Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulkitkaa oudot porras- ja kerrosuneni!

Vierailija
02.07.2020 |

Jokaisella meillä taitaa olla joku toistuva uniteema, ja minulla ne ovat portaat, raput, tikkaat ja kerrokset. Aiemmin näin usein unia, joissa minun piti kiivetä kerroksesta toiseen rappuja pitkin, mutta jostain syystä kiipeäminen estyi (alkoi pyörryttää, portaat muuttuivat sekaviksi tms.). Näitä olen nähnyt lapsesta saakka.

Nyt aikuisena olen nähnyt toistuvasti unia, joissa muutan perheeni kanssa uuteen asuntoon ja asunnoista paljastuu aina lukuisia erikoisia rappus/tikasviritelmiä ja lukuisia parvimaisia kerroksia. Yhteistä näille on, että kerrokset ovat korkealla ja hyvin avoimia ja monitasoisia. Ja niitä saattaa yhdistää vain sotkuiset kyösitikkaat tai jotkin muut heppoiset rakennelmat, joita on pelottavaa kiivetä.

Mitähän nämä uneni tarkoittavat? En esimerkiksi kärsi korkeiden paikkojen kammosta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä elämässäsi on tekeillä silloin kun näet noita unia, onko vaikeuksia, stressiä tai pitäisikö tehdä jokin iso päätös? Itse näen usein unta että nousen liukuportaita todella ylös ja portaiden päässä onkin vain pitkä pudotus alas silloin kun elämässäni tapahtuu jotain johon en itse voi vaikuttaa mitenkään vaan siitä pitää vain selviytyä parhaani mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvin samankaltaisia unia! Etenkin juuri tuo, että on muuttanut uuteen taloon, josta paljastuu koko ajan uusia kerroksia ja huoneita. Muistaakseni täällä av:lla oli joskus ketju, jossa moni muukin kertoi nähneensä vastaavanlaisia unia. Kiinnostaisi kyllä kuulla, mistä ne kertovat.

Yksi toistuva uni mulla on myös hissit. Unessa olen hississä, joka alkaa keikkua, pudota tai syöksyä täysillä ylöspäin.

Vierailija
4/7 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa hissejä ja pelottavia, sekavia portaita... jotain nämä varmasti tarkoittavat, koska teema toistuu!

Vierailija
5/7 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvin samankaltaisia unia! Etenkin juuri tuo, että on muuttanut uuteen taloon, josta paljastuu koko ajan uusia kerroksia ja huoneita. Muistaakseni täällä av:lla oli joskus ketju, jossa moni muukin kertoi nähneensä vastaavanlaisia unia. Kiinnostaisi kyllä kuulla, mistä ne kertovat.

Yksi toistuva uni mulla on myös hissit. Unessa olen hississä, joka alkaa keikkua, pudota tai syöksyä täysillä ylöspäin.

Olispa hauskaa löytää tuo ketju!

Vierailija
6/7 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa hauskaa löytää tuo ketju!

https://www.vauva.fi/keskustelu/2933621/listaa-yleisimmat-unesi-joissa-…

Vierailija
7/7 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hassua... Mä en ole koskaan nähnyt tuollaisia unia. Mun unissa on aina hissi, ei portaita :o