kaikki homot on enemmän tai vähemmän neitejä, vaikka olis rekvisiittana mitä tahansa macho tatskaa, aurinkolasia, käsirautaa tai nahka-asua. Esimerkiksi julkkishomo Juha Föhr, näyttää mieheltä, mutta on ulkoisesti ja haastatteluista päätellen myös niin neiti kun vaan voi olla!

Vierailija
22/29 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinkin, että minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 15:31"]

Kyllä siinä rohkeutta vaaditaan, että uskaltaa elää oman laillisen puolisonsa kanssa avoimesti, sen verran löytyy väestöä jonka mielestä heitä saa vihata, halveksia, sylkeä jne.

[/quote]

Joo, ryhmähalin paikka. Homoilla on rankkaa. Siks ne on niin miehekkäitä kun niillä on niin rankkaa ja paha mieli siitä, että kaikki muut ei olekaan homoja. Vaikka homo-jutut on niin makeita, hienoja, upeita ja fanstuja!

Vierailija
24/29 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot on just jees :) ja kahden miehen seksi on kiihottavaa :D 

t92

Vierailija
25/29 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot on just jees :) ja kahden miehen seksi on kiihottavaa :D 

t92

Vierailija
26/29 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen homo (20-vuotias) ja asun yhdessä puolisoni kanssa pienellä paikkakunnalla. En ole saanut paskaa niskaani kertaakaan vaikka olen töissä kylän ainoalla kohtaamispaikalla. Ja olen ylpeä itsestäni ja miehestäni. Kuka ei tykkää niin ei tykkää, ihan sama itselle. Pääasia, että saan elää täysillä! :)

Vierailija
27/29 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piä turpas kiinni eläkä hölise joutavvii sannoo Puavo Mäkipoeka!

Vierailija
28/29 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 15:23"]

Minusta taas sinä, viitonen, olet ymmärtänyt väärin miehekkyyden.

siis olen ymmärtänyt miehekkyyden väärin kun sanon, ettei homoissa ole mitään miehekästä? Naurattaa tämä kommentti.

Kaikki homot on enemmän tai vähemmän neitejä, vaikka olis rekvisiittana mitä tahansa macho tatskaa, aurinkolasia, käsirautaa tai nahka-asua. Esimerkiksi julkkishomo Juha Föhr, näyttää mieheltä, mutta on ulkoisesti ja haastatteluista päätellen myös niin neiti kun vaan voi olla!Tuo pätee kaikkiin nykyajan alle 30v miehiin.. on kasvovoidetta, muoti kiinnostaa ja karvat ajellaan jne. että ei ne heterot usein sen miehekkäämpiä ole kuin homot, homoissa on sitten paljon niitä "stereotyyppisiä" homojakin jotka on kuuluvia ja näkyviä, mut se ei haittaa koska kaikki saa olla juuri sellaisia kuin haluavat. Mitenkäs se "miehekäs" määritellään, millainen on miehekäs mies?

Vierailija
29/29 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIES joka pitää MIEHISTÄ ja se ei Oo MIEHEKÄSTÄ:D logiikkaa:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän